Kirjoittaja Aihe: Kypäräkamera  (Luettu 32590 kertaa)

Tammikuu 03, 2013, 09:42:00 ap
Vastaus #45

Ilpo valta

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Classic Jodphur Pant Club of Finland (CJPCF)
Morjens Esko ja muut Körmyt

Hyvää ja turvallista alkavaa vuotta

Minulla on tuo Bullet HD Pro 1080P ja kyllä sen mukana tuli laturikin. Muistikorttia ei tullut mutta hankin sen itse.  Tämän härpättimen laturi on pistoke johon saa liitettyä usp - johdon. Tee ihmeessä reklamaatio. Minulla kyllä ottaa hyvin ääntä. Olen tosin kuvannut vain muutamia kertoja. Nyt Jouluna viimeksi otin yhden videopätkän ja sitä katsellessani huomasin, että kuvatessa liikutin kameraa liian nopeasti. On hakalaa katsoa videota missä kamera liikkuu turhan nopeasti. Elikkä jarruja kuvaukseen niin hyvää tulee. Huhtikuussa häämöttää ulkomaan matka joten siellä koetan kuvata veden alla. Toivottavasti muistan vaihtaa sen reikätulpan tiiviimpään.

Tuo Arvon GoPro Hero3 ja  Sonny HDR-As10 ovat varmaan hienoja pelejä. Mihin tulokseen tulit näistä kameroista?

Ilpo
Puch SV 175cc vm. -62
Puch SGS 250cc vm. -68
Tunturi Start 50cc vm. -78
Ktm GS 250cc vm. -90
Dirt Bike (kiinal.) 110cc
Zündapp Combinette 428 -61
Honda Monkey 50cc 80-luv. osina

Tammikuu 03, 2013, 09:58:03 ap
Vastaus #46

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Eipä saata reklamaatio tuottaa tulosta:

Lisätiedot:

Tuotenimi: BulletHD™ PRO1080p
Action-videokamera / kypäräkamera / urheilukamera

Myyntipakkauksen sisältö: BulletHD™ PRO1080p -videokamera, kaksi akkua, vedenpitävä korkki, roiskevedenpitävä korkki äänen nauhoittamiseen, kolme yleissovitinta, kiinnityssovitin, kiinnityssovitin kypärään/suojalaseihin, kiinnityssovitin muotokuvaukseen, kumiset O-rinkulat, liimakiinnityslevyt (8kpl), kaksi silikonihihnaa, silikonirasva, rannehihna, ohjekirja
    Tiedonsiirto vain Micro SDHC-muistikortilta. Pakkaus ei sisällä verkkoliitäntälaitteita tai varusteita.

-pena-

Tammikuu 03, 2013, 10:08:29 ap
Vastaus #47

Esko Simonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei varmaankaan laturin osalta kannata reklamoida. Äänen osalta minun pitää vielä vähän testailla, esimerkiksi ilman takakantta.
Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat

Tammikuu 03, 2013, 21:41:00 ip
Vastaus #48

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Äänen osalta minun pitää vielä vähän testailla.

Mitä tai ketä äänitit?

Joku ulkomaanelävä oli kuulemma joskus ostanut Suomeen muutettuaan uuden television. Seuraavana päivänä toosa takaisin kauppaan ja ihmettelyä, että kuva on ok mutta ääni aivan kamala.

Kaupassa TV:N äänenlatu oli ollut sitten kumminkin aivan hyvä ja tarkempien tutkimusten jälkeen oli havaittu, että ulkomaanelävä oli aukaissut vastaanottimen ensimmäistä kertaa, kun oli esiintymisvuorossa ollut M.A. Numminen.
Kommentteja uuninpankolta.

Tammikuu 31, 2013, 04:31:37 ap
Vastaus #49

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Eilen ilmestyneessä TM:ssa numero 3/2013  on tasokkaiden action kameroiden vertailu. Mukana Contour +2, GoPro Hero3, JVC GC-X A-1, Sony HDR-AS15. Kaikissa näkyy olevan hyvää ja huonoa.
Napahulluna on hyvä olla.

Helmikuu 01, 2013, 10:23:35 ap
Vastaus #50

Uula Kuvaja

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Laitetaas nyt osa omista romppeista.

Tuossa mm.

VIO POV 1.5M
VIO POV HD
Bullet HD (Dogcamsports)
Contour roam
Canon legria (laajakulmalla)

Valot: Rotolight ja aputure

Kesäkuu 08, 2014, 08:34:51 ap
Vastaus #51

Harri Kauranen

• Vieras
Toi kypäräkamera on kyllä ihan hyvä keksintö,mutta mitä varten tarvii pelleillä.Tekee kuten meikäläinen.Ohjaustankoon klemmari pehmusteilla,siihen hitsataan kuuden millin pultti sopivaan kulmaan ja kun käyttää mutteria saa kameran pysymään halutussa asennossa.Eli hyvä ja todella simppeli juttu,tohon voi sit laittaa vaikka ihan tavallisenkin kameran.Tein näin aamulla skodeeni tälläi ja aiemmin ollu velosoleksissa,mopossa ja kawasakissa sama homma.

Kesäkuu 08, 2014, 09:06:30 ap
Vastaus #52

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro
Ostin sellaisen halvan,muutaman kympin Rollei Youngsterin.Elispäivänä kokeilin ekaa kertaa "in action",hintasekseen kohtuullista jälkeä.
Kypärään sen kiinnitin ihan niillä mukana tulleilla hilppeillä,pitää kokeilla ym. kiinnikettä sarveen tai miksei vaikka etuhaarukkaan.

https://www.youtube.com/watch?v=Q7r7xYKSrKw
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Kesäkuu 08, 2014, 09:23:27 ap
Vastaus #53

Harri Kauranen

• Vieras
Niin siis jos nyt ollaan ihan tarkkoja toi kameran kierre ei ole millinen.

Kesäkuu 08, 2014, 15:25:39 ip
Vastaus #54

Hannu Säkkinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Vain Yamaha
Mulla molemmat Bullet kamerat, HD lIte ja HD PRO, Lite hintaisekseen hyvä ostos, kuvanlaatu hyvä varsinkin kunnon valaistuksessa, ongelmaksi muodostui vesisade joka teki jipot tuolle. Ottaa värinää kiinteästi pyörään kiinnitettynä.
Pro on varustettu kuvanvakaimella ja paremmalla kennolla, äänipuoli tuossa heikko sillä kalvollisella korkilla.
Tuo on soveltuva vaikka sukeltamiseen 10m saakka.
Videoita mulla tuolla juutuubissa varsinkin kelkkailupuolelta.(58Hanski)

Kesäkuu 09, 2014, 21:53:42 ip
Vastaus #55

Antti Mäki-Paavola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Yamahamaha
Itselläni on Sony HDR-AS15 kamera. Tuohan on jo vanha malli, korvaantunut AS-30 mallilla vissiin jo viimevuonna, tuon hankin kuitenkin joskus tuossa alkuvuonna, Anttilassa oli viimeinen kappale. Oon ollut tyytyväinen, näppärä kapine, saa ihan hyvää kuvaa ja kun rakentelin ulkoisen mikrofonin niin äänikin on nyt ihan OK. Tuossa viimeisin pätkä:
https://www.youtube.com/watch?v=OaLkzFwR7Wg
Yamahat YZ125K '83, YZ125L Enduro '84, TZR250 '90, RD125LC '86
Hondat CB125 K5 '73 ja Monkey '85
Kawasaki KS125 '74
Tunturi Sport '73
Lusifer-Suzuki S Supermotard

Kesäkuu 10, 2014, 19:24:41 ip
Vastaus #56

Martti Hänninen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Nut se on hankittu, Gopro Hero 3+ black edition :)

Kesäkuu 26, 2014, 21:26:49 ip
Vastaus #57

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
GoPron otsapannan ruuvi kannattaa kiristää kunnolla. Muuten kamera nyökähtää maata kohti ja maisemat jäävät tallentumatta...

http://youtu.be/dZs557Esv_k
Napahulluna on hyvä olla.

Kesäkuu 26, 2014, 23:18:50 ip
Vastaus #58

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
On sitä joillakin otsaa käyttää kypäräkameraa.
Kommentteja uuninpankolta.

Kesäkuu 27, 2014, 00:05:15 ap
Vastaus #59

Esko Simonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Älykamera tuo. Osaa valita oikeat maisemat.
Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat