Kirjoittaja Aihe: Pikku kikka  (Luettu 9859 kertaa)

Syyskuu 05, 2012, 16:16:09 ip
Vastaus #15

Esko Simonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Rapukekkereissä kans täyttyy vatsa paljon nopeammin jos jättää kuorimatta. Menee ne riittävän snapsin kera joo, hivenen rapeita kylläkin.
Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat

Syyskuu 05, 2012, 19:22:58 ip
Vastaus #16

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Niin tuo putkipihvi. Mitä sitä kuorimaan. Kyllähän se yks makkaramamman hyppääjäsulho viilteli mutta kuiteski. Sai se osansa seki.

Syyskuu 05, 2012, 19:54:14 ip
Vastaus #17

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
Sama sulho tuumasi sitten jälkikäteen, että kaikkihan meistä on makkaraa maistanut, mutta harvempi on ylikypsää Tapolaa saanut...
Kahden pytyn loukussa.

Syyskuu 06, 2012, 10:38:13 ap
Vastaus #18

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Ja kun oli Tiinan kanssa naimisissa ja asuivat jyväkylässä hotellissa niin laitto oveen lapun:
- Ei saa häritä, nykäsen Tiinaa.

Syyskuu 06, 2012, 11:20:43 ap
Vastaus #19

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Tresidentti Tarja Halonen ja Kelan pääjohtaja Jorma Huuhtanen olivat aikoinaan kännäämässä nimeltämainihtemattomassa kapakassa, kun tottakai jossain vaiheessa yötä Tarja sai ylemmyyskompleksin ja julisti:

"Mä oon valtakunnan täjkein ihminen, mä oon ihan vitun täjkee tälle kansalle".

Tähän Jorma:

"Elä nyt Tallu viiti lesota, kyllä se minä taejan kuitenkii vieläkii tärkeempi olla, eihän ou aenuttakaan suomalaista joka ei tietäs että nusasemisen jäläkeen tarvii jorma huuhtasta".
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 06, 2012, 11:22:20 ap kirjoittanut Pentti Eskelinen »
-pena-

Syyskuu 06, 2012, 11:25:24 ap
Vastaus #20

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Tarja oli Kulhian Liisan kanssa lapissa patikoimassa. Autiotuvalla Tartsa jäi keitteleen sapuskaa ja Liisa meni marjoja keräileen. Huttu kun oli valmis meni Tartsa huuteleen rappusilta:
- Kulhiaa... Kulhiaa...

Ja pusikosta poromies vastasi:
- Tulhan tulhan kun vaan saan tämän satanan poron puuhun kiinni.

Syyskuu 06, 2012, 12:18:18 ip
Vastaus #21

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
Kun Lappiin päästiin, niin jatketaan siellä.

Etelästä tullut lehtitoimittaja haastatteli Savukosken paikallisbaarissa poromiestä.

-Onkos täällä sattunutu jotain oikein mukavaa, kyseli toimitattaja

-No onhan täälä kerhan, kun etelän tythö ekshy tuonne kairhaan ja met järjestimmä etsintäparthion. Kun met löysimmä se tythön, niin me panimma porukhalla sitä persheseen.

-Eihän tuollaista voi lehteen kirjoittaa, tuumasi toimittaja. No onkos täällä sitten sattunut jotain ikävää?

-No onhan täälä kerhan, kun mie ekshyin tuonne kairhaan ja järjestivät etshintäparthion täälhä baarisa...
Kahden pytyn loukussa.