Kirjoittaja Aihe: Eroatko VMPK:sta liittyäksesi Japsistaroihin?  (Luettu 31781 kertaa)

Elokuu 15, 2012, 09:12:30 ap
Vastaus #15

kai mäkelä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jawa-miehillä oikeaa ja parasta Pussihousuhenkeä! Suututaan heti jos joku laukaisee omasta merkistä jotain negatiiviseeen sävyyn vivahtavaakin  :laugh:

Elokuu 15, 2012, 09:44:09 ap
Vastaus #16

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Anteeksi jos pahoitin jonkun mielen......Em kirjallinen ja karrikoitu ulostukseni Jawasta oli tarkoitettu vain hyväntahtoiseksi naljailuksi, sen kummempaa sanomaa siihen ei liity, elikkäs vitsi mikä vitsi     :)   totta se voi ainakin osaksi olla...silti

Btw, Siskonmiehen 250 cc Jawalla aloitin motoristinurani joskus 60-luvun puolivälissä, se oli punainen, kromiposkitankkinen ja siinä oli 16" renkaat, nuoresta kollista tuntui aikas huikella päästellä jawalla kahdeksaakymppiä simossa hiekkatiellä OHEI-potta päässä.

Ja sehän tapahtui jo ennen kuin täytin 15 v......Hups, minähän taidan olla rikollinen ! Toivottavasti kukaan poliisi ei lue tätä.... :P 

Myöhemmin  se Jawa vaihtui sähköstartilliseen 175 cc Cezetaan, sillä tuli myös ajeltua aika tavalla , ja 1 syl tankkivaihteellinen 350 cc,n IC sekä Pannonia oli kuvioissa sen jälkeen.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 15, 2012, 09:59:51 ap kirjoittanut Reijo Huhtakangas »
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781

Elokuu 15, 2012, 09:45:27 ap
Vastaus #17

Vesa Takala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • V.I.P. jäsen
Jawa-miehillä oikeaa ja parasta Pussihousuhenkeä! Suututaan heti jos joku laukaisee omasta merkistä jotain negatiiviseeen sävyyn vivahtavaakin  :laugh:

Juu, mä olen ilmeisesti se "mustalammas" tuolla Jawa-omistajien joukossa, koska pystyn tunnustamaan tosiasiat. Muilla kihahtaa heti! :police:
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Elokuu 15, 2012, 11:25:39 ap
Vastaus #18

Pekka Koivu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 8930
Kuitenkin jos nyt heitettäisi se "naljailukin" hiiteen, tämähän on vanhojen moottoripyörien harrastajien sivusto, ja jokainen on päätynyt kulkupeliinsä omien tarpeidensa ja mieltymystensä mukaan. Omaansahan saa kehua, mutta se saisi olla se peli mikä perseen alla on, eikä kaikki merkin vehkeet vuodesta keppi ja kivi aina ensi vuoteen saakka.
Mutta takaisin asiaan, varmaankin liityn Staroihin, VMPK:n jäsenenenä ainakin kannatusmielessä pysyn, kun se pitää yllä näin hauskaa foorumia.
Honda VF1000F2: "Hillittyä charmia" TM 15/1985
Honda V65 Sabre: "A great,big bike" Cycle World 05/1984
Aprilia RST1000 Futura 2001

Elokuu 15, 2012, 11:39:07 ap
Vastaus #19

PenttiXS2jammuDanbom

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Todennnäköisesti jätän vempulat ja japsistaroja harkitsen, voi olla kuitenkin että alan vaan kokopäiväiseksi jytäriksi  ;)

Elokuu 15, 2012, 12:28:25 ip
Vastaus #20

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
Enpä tiedä liittymisistä ja eroamisista. Voisin minäkin alkaa täyspäi(väi)seksi jytäristiksi, kun tuli Jawakin myytyä. Voisihan sitä pysyä Vempulan jäsenenä, niin voi lueskella hyvällä omallatunnolla Japonialaisista kopioista ja ihan paskoista Jawoista. Niin, ja tieysti -YÖKS- niistä he-le-ve-tin rumista Pemareista...
Kahden pytyn loukussa.

Elokuu 15, 2012, 14:01:52 ip
Vastaus #21

Vesa Takala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • V.I.P. jäsen
Hyvähän se on jytäristien puhua, kun niitä ei arvostele kukaan... :P

"Liian hyvä ollakseen japanilainen." :police:
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Elokuu 15, 2012, 16:39:59 ip
Vastaus #22

VMPK.fi Ylläpito

• Jäsentiedot Poissa
  • Administrator
No niin, nyt alkaa alkuperäinen aihe karkaamaan aika kauas. Jos haluatte avata oman "kettuilu" topicin, tehkää se.

Pysytään aiheessa.

Admin

Elokuu 15, 2012, 22:41:05 ip
Vastaus #23

Leo Belik

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Cum On Feel the Noize
en eroa enkä taida liittyä japsistaroihinkaan. Minulle tulee vain paha mieli tällaisista sekoiluista. Eikö veteraanipyörä ole veteraanipyörä vaikka olisi japanilainenkin? Alun perinkin tuo päätös kerhojen lakkauttamisesta oli idioottimainen.

Terve,

Olen juuri samaa mieltä kuin sinäkin. Veteraanipyörä on veteraanipyörä merkistä riippumatta ja siksi yksi VMPK ry jossa kaikki mallit valmistusmaasta riippumatta. Oli sitten japanilainen, italialainen, britti jne.

Itse toivon jäsenien löytävän toimintaa ja miksei annettavaakin VMPK:n piirissä. Käyttäähän osa foorumia ahkerasti vaikkeivat halua olla jäseniä. Onneksi tämä touhu on vapaaehtoista ja porukassa löytyy talkoohenkeä sen verran, että myös ei-jäsenet löytävät palvelua kerhosta.
Jäsenyys jossain toisessa kerhossakin on mielestäni suotavaa. Jokainen voi löytää myös muista kerhoista jotain mielenkiintoista. Oli kyse sitten merkkikerhosta tai elämäntapakerhosta. Jäsenyydet eivät ole vaihtoehoja.
BSA "Buzy Beeza"

Elokuu 18, 2012, 22:28:56 ip
Vastaus #24

arvo.joutsenvirta

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kiitos vastauksista topikkiin, annetaan nyt ajan kulua ja toivottavasti molempia tarvitaan että emme seiso vedenjakajalla.Tuntuis kurjalle jos nakkiputkalla alettais sinutella.Eiks jeh.Mosko...eiku ..on varmaan mietintämyssyn paikka. :police:

Elokuu 20, 2012, 10:57:06 ap
Vastaus #25

Jaakko Leksis

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mikähän juttu tämä on? Huimapyörästä luen tarkasti vain myynti-ilmoitukset, siinä taisi olla jotain juttua tämmösestä aiheesta. No en minä japsistaroihin matikalla pääse. Minä nyt olen muutenkin hirmu huono vmpk:n jäsen kun en entisöi noita omia vehkeitäni. Matikkaankin laitoin cb:n keulan kun se orkkis on niin huono. Yhdessä mielessä olen kyllä hyvä kerhon jäsen, minä ajan tuolla matikalla kaikki motskari ajoni enkä edes omista uutta käyttöpyörää. Mitä iloa niistä vanhoista hienoista pyöristä on jos niillä ei aja? Foorumi on kyllä hyvä monta vinkkiä olen täältä saanut rassaamiseen.
HORSE POWER TO THE PEOPLE

Elokuu 20, 2012, 23:10:06 ip
Vastaus #26

Jarmo Tilli

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Heh heh en eroa mut silti liityn japsistaroihin ainoot mopot jotka toimii....

Elokuu 21, 2012, 15:25:42 ip
Vastaus #27

Ben Rydman

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • CeXi on parasta!
Molempiin aion maksut maksaa ja kovasti toivon, että vastakkainasettelun aika on ohi... yhteistyön aika on nyt. Mitä sen väliä millä kukin ajaa. Vaikka sitten sillä hirviözombie-Dneprjaltalla...  :D
Honda CX500 & BMW K75, vanhat prätkät yleensä ja tapahtumat kuvina -aiheinen blogi  http://www.vanhamoto.net/

Elokuu 21, 2012, 15:50:04 ip
Vastaus #28

Kari Ratilainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ihan samaa mieltä kuin Ben. Molempiin maksan. Typerä koko juttu. Entä seuraavaksi, erotetaanko Jawa harrastajat, miten mopomiesten kanssa, entäs harrikkaharrastajat? Ketä jää jäljelle kun kaikki on omassa pikku poppoossaan? 

Moto Guzzi Norge
Honda CB 750 F2
BMW F 650 Funduro
Honda NS 125 R
MGB Roadster
Citroen DS Pallas
Austin A 55 Cambridge

Elokuu 21, 2012, 16:57:18 ip
Vastaus #29

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Olisiko joku syy erottaa Jawamiehet, emme ole mikään alakerho vaan r.y.
Tietääkseni voimme kuulua kumpaankin yhdistykseen.

L&K.