Kirjoittaja Aihe: MISTA KOPIOITU  (Luettu 7057 kertaa)

Heinäkuu 31, 2012, 18:54:53 ip
Luettu 7057 kertaa

BENGT HIKO HAIKOLA

• Vieras
Merkkihan on donghai mutta mista moottori on kopioitu?

Mielestani sivarissa ja soolopyorassa ei ole myoskan ihan samaa konetta.

MP-Terveisin HIKO
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 31, 2012, 20:41:36 ip kirjoittanut BENGT HIKO HAIKOLA »

Heinäkuu 31, 2012, 20:21:33 ip
Vastaus #1

Vesa Takala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • V.I.P. jäsen
Ei kai siihen lopulta päätynyt näkyvää kopiontia, kun sylinteriryhmään ja kanteen.
Jakopää on kauhia!

Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Heinäkuu 31, 2012, 20:39:47 ip
Vastaus #2

BENGT HIKO HAIKOLA

• Vieras
Et benkku ole uudempaa näppistä aatellu hommata jossa olis Ä ja Ö nappulatkin.  :)

On minulla ihan uusi nappaimisto. Mutta kun siina on Thaimaan kirjaimet myos ja kirjoitan )yritan= kirjoittaa vahan Thai kielellakin niin en viitsi vaihtaa. Kuten ehka olet huomannut miknulla on nyt jo vahan  Ä ja Ö tullut mukaan kuvaan mutta se on oikeinkirjoitusohjelmaan johon mina yritan syottaa oikeat kirjaimet sanoihin. Yrita kestaa ja ei ole pakko lukea naita mun juttuja....

MP-Terveisin HIKO

Elokuu 01, 2012, 15:08:28 ip
Vastaus #3

Jouko Kuisma

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Et benkku ole uudempaa näppistä aatellu hommata jossa olis Ä ja Ö nappulatkin.  :)

On minulla ihan uusi nappaimisto. Mutta kun siina on Thaimaan kirjaimet myos ja kirjoitan )yritan= kirjoittaa vahan Thai kielellakin niin en viitsi vaihtaa. Kuten ehka olet huomannut miknulla on nyt jo vahan  Ä ja Ö tullut mukaan kuvaan mutta se on oikeinkirjoitusohjelmaan johon mina yritan syottaa oikeat kirjaimet sanoihin. Yrita kestaa ja ei ole pakko lukea naita mun juttuja....

MP-Terveisin HIKO

Luemme mielellämme, kunhan et kirjoita thaiksi!   :laugh:

Elokuu 01, 2012, 19:46:38 ip
Vastaus #4

BENGT HIKO HAIKOLA

• Vieras
??? ??????????

meidän kirjaimin Chai, Mai Phasa Thai eli OK ei Thai kielellä.

MP-TERVEISIN HIKO

Elokuu 01, 2012, 21:55:28 ip
Vastaus #5

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Niinhän minä olin lukevinanikin....
Kommentteja uuninpankolta.

Elokuu 01, 2012, 21:58:59 ip
Vastaus #6

arvo.joutsenvirta

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Eikös se seiskapätkän roitsun kone ollu ton näköinen.

Elokuu 02, 2012, 12:47:37 ip
Vastaus #7

BENGT HIKO HAIKOLA

• Vieras
Moi,

Moi Vesa ja Arvo

Joo minun mielestäni siina on ulkonaollisesti kopioitu Rouva Enqvist Interceptor. Kts kuva:

Kuitenkin kaikki ”tietavat” kertovat etta siina on haettu ”inspiration from Triumph” Luulen vahan etta Vesa on oikeassa, ei siina oikeastaan ole kopiointia mistaan.

Tehtaalta on vaikea kysya. He lopettivat moottoripyorien lkanssa leikkimisen joskus 1990 ja siirtyivät valmistamaan ilmastointilaitteita. He ehtivät vielä tehdä V2 350 kuutioinen (ehka vain proto) missa oli kovasti tehoa ja Desmo ohjatut ventiilit. Valitettavasti en ole koskaan löytänyt siita kuvaa.
DONGHAI-TERVEISIN HIKO
« Viimeksi muokattu: Elokuu 02, 2012, 12:57:44 ip kirjoittanut BENGT HIKO HAIKOLA »