Terve kaikille, ensimmäinen kirjoitus tänne!
Minulla oli nuoruudessa kolme Hondaa, K2, K7 ja Ka (pitsikansi). Nuoruus katosi, ja pyörät myös. Olen pitkään säilynyt pyöräkärpäsen puremalta, vaikka olen nykypyöriä tyypännytkin. Sitten vain kävi huonosti, kun lupasin ajaa pojan CBR Repsolin Tampereelta Keravalle. Noin 200 kilometriä ja aivan mieletön määrä muistumia mieleen. Pyörä muistutti, mikä on uskomatonta, maltillisilla kierroksilla niin paljon Tuuttia, että kärpänen pääsi puremaan ja lujasti. Siitä lähtien olen lueskellut kirjoja Tuutista ja perehtynyt netin aiheesta jakamaan informaatioon. Vielä on saamatta uusin restauroinnista kertova kirja, joka vasta ilmestyy lähiviikkoina.
Asiaan, eli poika heitti eräänä iltana aivan loogisen kysymyksen: "Miksi et etsi omaa Tuuttiasi, sitä AN-950".
Hyvä kysymys ja tilasin samantien rekisteritiedot, mutta niistä löytyi nykyisen omistajan nimi, ei muuta tietoa.
Voiko kukaan asiassa auttaa. Koska tieto on julkista, laitan tähän omistajan nimen, Sami Haapoja, tullut pyörän omistajaksi vuonna 2001.
Olisi kiva kuulla miten pyörä voi, onko käytössä ja onko jopa mahdollista ostaa (vaikka restauroitavaksi).
Toivottavasti jollekulle pyörä tai Sami on tuttu. Tietoja voi laittaa myös sähköpostiin pekka.eklund(ät)mbnet.fi
Tietoja odottava Pekka