Kirjoittaja Aihe: Huijari liikenteessä!  (Luettu 19446 kertaa)

Heinäkuu 26, 2012, 20:39:46 ip
Luettu 19446 kertaa

Jari Räsänen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ei, tää mikkää ruoska oo tää on Tunturi Taikeri!
Varokaas toverit, meikäläisellä oli tori.fi sivulla ostoilmoitus amiskan sähköalan kirjoista, maksu kelpasi, mutta kirjoja ei ole tullut, enkä ole ainoa. Tämä heppu siis myy pikkurahalla tavaraa jota se ei omista.
Voi tulla vaikka moottoripyöräilmoihin myymään jotain.
Tässä vielä linkki http://keskustelu.suomi24.fi/node/9349555#comment-56385970
2-pyöräset:
Tiger 84,85 S,87,87 S
RottaChopperpappis -72
Suzuki s1 80cc
Ken taigerilla ratsastaa, se lannalta haiskahtaa.

Heinäkuu 26, 2012, 21:25:45 ip
Vastaus #1

Timo Karhunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Varokaas toverit, meikäläisellä oli tori.fi sivulla ostoilmoitus amiskan sähköalan kirjoista, maksu kelpasi, mutta kirjoja ei ole tullut, enkä ole ainoa. Tämä heppu siis myy pikkurahalla tavaraa jota se ei omista.
Voi tulla vaikka moottoripyöräilmoihin myymään jotain.
Tässä vielä linkki http://keskustelu.suomi24.fi/node/9349555#comment-56385970

Ainakin tyyppi on saanut monta kaveria vihaiseksi kun lukee tuota 24.fi blogi kirjoitusta..  ::)
Munat pois ja linnaan tuollaaset huijarit.

Heinäkuu 27, 2012, 05:50:29 ap
Vastaus #2

Jari Räsänen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kuka on niin tyhmä että näkee noin paljon vaivaa pikkurahan eteen että sais luottotiedot pimeeksi ei ikinä lainaa ei mitään velkoja monta miljoonaa.. Ei tuolta ikinä noita rahoja takasin saa!
2-pyöräset:
Tiger 84,85 S,87,87 S
RottaChopperpappis -72
Suzuki s1 80cc

Heinäkuu 27, 2012, 07:35:22 ap
Vastaus #3

Jarno Aheinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • "Kasikymppiset" kuuskytä/seitkytä-luvuulta
Eiköhän noista pienistä summista kerry aikaa myöten ihan hyvin... Tuollaset huijarit, yms. eivät vaan ajattele elämäänsä silloista tilannettaan pidemmälle, mikä se sitten onkin.
Valitettavan likeltäkin olen nähnyt tapauksia kun ihan normaali/tavallinen nuori syrppää asiansa loppuiäkseen aivan muutamassa kuukaudessa, kun jokin iso tai joskus pienehkökin asia tai tapahtuma pökkää ihmisen "radaltaan"...
Kaikkien jälkeen tänne on jäänyt tekemättömiä töitä.. mutta pitää sitä ny kuitenkin kokeilla...

Heinäkuu 27, 2012, 12:28:04 ip
Vastaus #4

jori luoma-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Terve Jari.

Jos toi kirja huijari on tuo ketjussa mainittu Ypäjän sälli, niin olen hakenut sieltä pariin otteeseen mopon osia.

Olen ehkä vielä kerran menossa, niin voisin kysyä vaikka kirjoja samalla.

Heinäkuu 27, 2012, 21:34:57 ip
Vastaus #5

Jari Räsänen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro, Jami Kulmala se oikealta nimeltään on, asuu ymmärtääkseni Turussa. Rikosilmotus tehtiin tänään, onpahan yksi edes muiden jatkoksi, sielläkin poliisisetä sanoi, ettette tule rahoja saamaan melko varmasti ikinä. Onneks ei ollu useamman sadan juttu. Kuulemma jonkun olisi pitänyt vastikään ostaa 600e tietokonejuttuja ja oli tullu tyhjä kaljapullo postiin..
2-pyöräset:
Tiger 84,85 S,87,87 S
RottaChopperpappis -72
Suzuki s1 80cc

Heinäkuu 27, 2012, 22:18:42 ip
Vastaus #6

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Heinäkuu 27, 2012, 23:18:51 ip
Vastaus #7

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Meillä on rannassa semmonen vanhempi kleptomaani vai ni kä niiden nimi on, vie niin arorotonta kasaa ettei pöiisit kiinnostu, edellistorstaina vein 25€ arvoisen parkekematon mutta ei ollutkaan mattopuukkoa että osis saany tykääntuä tilaansa ettei koiran kynnet sydi 11.30 ja kotinn hakeem mattopuukkoa niin söin ja ulkoilutin koiran. Soitin heti hälytysnumeroon josta sanottiin etten saa tulla katsomaan filmiä ja poliisit sanoi et kaikki jotka om mun veneessä käynyt saan katsoa, kummipojalla avain niin turha sitä on ruveta etsimääm. En maksa ensivuonna hälutysmaksua kun tämä on toinen selvittämärön varkaus ja menetys yli 300€, rupeamme kiertää Valmetin kanssa rantaa ja mä ehdotin patruunam purkua ja merisuolaa mutta vanhemmat sanoo että jaloille niin löytyy polilta. Jokainen tavallaan mutta se pitää loppua nyt.

Heinäkuu 12, 2013, 20:42:21 ip
Vastaus #8

Jari Räsänen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tulipas postissa lippuslappunen että tuo isänmaantoivo oli ollut oikeudenkäynnissä ja sai putkaalinnaavankilaa. Pieni toivo rahojen takaisinsaamiselle on, mutta varatonhan tuo vesseli on, eli ei sieltä mitään tipu..
2-pyöräset:
Tiger 84,85 S,87,87 S
RottaChopperpappis -72
Suzuki s1 80cc

Heinäkuu 12, 2013, 20:57:46 ip
Vastaus #9

lassi paavola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • mopolla pääsee :)
omankäden oikeuden pelko on hyvästä.
polliiisit tuntuu suojelevan "myös varkaiden oikeuksia"

koulun asuntoloiden vieressä kulki edestakaisin öisin "vaihto oppilas" igor kurkistelemassa ikkunoista,
olin klo 11 aikaan ikkunan vieressä kun tuli kurkistelemaan, säikähti mukavasti kun virnistin marttini kädessä ikkunan takana :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:, ihme touhua kun tullaan 4kk opiskelemaan eikä istuta koulunpenkillä kun 30% tunneista,
niin "oppilas" 27v ???

Heinäkuu 12, 2013, 21:02:48 ip
Vastaus #10

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Koko ajan lukee näitä juttuja että ihan tavalliset taavikset sortuu hujjamaan nököjään kun pitää alkaa pyörittää muitten rahoja ! Kun on tavannu tuolla rompe jutbackassa käyrä niin on monta kertaa tullu mieleen että jukolauta tämä instanssi joka tämän keksinyt ja pyörittää että minne ne rahansa oikeen pistää  mitä tulee,,, mutta niin vaan oma kasööri hoiti sen jutun  :) http://svenska.yle.fi/artikel/2013/04/05/veteranbilssallskapets-kassor-var-misstankt-under-en-langre-tid    ja tässä esim.  toinen juttu missä hyvänä työntekijänä pidetty henkilö sortui sekin,,, se peliriippuvuus,,,,  ja loppu oli traaginen http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=14083 että nykyään mulla on vaikeaa luottaa ihmiseen ;)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 12, 2013, 21:54:43 ip kirjoittanut lasse roholm »

Heinäkuu 16, 2013, 19:56:38 ip
Vastaus #11

Jorma Korolainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kun saa tietää tyypin nimen, voisi kannattaa ottaa yhteyttä paikkakunnan soskuun. Huijausrahat ohjautuu tilille, josta tyyppi ei ole muistanut soskuun informoida. Hyvällä tuurilla saa soviteltua asian niin, että huijattuja rahnoja maksetaan takaisin suoraan toimeentulotuesta. Yleensä esim vuokrat yms laskut maksetaan suoraan laskuttajille ennenkuin loput tilitetään asiakkaalle.

Minua huijattiin perämoottorikaupoissa. Sain rahat takaisin kun otin yhteyttä paikkakunnan sosiaalitoimistoon ja laittelin  centin tilisiirtoja joiden viestikenttään tiedotin rikosilmoituksen tekemisestä. En tiedä kumpi konsti puri paremmin, mutta rahat tuli käteisenä kirjatussa kirjeessä Koffin kaljalaatikosta leikatun pahvilappusen välissä.

Pikkupaikkakunnan sosiaalityöntekijä sanoi heti että tuttu mies se on hälle kun soitin.  Kanta-asiakkaaseen voi tehota aika hyvin tutun sosiaalityöntekijän puhuttelu.

Uskoisin että jos poliisi ja sosiaalitoimi alkaisi tehdä asiassa aktiivista yhteistyötä, vähenisi nettihuijailu tuntuvasti. Useimmat huijarit kun huijaa myös soskun tukia.

Toukokuu 02, 2014, 12:50:12 ip
Vastaus #12

Antti Törmälä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
heh..kyllä se oikeus taas toteutuu...

tuossa ennen joulua ostin pojalle torista pelikonsolin jonka maksoin etukäteen (ihan vain sen takia ettei tarttis maksaa itellalle ihan niiiin paljoa sen kuskaamisesta)..no ei tullut koskaan konsolia eikä rahoja.
Tein siitä rikosilmoituksen ihan sen varalta että jos tällä kyseisellä kusipäällä sattuis olee enemmänkin noita..
sieltä siten soitti poliisitäti parikin kertaa ja teki puhelin kuulustelun jossa totesi että tarinani osui yksiin tämän syytetyn kanssa (sitä oli siis kuulusteltu jo) Eli toisinsanoen myönsi huijannneensa.
Poliisi sanoi että tämä juttu menee yhdessä muiden syytteiden kanssa käräjille. ja sanoi että voin joutua todistamaan!..sanoin etten kyllä ihan mieliisti lähtis ajelee 300 kilsaa sen takia että saisin huijatut 90 euroa takaisin. No sellaisessa tapauksessahan minä voin saada jonkun syytteen siitä etten saavu paikalle vaikka pyydetään..onneks ei pyydetty.

mutta ..tänään tuli kirje ja siinä päätös: Vaatimuksesi hylätty!!??
mitä vittua..mite ne voi hylätä sen, jos minä syytän ja syytetty myöntää?
Enhän minä siis mitään rahoja sieltä ole kuvitellutkaan saavani mutta miten ne voi muka sen hylätä..se ei mene jakeluun.

Eli ei muutakuin myymään olemattomia tavaroita

Toukokuu 02, 2014, 13:29:06 ip
Vastaus #13

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
heh..kyllä se oikeus taas toteutuu...

Oes kanatanu männä!
Oesit suanu päevärahan, kilometrirahat, yöpymiskorvauksen, totistajanpalakkion ym. muita etuja.  :P

http://www.oikeus.fi/fi/index/esitteet/todistajanaoikeudenkaynnissa/Todistajallemaksettavatkorvaukset.html
-pena-

Toukokuu 02, 2014, 13:35:27 ip
Vastaus #14

Antti Törmälä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
ei sieltä loppujen lopuks ees pyydetty. mutta ihme hommaa mun mielestä.
Ehkä se tyttö puhelimess otti liian tosissaan mun vaatimuksen: 5 vuotta lumilinnaa! ..eikä pystyneet järkkää ni täyty hylätä vaatimus =)