Terve taas.
Jos tuosta hintapolitiikasta puhutaan, niin homma oli noin suurinpiirtein Suomen hinta pohjatöittä ja 2/3 lisää. Eniten kyrsii, että oikeanlaisen lokasuojan etsimiseen meni ensiksi toista vuotta, vaihdevipuja sun muita saa kyllä halvemmalla, ei kannata kromauttaa, mutta minkäs teet kun olet puun ja kuoren välissä. Tarvikelokaria en pistä periaatteestakaan museoprojektiin, sen huomaa tarkastaja ja itse olen sitä mieltä, että jos jotain teen, niin sitten kunnolla.
Mielelläni tämänkin työn olisin jättänyt jonkun "meikäläisen" tekemäksi, hinnalla niin väliä. Pääasia, että tulee kunnolla tehtyä. Kaverilla on 1938 TWN ja tankki tarvitsee pintaa myös, täytynee etsiä tästä maasta tekijä sille sitten.
Tuon virolaisen asiat lähtenevät pikkuhiljaa eteenpäin, hyvää on se, että kaikkiin tapahtumiin on todistajat ja jo pelkästään koko porukan raahaaminen Viroon oikeudenkäyntiin tulee maksamaan sen verran, että ne pennoset, mitä tämä tonttu on saanut näillä hölmöillyillään ovat aika pieniä sen rinnalla.
Jos muuten tällä palstalla on joku, joka on valmis jakamaan tietoansa pohjien tekemisestä, niin mielelläni saunotan syötän ja juotan sen verran, että saan itse omaksuttua asian. Hommaan sitten kapistuksetkin mitä tarvitaan tuota työtä varten. Sen verran alkaa ottaa pattiin koko jupakka.
Kaitsu
EDIT: Taidanpa kysellä tuolta Viialasta seuraavan kerran kun on tarvesta osille, eli parin viikon sisällä. Kiitos vinkistä, loppujen lopuksi hinta on sivuseikka kun osaa ei saa kuin tekemällä.