Kyllä tuon videon burniksen epäonnistuminen johtuu täysin taitamattomasta kuskista, ei tehon puuteesta.....
Ja kuinka se kytkinkään voisi burnata ellei sitä tehoo oo?
Eipä se harleynkaan kummi suttaa asvaltilla jos voima puuttuu, se on just niin yksinkertaista.....

Kytkin hajoaa siksi kun se on huono....Ja noin heikkovoimaisessa vekuttimessa sen kytkimen on oltava
erittäin huono kun se hajoaa....

Mutta eikös harrikan kytkin olekin taiwanissa tehty ? Ainakin HD,n kytkimessä olevat ruuvit on metrimitoituksella, joten jenkkien tekemä se ei voi olla.
En minäkään pelkkää tehoa ja vauhtia arvosta, mutta vesa otti asian puheeksi videolinkillään niin ajattelin vain vastata....
Ei ko, jamahaa ole viritetty mitenkään, noo uudet tulpat ja tulpanhatut laitoin, ja hankin alkuperäisen ilmansuodattimen sen K&N - p..skan tilalle......Mutta sitä kaverin harrikkaa on viritetty, paljon ja isolla rahalla...
Kyllähän jammu burnaa jos niin halutaan, osta sinä minulle uusi takanakki ja vaihtotyö valmiiksi johonkin oululaiseen rengasliikkeeseen, niin minä kyllä teen sen videon...

Mulla kun on ihka uusi takarengas paikoillaan ja ei sitä henno pilata noin vain.