Kirjoittaja Aihe: Tojo mennee ehkä kaapaksi  (Luettu 18064 kertaa)

Kesäkuu 11, 2012, 21:22:45 ip
Luettu 18064 kertaa

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Frank sähköpostitteli:

Hei Pentti,
Frank Harrison haluaisi ostaa ajoneuvosi : Toyota, Corolla, 1974, 5 500 €, ID : 4827387
Ajoneuvon rekisterinumero:  KTA-119

Viesti:   Hello, I am Frank Harrison. I will like to buy your car. Please let me know details of your car and your last price. You can contact me on my email address:capt_frankharrison_usarmy@live.com Best Regards Frank Harrison

Ota yhteyttä kysyjään seuraavilla yhteystiedoilla:  Frank Harrison

Puhelinnumero:   +46708923100
Sähköpostiosoite:   capt_frankharrison_usarmy@live.com
Haluan, että minuun otetaan yhteyttä sähköpostilla

Vastasin:

Moekka Rankki!

Tojo on aeka maenijo nuinnii vanahaks aatoks. Siinähä on alakuperräiset tereotkii ja karvanen penkinsuoja kuskinpenkissä. Aajettukki sillä on vuan hilikun toestasattootuhatta kilometrijä, hyrree yhä kun mummovaenaan rukki aekonaan.
Siitä suattii oevallisen kulukimen, näättää se uppeelta kun vejättelet sillä neljpyörälatissa pitkin Juujorkin katuloeta. Se viimonen hintahan Tojotalla on viijentuhannen ekun huitteilla, jos ite käät tiältä kätteisellä sen lunastamassa. Toevon että tämä kaappa totteutus, kun out aenuva vakavasti otettava kysyjä tähän männessä ollu. Otetaan sitten harjakaesiks vielä pienet töhnyhörpyt, taekka vaekka isommattii, jos kaappa totteutuu.
Otappa nyt hetimmiten niitä tollariloita lomspaan se viistonnia, ja ala viäntäätyvä jollakii konstilla tänne Kuopijoon, minä outan Sinuva aaton kanssa tiällä.

Oekeen paljo terveesiä

-pentti-

-pena-

Kesäkuu 11, 2012, 21:38:24 ip
Vastaus #1

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Frank löytyy nimihaulla kuuklesta, kova poika on ostelemmaan. 
Katotaan mitä vastaa, kunhan ensin kääntää tuon minun vastaukseni englanniksi jonkii tulukin avulla. ::)
-pena-

Kesäkuu 11, 2012, 21:51:50 ip
Vastaus #2

Jouko Pajunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kooklen kääntäjällä se frankki varmaan pärjää, onhan tuossa jokunen tolkun sana:

Lainaus
Moekka Humidity! 

Tojo is aeka maenijo nuinnii vanahaks man. Siinähä is alakuperräiset tereotkii and hair protective driver's seat on a bench. Aajettukki has vuan hilikun toestasattootuhatta kilometrijä, while still hyrree mummovaenaan aekonaan spinning wheel.

It suattii oevallisen kulukimen, it näättää uppeelta the vejättelet neljpyörälatissa along the Juujorkin katuloeta. It is viimonen hintahan Tojotalla viijentuhannen ekun huitteilla if ITE s tiältä kätteisellä to a redemption. Toevon kaappa totteutus that the aenuva out that serious addressee männessä like that. Is then harjakaesiks töhnyhörpyt still small, taekka vaekka bigger if kaappa totteutuu.

Otappa now hetimmiten them tollariloita lomspaan it five tons, and the area viäntäätyvä jollakii konstilla Kuopijoon here, I outan Sinuva's Eve with tiällä.  Oekeen much terveesiä

-Pentti-

Kesäkuu 11, 2012, 21:54:34 ip
Vastaus #3

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Semmosta kuukkellii ei ookkaan joka kiäntää savolaiset veäkäsyt :laugh: :laugh: :laugh:

L&K.

Kesäkuu 11, 2012, 21:56:07 ip
Vastaus #4

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
"... töhnyhörpyt still small,  taekka vaekka bigger.... " :P

Hurnauttelemallako?
Kommentteja uuninpankolta.

Kesäkuu 11, 2012, 22:10:12 ip
Vastaus #5

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Nopijaa toimintaa, Frankki ostaa heti kunhan vaan kerkeen laittaa tarkemmat tiijot itestäni.  :-\

Hei pentti,

Kiitos vastauksesta. Olen iloinen huomatessani, sähköpostin, että auto on edelleen käytettävissä, olen aidosti kiinnostunut ostamaan auton ja haluan kertoa teille, että aion ostaa auton viimeinen tiettyyn hintaan. Haluan kunnioittavasti pyytää teitä poistamaan mainoksen internetistä alustan jos se on mahdollista. Ja myös tulee muita henkilöitä yhteyttä sinuun auton ystävällisesti ilmoittaa kyseisille henkilöille, että on jo vakava henkilö, joka aikoo ostaa auton. Olisin halunnut näkyvästi tarkastaa auton henkilökohtaisesti, mutta minun nykyinen sijainti ja luonne työni ei salli minun tehdä niin. Joten olkaa kärsivällisiä. Valitse ulkonäkö ja kuvaus auton, olen tyytyväinen siihen ja olen valmis ostamaan auton hinnalla te otitte. Sallikaa minun on ilo esitellä itseni teille ennen kaikkea. Olen kapteeni Frank Harrison kirjoittaa sinua minun kentän alue kolmas Jalkaväkidivisioonaan Engineering yksikön, YK sotilastukikohdassa Tabul Afganistanissa. Perusteella Yhdysvaltain lainsäädäntö-ja toimeenpanovallan päätöksen poistamista YK-sotilas joukot Irakista, olen otettu käyttöön tulla työskentelemään Afganistanin puolustusvoimien tukikohta kuusi kuukautta ja jonka jälkeen aion tulossa maasi tulla työskentelemään omassa maassa puolustusvoimien perusta. Tavoitteena on auttaa naudanlihan jopa terroristien kohteena todetaan lähinnä Yhdysvaltojen ja Euroopan unionin terrorismin vastaisessa sodassa. Uskon, että se ylläpitää luottamusta, mitä olen aikeissa paljastaa teille, jotta voin tehdä tämän kaupan mukana. Minulla on hallussaan summa on 9,3 miljoonaa dollaria, joka palautettiin yksi iskuja terroristien Camp Bagdadissa Irakissa ennen minua ole lähetetty Afganistaniin, mutta en toimitettava kaikki rahat sotilasviranomaiset koska minun tarvitsi rahat itselleni ja perheille kaikkien näiden vuosien jälkeen ja paljon valvonnan sotilasviranomaiset. Pakkasin oman osuutensa rahaa takakonttiin laatikkoon ja talletetaan laatikko Punaisen Ristin Agents täällä sotilaallisen leirin, ja kertoa heille, että se on minun henkilökohtainen kuulumisen että haluan lähettää minun suhteellista. Voit tarkastella linkistä vahvistaa mitä kerron sinulta on rahat omassa hallussa: http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/2988455.stm.

Perustuu kärsimyksen me tehdään täällä joidenkin mielestä täyttää tällaiset onnea. Se tapahtui, että menin tämän ratsian miesten kanssa yksikköni ja päätin ottaa sen oman osuuteni minun kärsimystä sotilaana täällä maa täynnä itsemurhapommittajien. Olen tallettanut tätä rahaa Punaisen Ristin edustaja omana tavaransa ilmoitti hänelle, että olen kontaktin minun suhteessa, jolle minä haluaisin laatikko toimitettavaksi. Se on alle voimani hyväksyä se, joka tulee julki tämän rahan. On parempi auttaa minua pitämään tätä rahat turvassa, kunnes minä tulen tapaamaan teitä investointi rahat siellä omassa maassa. En voi siirtää tätä rahaa Yhdysvalloille, koska aion olla Euroopassa noin puolitoista vuotta. Jos hyväksyt, minä teen kaiken järjestelyn Punaisen Ristin siirtää ruutuun rahaa teille ja teki teille suhteessa jolle saavat rahaa kuin minulla on se suljettu sisällä laatikko kenenkään tietämättä.

Tarvitsen vain hyväksyt ja kaikki tapahtuu. Ole hyvä, jos olet kiinnostunut tämän kaupan annan teille täydelliset tiedot, joita tarvitset pystymme toteuttamaan tämän tapahtuman onnistuneesti. Päätin löytää joku, joka on todellinen eikä kuvitteellinen ja siksi menin suojattuun sivustoon, jossa voin olla varma, että henkilö on todellinen. Missä minä olen nyt, voimme vain kommunikoida kautta sotilaallisen viestinnän välineet, jotka on kiinnitetty niin kukaan ei voi seurata sähköpostejamme. Minä vain päästä läpi sähköpostiviestin, koska puhelut voidaan seurata. Minun täytyy vain olla varma, joille olen tekemisissä. Lisäksi sinulla on poistaa auton mainos luettelosta: Aion ostaa auton omalla hintaan nopeudella mutta ota Haluan vakuuttaa minulle, että sinä auttaa minua tässä kaupassa niin esitellä teille vastaanottaja rahaa laatikko. Odotan teidän pian vastauksen. Ole hyvä, jos olet kiinnostunut, ehdotan teille antaa minulle näitä tietoja on omasi, jotta voimme jatkaa kaupan:

Your täydelliset nimet ..........
Sinun koko yhteystiedot .......
Suora puhelinnumero ........
Skannaus kopio henkilökortista .... Via oman kansainvälisen passin kopio tai ajokortti osoittaa ja tunnistaa henkilön kanssa olen tekemisissä.

Ystävällisin terveisin
Kapteeni Frank Harrison

-pena-

Kesäkuu 11, 2012, 22:15:29 ip
Vastaus #6

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Hieno homma ja onnea. Minulla olis viime viikolla otettuja kuvia uusista liikennejärjestelyistä. Sinne konttuurille mennessä on uusia siltoja pareittain ja semmosia liikennemerkkejä että niitä ei mistään kuvastosta löydy.

Vaikka on Ränk kuinka ison kaupungin kasvatti ja ajanut vaikka missä, selvät kuvat sille on laitettava jos sitä aikoo rahoineen perille oottaa. Palaan huomenna asiaan.
Napahulluna on hyvä olla.

Kesäkuu 11, 2012, 22:18:25 ip
Vastaus #7

Maria Hakoköngäs

• *
  • Jäsentiedot Poissa
:D Mutta onkos tuo harjakaiset autokaupan yhteydessä ihan yleistyny tapa, mie kans tojotasta aattelin luopua ja joku turjake ehotteli harjakaisia ja lakkasin kokonaan vastaamasta sille ko se oli minusta epäilyttävää....

Kesäkuu 11, 2012, 22:25:31 ip
Vastaus #8

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
On se!
Kun kaupat on tehty, niin ostaja ja myyjä yhessä pistää kauppasumman sileeksi. :P

Lähetin vastauksen:

Moekka Rankki!

Vaekka luotankiihan minä tietennii sinnuun, kun out Yhtysvaltoloehin sotaväen kihoja, niin jos nyt kuitennii laettasit vaekka kopijoeta paperiloestas mulle tänne Kuopijoon. Tae pane aenakii kuva niistä peräpaksissa olevista taaloesta ens´alakuun. Sähköpostiosotteenhan tiijätti, paa sinne niitä tietoloeta.
Lieneeköön Sulla veispuukkisotetta, oes niin mukavata turista siellä kahenkesken nuista vanahoesta aatoista. Nämä minun sivut tiällä kun taetaavat olla valavonnan alla, SuPo kun on minunnii kintereillä niijen entisten pisneksijen takija.

Anna kuitennii ensin aenakii nuo tiijot:
- henkilötojistus tae muu virallinen tokumentti (alakuperräinen)
- sotilaspassista värj´kopijo
- kopijo ajukortista
- ja liitä mukkaan lisäks kaekkee mitä sattuu mielees juolahtammaan

Nuo kun toemitat niin piästään jo suunnittelemmaan niitä harjakkaesija.

Terveesijä vuan sinnekkii
Liäketieteenalan ja kirurkijan erikoessotamies (Evp) Pentti Eskelinen

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 11, 2012, 22:52:42 ip kirjoittanut Pentti Eskelinen »
-pena-

Kesäkuu 11, 2012, 23:08:03 ip
Vastaus #9

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Senverran kyllä täällä kaveria jeesataan tilanteen sattuessa, että jollet Pena yksin jaksa noinkin isoa rahasummaa sileeksi laittaa, niin ihan varmaan töhnypalkalla tullaan porukalle jelppimään.
 Ja jos tiukka paikka sen sotaherran kanssa tulee, ni pidetään siinäki puolias ja vedetään sitä kimpassa turpaan.
  Tai se selvin yrittää ja me muut huudellaan kaseikosta hyviä neuvoja.

Käykö näin ?

Hommaat vaan hyttysenkarkottimia, ku minä en niiden kanssa jaksa sitä huitomista ja raapimista. Ja ohvia ja kahvia ja skumppaa ja kossua.

Käy niin!
Ei ole meillä ennää hynttysiä, tapoin luultavasti ne eilen joukkotuhoasseella (paristoilla toimiva itikantappokone) sukupuuttoon koko Savosta. ::)
-pena-

Kesäkuu 12, 2012, 14:40:16 ip
Vastaus #10

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Ei mene kauvan kun mulla on pahvilaatikollinen (9.3 milj. dollaria) kyhnyä. Frank kyllä lähettää kunhan paan sille vaan toimitusosoitteen. :P

Huomio:Pentti Eskelinen ,

Olen niin iloinen teidän vastaus postini. Vilpittömästi olen kiinnostunut ostamaan auton ensimmäinen ja olisi mielellään näkyvästi tarkastaa auton henkilökohtaisesti, mutta minun nykyinen sijainti ja luonne työni ei salli minun tehdä niin mielelläni mainitsen minun ensimmäinen viesti. Joten ota ystävällisesti kärsivällisyyttä. Valitse ulkonäkö ja kuvaus auton, olen tyytyväinen siihen hintaan te otitte. Mutta ota Haluan auttaa minua kuin suorittaa tämän liiketoimen selitin teille edelliseen viestiin ja olla varma siitä, että et tule katumaan siitä jotain apua minun tehdä tämä sopimus. Mitä on rahaa autoon, kun autat minua siirtää rahaa turvallisissa käsissä, otatte rahaa autoon ja auttaa minua pitämään auton kanssa jäljellä oleva osuus rahat turvassa, kunnes Tulen ulos täältä tulla tapasi sinut. Huomautus ja muistaa, että meidän on noudatettava tämän tapahtuman luottamuksellisesti ja äärimmäisen salassa kunnes vahvistavat rahat alla säilytyksestä maasi tai turvallisessa paikassa valintasi. Ole varma siitä, että tämä tapahtuma on 100% riskitön mutta on käsiteltävä luottamuksellisesti ja äärimmäisen salaisina, jotta ei vaarannettaisi pyrkimyksiimme pitkin linjaa kunnes vihdoin päätökseen ja vahvistavat sisältävä laatikko rahat.

Haluan teidän tietävän, että minä tarvitsen teidän TRUST / rehellisyys eniten meille tehdä tämän tapahtuman lyhyessä ajassa ilman esteitä ja oikeudellista vaikutusta. Huomaa että kukin strategia on kartoitettu ja perillemeno laatikko sinulle ilman mitään vaikutusta. Tarvitsen sinulta on rehellisyyttä, luottamusta ja SUURIN yhteistyötä, jotta voimme olla mahdollisuus tehdä kauppa onnistuneesti lyhyessä ajassa ilman viivytyksiä pitkin linjaa. Haluan teidän tietävän, että täällä Afganistanissa, emme saa käyttää fyysistä rahaa ja eivät saa harjoittaa mitään pankkitileille, joten ei ole mitään kuinka voin lähettää rahaa teille, mutta tarvitsee vain lupaasi lähettää ruutuun nimesi, niin että kun olet vahvistanut laatikon Punaisen Ristin Jet aine, joka tulee leirin Euroopassa kohokuvasto sotilaille. Tarvitsen teidän hyväksyntää ja myös voit lähettää minulle kopion skannaus henkilökortti sekä suora puhelinnumero, jotta voin käyttää sitä saada joitakin hyväksynnän tänne joka todentaa sinut oikeutettu vastaanotin laatikko ja varjele meitä mistä tahansa lain rikkomisesta ennen kuin olet varmistanut laatikko alla turvallisesti. Muista, että heti kun saan kopion Identity yhteystietosi info jatkan päätökseen Punaisen Ristin edustaja rekisteröinnistä valintalaatikkoon nimet ja yksityiskohdat laillinen vastaanottaja ruutuun. Voit ohessa kuvani tietää, hakevan teidän apua suorittaa tämän tapahtuman kanssa.

Luotan teitä ja uskon, että te auttaa minua parhaan kykysi mukaan. Älä petä minua kuten kaikki mitä tarvitsen sinulta on sinun luottamuksellisuus Luottamus ja rehellisyys, jotta voimme toteuttaa ja lopettaa tämä liiketoimi lyhyessä ajassa ilman esteitä ja viivytyksiä. Odotan lukea sinulta ja annan teille lisää direktiivejä, miten jatkaa menestyksekkäästi kaupan heti, kun olen saanut hyväksynnän kanssa kopion henkilöllisyytesi ja suora puhelin, joka mahdollistaa minulle ilman poistaminen box avulla Punaisen Ristin Jet agentti joka tuottaa esineitä ja kohokuvasto miehillä kuin turvallisuus varmistaa, että laatikko toimitetaan turvallisesti diplomaattisia upseeri, joka tulee auttamaan meitä hänen koskemattomuutensa toimittaa ruudun sinua maasi tai tahansa turvallisessa paikassa, valinnan ilman laatikko läpi kaikki turvatarkastukset viranomaisten aikana toimitusajan. Yritän soittaa sinulle kun olen soveliasta mennä meidän sotilaallinen verkko koska emme salli pääsyä henkilökohtaisen puhelimen täällä leirillä, ja en haluaisi kenenkään täällä leirillä seurata meidän puhelut ja tietää tämän toimen .

Odotan ehdottomasti teidän vastausta. Kiitos ja Jumalan siunausta.

Ystävällisin terveisin
Kapteeni Frank Harrison
-pena-

Kesäkuu 12, 2012, 14:55:05 ip
Vastaus #11

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Yhtä selevää suomee se Frank-pappa kirjuuttaa ku Eskelinenkin. Varmaan ymmärrätte toisianne hyvin, vaikka me muut ei niinkään ;D
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Kesäkuu 13, 2012, 10:03:47 ap
Vastaus #12

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Pitihän se vastata kun niin pyyteli.
Tekkeeköhän Frank minusta ilimiannon tuohon rikospolliisin vihjepuhelimmeen?  :P

Moe, moe vuan Rankki!

Minnuunhan voet satarosenttisesti luottoo, minäkun en sallaesuuksija levittele asijaankuulumattomille.
Soettele kuitennii mullen tuohon telehfon numeroon +358 71 878 6766, nii katellaan sitten sitä mitenkä ne kyhnyt suatassiin tänne Suomeen.

Ja eikun vuan Herran raohoo sinne Ahkanistanikkii!

Liäketieteen ja Kirurkijan Erikoessotamies Pentti Eskelinen
+358 71 878 6766

-pena-

Kesäkuu 13, 2012, 14:20:19 ip
Vastaus #13

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Se tuo kapteeni ei olekkaan mikkään turha jätkä, on renikoitakin kuin venäläisellä sotaveteraanilla.
Lähetti ihan potretin jotta tunnen kun on tulossa niitä Tojo-kaupasta tähteeksi jääneitä taalojaan hakemaan, etten vaan vahingossa muille niitä anna. :D

[ylläpito on poistanut liitteen]
-pena-

Kesäkuu 13, 2012, 15:23:49 ip
Vastaus #14

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Pitihän se vastata kun niin pyyteli.
Tekkeeköhän Frank minusta ilimiannon tuohon rikospolliisin vihjepuhelimmeen?  :P

Moe, moe vuan Rankki!

Minnuunhan voet satarosenttisesti luottoo, minäkun en sallaesuuksija levittele asijaankuulumattomille.
Soettele kuitennii mullen tuohon telehfon numeroon +358 71 878 6766, nii katellaan sitten sitä mitenkä ne kyhnyt suatassiin tänne Suomeen.

Ja eikun vuan Herran raohoo sinne Ahkanistanikkii!

Liäketieteen ja Kirurkijan Erikoessotamies Pentti Eskelinen
+358 71 878 6766

Minkä tautta sinä pollliisiloitten numeron rankille annoit ? Ekkö luota mieheen joka maksaa retvakasti kätteesellä rahalla ?
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781