Kirjoittaja Aihe: Ei juuva Kossua!  (Luettu 12038 kertaa)

Toukokuu 15, 2012, 18:58:42 ip
Luettu 12038 kertaa

petterihämäläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vastasin tällä foorumilla olleeseen ilmoitukseen, kun hakusessa oli Homeliten käynnistin koppa. Minullapa sellainen sattui olemaan ja pyytelin siitä kokosahasta kossupullon hintaa, jonka ostaja lupasikin maksaa. Annoin kuitenkin valtuudet itse määrätä hinnan kunhan saa sahan ja toteaa sen arvon. Lähetin sahan postissa, kun oli halvempi kun linja- auto ja maksoin postimaksun. Paketti on kyllä käyty postista tämän seuranta kooditekstin mukaaa Lähetys on luovutettu vastaanottajalle.
Rekisteröinti:
10.4.2012 klo 13:10:14
Paikka:XXXXXXXXXX
Lähetin vielä reilu viiko sitten tekstarin jossa kyselin, että onko saha tullut perille. Ei tullut vastausta eikä ole kyllä rahaakaan tilillä näkynyt, ei siitä sahanhinnasta niinkään kun sai itse sen hinnoitella, mutta periaatteesta olisin odottanut ainakin sitä postimaksua. Yhteystietoni laitoin A4 arkin kokoisella paperilla joten nekin ovat varmasti olleet mukana.
Tämmöstä kaupustelua tällä kertaa, pitää ottaa moukut nyt sitten tuosta ennen ostetusta kojakkipullosta.

Toukokuu 15, 2012, 19:44:27 ip
Vastaus #1

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Toivottavasti on ollut iso apu köyhään perheeseen.  >:(
Napahulluna on hyvä olla.

Toukokuu 15, 2012, 20:18:05 ip
Vastaus #2

Ilkka Sihvo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Melko törkeää jos on tahallaan jättänyt maksamatta.Noin se reiluus harrastuksessa joskus "palkitaan" >:(
Hattu päähän ja hyvästi.

Toukokuu 15, 2012, 20:37:52 ip
Vastaus #3

ARI JUMPPANEN

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kylkivankkurinkuljettaja Lumiukko
Lähemmäkö perimään, vain annetaanko maineen kasvaa...?
Toivottavasti ainakin Homelite toimii! ??? Mukava onpi varmasti hyvällä
omallatunnolla saunapuita sahailla.
MC PÖLHÖLÄ President
"mcPölhölä,pakoputkien ja henkseleiden paukuttelua vuodesta 1997"

Toukokuu 15, 2012, 20:54:37 ip
Vastaus #4

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kovin on pienestä jollakin maine kiinni.
Anna viikko aikaa että kerkiää raha tilillesi jos ei niin nimi kaikkien näkyville  ;D.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Toukokuu 16, 2012, 05:55:14 ap
Vastaus #5

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Ehkäpä siinä on käyny vaan niinkun minulle.

Maksoin jonkun Rouvan laskun, ihmeellistä kyllä vieläpä ihan eräpäivänä, mutta viikon päästä sitä karhusivat häneltä tekstiviestillä. Sanoin että maksettu on, ja asia jäi unholaan. Jonkun ajan kuluttua oli sitten jo soittaneet ja karhunneet laskua, jolloin ihan piti syventyä asiaan. Ja kas kummaa, laskun summa, jotakin vajaa 700 e, oli veloitettu tililtä silloin eräpäivänä, saaja vaan oli väärä.
Tuo nettipankin systeemi kun on niin hieno että se ossaa tarjota muistista ennen käytettyjä tilinumeroita, ja sieltä kun seasta poimii lähimain oikeen tilin, niin niin siinä sitten käy. Varsinkin kun luottaa ihteensä eikä viiti tarkistaa mitä on tullu näpyteltyä. ::)

Palauttivat kyllä rahat sitten kun soitin ko. saajayritykseen ja kysyin varovasti jotta olivatko huomanneet että olin maksanu sinne semmosen laskun jota ei ole heiltä koskaan lähetetty. Joten loppujen lopuksi ei käyny kuinkaan. :-\
-pena-

Toukokuu 16, 2012, 07:00:06 ap
Vastaus #6

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Ostin vuosia sitten, euroaikaan kumminkin, porakoneen Pultti-liikkeestä hintaan 169 €. Vahingossa oli myyjä näpytellyt hinnaksi 16900 €. Itse olin kuitin allekirjoittanut ja hyväksynyt. Hyvä että ottivat yhteyttä ja palauttivat rahat, itse en ollut virhettä huomannut.
Napahulluna on hyvä olla.

Toukokuu 16, 2012, 07:24:48 ap
Vastaus #7

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
Erkillä taitaa olla vähän tavallista pitempi limiitti kortilla.

Sopisiko aiheeseen Sleepy Sleepersin sanoitus, ilmankos sua pännii

Sleepy Sleepers - Ilman Kossua Pännii
Kahden pytyn loukussa.

Toukokuu 16, 2012, 08:08:41 ap
Vastaus #8

Jussi Kumpu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • S Vileenin sukulais-sielu.
Ostin vuosia sitten, euroaikaan kumminkin, porakoneen Pultti-liikkeestä hintaan 169 €. Vahingossa oli myyjä näpytellyt hinnaksi 16900 €. Itse olin kuitin allekirjoittanut ja hyväksynyt. Hyvä että ottivat yhteyttä ja palauttivat rahat, itse en ollut virhettä huomannut.
:P
Jussi 044 7212497

Toukokuu 16, 2012, 08:36:01 ap
Vastaus #9

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta

Ei sitä tule aina niin seurattua mitä tilille tulee tai mitä sieltä menee.
Varsinkin tuommoset jokapäiväiset pienemmät alle parinkymmenentuhannen euron korttiostot jää monasti huomaamatta, sieltä tililtä kun pankkikii veloittaa lisäksi jatkuvasti kaikennäköisiä palavelumaksuja sun muita rovisioita.
Kyllä ne pankissa huolehtii, ja ottaa sitten yhteyttä, jos sattuis joskus silleen ettei kate ihan kaikkiin niihin kuluihin ja maksuihin riittäisi. :P
-pena-

Toukokuu 16, 2012, 09:35:03 ap
Vastaus #10

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***

Ei sitä tule aina niin seurattua mitä tilille tulee tai mitä sieltä menee.
Varsinkin tuommoset jokapäiväiset pienemmät alle parinkymmenentuhannen euron korttiostot jää monasti huomaamatta, sieltä tililtä kun pankkikii veloittaa lisäksi jatkuvasti kaikennäköisiä palavelumaksuja sun muita rovisioita.
Kyllä ne pankissa huolehtii, ja ottaa sitten yhteyttä, jos sattuis joskus silleen ettei kate ihan kaikkiin niihin kuluihin ja maksuihin riittäisi. :P

Onhan se silleen kiva kun menee pankkiautomaatille kattoon saldoa niin kuitissa lukee, Erkillä: Eniten.

Tiliotteessa:

Tapahtumat:
- Erkki otti loppuviikosta: Jonkinverran.
- Palkkaa Erkille: Aikalailla.
- Siirto vaimon tilille: Pirusti.

;D ;D   Köyhillä on tarkempaa  ;D ;D

Toukokuu 16, 2012, 12:56:02 ip
Vastaus #11

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit

Itte pistin joskus nettipankissa viitenumeron siihen summan kohdalle, joku 9-numeroinen taikka pitempi koodi. Olis saattanut mennä miinukselle tili kun oli jo kolme viikkoa edellisestä tilipäivästä ja kaikkee sekalaista menoa siinä ollut, lämmitysöljylasku ja muuta ;D
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Toukokuu 16, 2012, 13:02:04 ip
Vastaus #12

Pasi Tapola

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Minulle tulee pankista viikoittain kirje jossa kerrotaan että tili on ylitetty. Ihan huolissaan ovat kun ei meinaa enää yhtään rahaa mahtua laariin ja yli pursuaa. Hyvää on palvelu.

Toukokuu 16, 2012, 13:03:37 ip
Vastaus #13

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit

Minulle tulee pankista viikoittain kirje jossa kerrotaan että tili on ylitetty. Ihan huolissaan ovat kun ei meinaa enää yhtään rahaa mahtua laariin ja yli pursuaa. Hyvää on palvelu.

Kyllä ne uuden avaa kohtuullista korvausta vastaan. Samalla voit pyytää että tulostavat vastaisuudessa tiliotteen landscape-asennossa, mahtuu enemmän numeroita sillai.

Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Toukokuu 16, 2012, 13:25:12 ip
Vastaus #14

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Tositarina  vuosien takaa.....olen ollut tekemisissä ( ja olen vieläkin...) ammattilehtien markkinoinnin kanssa, markka-aikaan tuo ko lehti maksoi 369,00 mk / vsk, eräs miespuolinen asiakas  ( maanviljelijä ) oli maksanut laskunsa verkkopankilla, pahaksi onneksi pilkku oli lipsahatanut väärään paikkaan ja tilitä lähti 36900,00 mk....Lehden reskontrassa huomattiin virhe ja pistettiin myyntipäällikkö soittamaan asakkaalle liikojen rahojen palautusta varten, soitettaessa puhelimessa oli maksajan äiti joka kertoi että kotona asuva aikamiespoika oli vasta hankkinut tietokoneen ja pankkiyhteyden eli homma oli hiukan hakusalla....myöhemmin, kotiin tultuaan asianomainen poikamiesviljelijä soitti itse myyntipäällikölle ja kertoi tilinumeron johon rahat voi palauttaa, kiitteli kovasti kun ei ollut itse kuulemma huomannut moisen pikkusumman puuttumista tililtään..... :)
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 16, 2012, 15:27:18 ip kirjoittanut Reijo Huhtakangas »
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781