Mä oon asunut Ruottissa 33 vuotta ja oon siinä mielessä hullu, mutta jonkun se oli lähdettävä suomalaista teknologiaiteollisuuttakin maailmalle viemään. 25 vuotta tuosta ajasta sitten ympäri maailmaa tuota hommaa tehnyt, onneksi en enää. Meitä on tälläkin palstalla useita jotka tuota hommaa tekee, ei välttämättä asu ulkomailla, mutta osa asuu.
Tuosta alla olevasta linkistä ei voi muuta kun kysyä kuka sen tuon James Hirvisaaren tuonne eduskuntaan äänesti ja kuka valitsi hänen eduskunta-avustajansa Helena Erosen, jonka palkan me muuten kaikki veromaksajat osaltaan maksamme.
Jos jokaisessa maassa olisi tuo ehdotettu pakko, niin ei muuta kun tulomaahan saavuttaessa hihamerkki hihaan, olen suomalainen(kas kun ei maininnut kumpaan hihaan). Kun meidän perhe lähtee lomalle tai kilpailureisulle ulkomaille, muistakaa hihamerkit. Minäkin kun käyn Suomessa joka päivä, niin joutuisin käyttään Ruotsin puolella hihamerkkiä ja tuossa tullin kohdalla voisin ottaa sen rennosti pois ja paluumatkalla laittaa sen takaisin.
Miltähän tuosta Erosesta tuntuisi, kun lähtee käymään Tallinnassa tai Tukholmassa, niin täytyisi laittaa hihamerkki hihaan. Parempihan se olisi, jengiliivit oman maan tunnuksilla, jotka sitten ulkomaille saavuttaess plomberattaisiin, jotta niitä ei saisi pois kuin vasta kotimaan tullissa.
Mistä näitä hulluja riittää ja miten tuonne pääsee
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012041115438184_uu.shtml