Kirjoittaja Aihe: Honda monkeyn uusi versio...  (Luettu 5435 kertaa)

Huhtikuu 07, 2012, 15:30:45 ip
Luettu 5435 kertaa

Rami.Leivisk

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tällainen-75 jäykkäperä tulossa vaihteeksi. Moottorina 150cc daytona jossa liki 20hv. Jarrut viritelty tehoja vastaaviksi. Eiköhän tuolla jo iskä pysy poikansa perässä.. ;)

[ylläpito on poistanut liitteen]
Lucas, mies joka keksi pimeyden...

Huhtikuu 07, 2012, 15:32:38 ip
Vastaus #1

Rami.Leivisk

• *
  • Jäsentiedot Poissa
lisää

Huhtikuu 07, 2012, 16:24:31 ip
Vastaus #2

jorma vilppolainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Toi on makee.

Rehellisesti sanottuna mä en koskaan ole ollut mikään Honda fani, mutta mankissa on jotain mikä varmaan pentuvuosilta on jäänyt takaraivoon.  Varsinkin noi jäykkikset on hienoja ja kokonsa puolesta sellainen sopisi tallin rekvisiitaksi mainiosti.

Mutta harninaisia ne taitaa olla.  Mä olin mopo-iässä 1977 eikä meidän porukassa kenelläkään ollut jäykkistä, enkä muista että sellaista olisi lähikyliltäkään löytynyt.  Jousitettuja oli kyllä huru mykke.

Mutta se mistä mulle jäi muistelo oli eräs  vuonna 72 tai 73 Euroopan turneelta tuliaisena tullut monkey, jollainen oli naapurikylällä eräällä tytöllä pihamopona, kun ei sitä silloin olisi tainnut kilpiin saada vaikka olisi halunnut.

Mutta mä olin aidosti siitä kateellinen  :-[

Huhtikuu 07, 2012, 16:45:56 ip
Vastaus #3

Lauri Viljanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kiinankopioita ei taida saada kilpiin suomessa? http://hondaminitrail.com/z50.html

Huhtikuu 07, 2012, 19:13:45 ip
Vastaus #4

Jyri-Pekka Schildt

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuo puolukkapuuron värisävy? Onkos se jokin oma sekoitus vai kenties alkuperäissävy?

Huhtikuu 07, 2012, 20:34:26 ip
Vastaus #5

Rami.Leivisk

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuo puolukkapuuron värisävy? Onkos se jokin oma sekoitus vai kenties alkuperäissävy?

kamera vääristää, tässä kuwa paremmalla kameralla.