Kirjoittaja Aihe: Kypäräpuhelin  (Luettu 2970 kertaa)

Huhtikuu 06, 2012, 17:23:23 ip
Luettu 2970 kertaa

teuvo seppälä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hauska kypäräpuhelinviritys.

[ylläpito on poistanut liitteen]
Tunturi Sport -75 ,Tunturi "Pappa" -81 ,Helkama Raisu-81 MYYTÄVÄNÄ ,Triumph Thunderbird -01

Huhtikuu 06, 2012, 17:31:35 ip
Vastaus #1

Antti Jokinen

• Vieras
Futuristinen!  ;D

Huhtikuu 06, 2012, 20:12:54 ip
Vastaus #2

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Rouva saa sanottavansa joutuummin perille.

Miehen puheenvuoro saattaa kuulostaa jaaritukselta pitemmästä putkesta johtuen.
Kommentteja uuninpankolta.

Joulukuu 30, 2015, 10:29:35 ap
Vastaus #3

Harri Kauranen

• Vieras
Jori tossa kahville poikkes.Hän kauppas sellasta bluutoot kypäräpuhelinta mulle.Oli sen keväällä ostanu ja omaan kypäräänsä toisen laittanutki,mutta toinen on nyt ylimääräisenä.Kuulemma voi kuunnella radioo,vastata puhelimeen ja keskustella muiden motoristien kanssa.Kummosias kokemuksia teillä on kyseisistä puhelimista.Eli tekeekö niillä yhtään mitään.

Joulukuu 30, 2015, 13:19:49 ip
Vastaus #4

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Kyllä minä semmosen hetken mielijohteesta ostin ja koitin. En tullut alkuunsakkaan sinuiksi sen kanssa. Kyllä kai se toimisikin jossain täys katetussa ja äänettömässä pyörässä? Nakupyörän kanssa en kuullut maantie ajossa mitään, kun tuuli ja moottori pitää kaikesta muusta ääni maailmasta huolen. Ei kuulu radion ääni, eikä puhelimen ääni. Pakko oli pysähtyä jos aikoi jotain asiaa toimittaa puhelimella. Ja radiosta oli enempi haittaa kuin iloa, kun äänen voimakkuutta piti säätää koko ajan nopeuden mukaan.
 Kerran käytetty, ja sen jälkeen se on ollut hautaantuneena jonnekin muiden vastaavien ja joutavien rojujen alle. Ei ollut hintansa väärti ostos, ainakaan minun mielestä.