Kirjoittaja Aihe: Ja pieleen meni... MC Scatter tilaus TAAS kerran.  (Luettu 12040 kertaa)

Huhtikuu 04, 2012, 21:00:03 ip
Luettu 12040 kertaa

Timo Karhunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tilasin aikasemmin tuolta vaihdepolkimen... he lähetti väärän. - sain peruttua tilauksen ja palauttivat rahat.. no kaikki hyvin.

Nyt tilasin tankin ja sivukolmioiden tarrat... lähettivät tankin tarrat tuplana.. taas pitää soittaa ja lähetellä takasin.

Rupiaa nyppimähän tuollaanen touhu.  >:(

Huhtikuu 05, 2012, 06:37:42 ap
Vastaus #1

Harri Kauranen

• Vieras
Itse olen kyseisestä paikasta tilannut osia pari kertaa,ei huomauttamista.

Huhtikuu 05, 2012, 07:34:50 ap
Vastaus #2

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Minä olisin ostanut renkaat mutta eipä osannut sanoa rahdin hintaa. Ilmeisesti ei ollut koskaan myynyt renkaita ja jätin minäkin ostamatta.

Minä osasin sannoo vanahoille renkaille hinnan rahteineen, kun möin Ooppelin nastarenkaat vanteineen pari talavee sitten. Satasta pyysin, ja kun ostaja tinki 80 :n kymppiin, niin sanoin että kun panet satkun tilille nii minä maksan rahdin. Rahti makso sitten matkahuollon kautta toimitettuna reilut 40 e. :embarassed:
-pena-

Huhtikuu 05, 2012, 08:02:10 ap
Vastaus #3

Vesa Takala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • V.I.P. jäsen
Pelkkää plussaa saavat MC Scatterin pojat palvelusta!

Rehti ja reilu meininki, nimenomaan renkaat oikeassa hinnassa. :police:

Suosittelen!
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Huhtikuu 05, 2012, 09:11:39 ap
Vastaus #4

kai mäkelä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minä osasin sannoo vanahoille renkaille hinnan rahteineen, kun möin Ooppelin nastarenkaat vanteineen pari talavee sitten. Satasta pyysin, ja kun ostaja tinki 80 :n kymppiin, niin sanoin että kun panet satkun tilille nii minä maksan rahdin. Rahti makso sitten matkahuollon kautta toimitettuna reilut 40 e.
Siellä Matkahuollon Murskaamon lähetyspapereissa on semmonen käyttökelpoinen ruutu ruksattavana notta "Vastaanottaja maksaa rahdin".

Huhtikuu 05, 2012, 09:26:20 ap
Vastaus #5

Timo Karhunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Pelkkää plussaa saavat MC Scatterin pojat palvelusta!
Rehti ja reilu meininki, nimenomaan renkaat oikeassa hinnassa. :police:
Suosittelen!

En väitä ettei pojat olis rehtejä reiluja ja tuotteet olisi väärin hinnoiteltu.
Nyppii vaan se että tämä tietää taas lisävaivaa lähetellä takaisin.
Kaikilla ei postikaan ole kotioven pielessä ja pitää ajaa ihan pidempi matka että saa paketin postiin ja takaisin Scatterille.
Eihän palautus minulle mitään maksa koska heillä on postin kanssa sopimus, mutta bensa sitäkin enemmän ja sitä kukaan ei minulle korvaa.

Huhtikuu 05, 2012, 09:41:13 ap
Vastaus #6

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Minä osasin sannoo vanahoille renkaille hinnan rahteineen, kun möin Ooppelin nastarenkaat vanteineen pari talavee sitten. Satasta pyysin, ja kun ostaja tinki 80 :n kymppiin, niin sanoin että kun panet satkun tilille nii minä maksan rahdin. Rahti makso sitten matkahuollon kautta toimitettuna reilut 40 e.
Siellä Matkahuollon Murskaamon lähetyspapereissa on semmonen käyttökelpoinen ruutu ruksattavana notta "Vastaanottaja maksaa rahdin".

On on,
vaan olisitko sinäkää lunastanu jos rahti olisi tullu sulle vaikka minä olisin sen luvannu maksaa. Tuo oli vaan esimerkkinä miten hankala on summassa rahtia arvioida, olisi ennen kannattanutkii myyvä jv :nä kaheksallakympillä, ja jättää rahti ostajan huoleksi.  ;D
-pena-

Huhtikuu 05, 2012, 10:16:44 ap
Vastaus #7

Vesa Takala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • V.I.P. jäsen
Niin, ja kyllä Penankin palvelut saa plussaa ison annoksen!
Halavat oli lehtijouset ja auto katsastettiin samantien. Että kiitos! :police:
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Huhtikuu 05, 2012, 10:25:28 ap
Vastaus #8

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mitä minä olen sielä käynyt muutaman kerran henkilökohtaisesti niin täyden kympin  annan palvelusta.

Huhtikuu 05, 2012, 10:54:52 ap
Vastaus #9

Timo Karhunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mitä minä olen sielä käynyt muutaman kerran henkilökohtaisesti niin täyden kympin  annan palvelusta.

Ainakin hankala sinne on puhelimella päästä joka kerta. Nyt olen pommittanut 45 min

Antaasin vaan 9 ja puol...  >:(

Huhtikuu 05, 2012, 11:26:02 ap
Vastaus #10

Timo Karhunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Asia ratkesi ja selvisi..

Tein samalla lisätilauksen..  :D

Tulivat he nyt postikuluissa vastaan.  :)

Huhtikuu 05, 2012, 12:53:00 ip
Vastaus #11

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Niin, ja kyllä Penankin palvelut saa plussaa ison annoksen!
Halavat oli lehtijouset ja auto katsastettiin samantien. Että kiitos! :police:

Tämä kuuluisi tuonne "Mustapörssi (shh..)" ketjuun, mutta menköön tänne.

Jos Vesalla ei ollu täällä VMPK :ssa semmosta laitonta, lainausmerkeissä väärän tavaran ostokyselyä, niin mulla olisi edelleen - 83 Land Cruiserin takajouset, ja Vesan Tojo känöttäisi yhä vinossa.
Tuskin muualla ostoilimoitus olisi minua tavoittanu, vaikka joka päivä olisi ollu toistona Pohojanmaan Uutislehessä.
Moni muukin puute ja kurjuus voisi ratketa jos semmoinen sallittu osio olisi täällä olemassa jossa voisi noita kaksipyöräisiin kuulumattomia vanhoja kamppeitaan myydä, ostaa tai vaihtaa, ja jopa muuhunkin tavaraan kuin päpä-vehkeisiin liittyviin. ::)

Kiitokset myös sulle itelles, Vesa. :-\
-pena-

Huhtikuu 05, 2012, 22:31:17 ip
Vastaus #12

esa kakkuri

• Vieras
Viimedelliskerralla kun tilasin meni väärään osoitteeseen-olin tilannut kaverille kanssa ja ne menikin kaikki hänelle.
Huomautin asiasta kun tuli lisähintaa postitella tavaraa kaverilta mulle-no lupasivat hyvittää seuraavassa tilauksessa.
Tilasin taas ja hyvitys tuli--paketti ei vielä ole saapunut-jännää katsoa mitä saan...varmaan ihan ok!!

Huhtikuu 06, 2012, 21:55:08 ip
Vastaus #13

Markku Hakola

• Vieras
Kaksi kertaa tuolta olen tilannut, ensinmäisen ja viimeisen.
Ekakks tilaus tuli hyvin pakattuna ja pakettikin aivan ehjä, tavara vaan rikkinäisenä sisällä, taatusti ei kuljetuksessa hajonnut,
eli postia ei päässy syyttään. Pitkällisen soittelun jälkeen viimein joku kiinni liikkeestä ja lupasivat laittaa uuden osan.
Paketti tuli aikoinaan, puutteelisena.
Pikän yrityksen jälkeen ei ketään kiinni.
Eipä muuta, kuin puutteellisesta osat aiempaan rikkonaiseen ja yhdistelemällä jotakuinkin toimiva lopputulos.
Ei ainakaan puhelimella ja sähköpostilla palvelua.
Noh, oneks löytyy muitakin toimittajia.