Jos en nyt aivan väärin muista niin fillareissa on samankokoiset ohjainlaakerit kuin mopoissakin. Fillarin osat vaan eivät ole yleensä läheskään niin pilalle hakkautuneita kuin mopoissa eli ehkä tästä apua ohjainlaakeriongelmiin?
Puhut asiaa, tiedän 02-alueella piireissämme arvostetun kolleegan joka on käynyt romuliikkeissä oma rautasaha mukanaan ja sahaa sieltä vanhoista kieroista tunturifillareista keulan veks. Itse en tätä mahdollisuutta ole näin pitkälle ehtinyt harjoittaa, mutta nyt huilussa puhaltaa eri nuotti, sanonta on suomennos Norjan Bergenin murteesta, (no blåser flöjten en annen tone) sattuipa Bergen olemaan Turun ystäväkaupunki.
5 tuntia uhrattu 45 minuutin työlle, ja edelleen ainoa käyttökelpoinen osa oli ristikappaleen pohjakartio, sekin omalla ryppysimmillä lisättynä.
Paljon mopotarraa ja muovia teetän itse vieraalla SUOMESSA ja laatuvaatimukseni ovat sairaan korkealla. Mahdolliset havaitut virheet korjaan myös takautuvasti oma-aloitteisesti ja/tai viimeistään kun toinen osapuoli asiasta huomauttaa.
Pirkkalaan on nyt lähetetty tiedustelu kyseisen paketin sisällöstä, jaan tänne kaiken siihen liittyvän aineiston ja sen jälkeen ryhdyn neuvottelemaan seuraavasta toimintakelvottomaksi toteamastani osasta.
Jos luet tämän etkä eri syistä pysty/halua käyttämään tätä foorumia tai sähköpostia osallistuaksesi kirjeenvaihtoon, voit soittaa numeroon 0409616237 ja kirjaan ylös henkilötietosi sekä itse asian. Pidätän oikeuden käyttää aineistoa ollessani viranomaisiin yhteydessä.