Kirjoittaja Aihe: PE kateissa  (Luettu 22751 kertaa)

Maaliskuu 22, 2012, 10:23:06 ap
Vastaus #15

Hannu Kolm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Etsintöjä hankaloittanee väärä vuosimalli.

Oikeasti on -51 mallia, mutta ei ole ensimmäinen kerta kun vääristellään vuosimallia. Kerran osti ihan merkkiliikkeestä auton nolla nelosena, mutta kyllä se selvä nolla kolmonen oli.

Ammoisina aikoina Peugeottia ostaessa toi olisi ollut aika iso juttu.
Brittipyörien osat ja tietojakin:
      www.hannukolm.com

Maaliskuu 22, 2012, 10:35:01 ap
Vastaus #16

Hannu Kolm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mä oon aainakin reilu -55 malli, juhannuksena syntynyt valon lapsi, silloin.
 Onko muita saman ikäisiä, yhtä nuoria 28 vuotiaita toiseen kertaan ?

Ei oo, kun sää oot vanha kalkkis. Mää oon ikiteini jolla on ajokortti.
      www.hannukolm.com

Maaliskuu 22, 2012, 11:11:49 ap
Vastaus #17

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Hengissä yhä, olen pahoillani että tilanne on aiheuttanut hämmennystä. :embarassed:

Olin hiljentymässä talavipalatsilla viime perjantaista lähtien. Rouva hylykäsi minut sinne sunnuntaina omasta vapaasta tahdostani, ja kun siellä ei ollu muuta kunnossa olevaa  kulukuneuvoo kun lumikengät ja kottikärryt, niin siellähän sitten olin jumissa.
Uskoni kun ei salli vietäväksi sinne minkäänlaisia nettilaitteita, niin pakko myöntää että tietovaje oli täysin minun vikani.
Ja koska tämän hiljentymistapahtuman valmistelu oli salaista, eikä siitä siksi voinut käydä edes julkista keskustelua, niin en itsekkään tiennyt jääväni talvipalatsille noin pitkäksi aikaa ennenkuin päätös oli jo tehty. :P
-pena-

Maaliskuu 22, 2012, 11:37:29 ap
Vastaus #18

Uula Kuvaja

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kun Pentti nyt ilmottautui ja näyttäisi olevan vielä läsnäkin, niin kukas hoitaisi sen torumisen? Hankala on ollut saada keskustelua aikaan, kun meinaavat kaikki asiassa pysyä... No, mutta tervetuloa takaisin tänne virtuaalielävien joukkoon!

Maaliskuu 22, 2012, 14:38:09 ip
Vastaus #19

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Kuten jo aiemmin totesin, olen syvästi pahoillani yllättävän takaisin ilmaantumiseni ja sen kaikille aiheuttaman mielipahan vuoksi. :(

Täytyy oppia virheistään ja jatkaa eteenpäin.
Kaikki eivät myönnä tehneensä virheitä. Virheen myöntäminen on yleensä merkki siitä, että haluaa myös oppia virheistään.

Minä myönnän. Tein virheen siinä kun en pannu suosiolla Caravelle-pilikkiini tapsia ja siihen värikoukkua ja kärpäsentoukkaa, vaan yritin härnätä ahvenia semmosella jossa yksihaarainen koukku oli suoraan pilikin hännässä yhellä renkaalla kiinni. Ja siinä vaaleenpunainen toukka.
Sain seittemän ahventa samassa ajassa kun pari kalastajatoveriani veti jään alta yhteensä ainakin toistasattaa kallaa. Mutta niillä olikii tapsit, värikoukut ja toukat.
Teinkin sitten toissapäivän hartiavoimin töitä asian eteen, kiillotin Caravellen koivuntuhkalla ja vaihdoin yksihaaraisen peruskoukun kolomihaaraiseen värikoukkuun kymmensenttisen tapsin perään. Nyt ehkä tulevana lauvantaina jo nappaa enempi, ostin jo varalta lissää pari fileerauspuukkookii . ::)

[ylläpito on poistanut liitteen]
-pena-

Maaliskuu 22, 2012, 14:39:35 ip
Vastaus #20

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 5192 (toistaiseksi)
Mulla on luonnostaan käytännössä sellainen  ns. jatkuva virheistä oppimisen -prosessi.
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Maaliskuu 22, 2012, 15:33:21 ip
Vastaus #21

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Olittapa torumisista mitä mieltä tahansa, mutta täytyypä mainita kaikkien kuullen/nähen, että kylläs sinä ny Pentti meleko tempun teit...

Täälä oltu syvän syrijällään.
Kommentteja uuninpankolta.

Maaliskuu 22, 2012, 15:52:40 ip
Vastaus #22

Hannu Kolm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Niin Pentti. Ajatteles jos kaikki tekisi noin, mitä siitä tulisi?
Olis foorumi jonkin aikaa melko hiljainen.
      www.hannukolm.com

Maaliskuu 22, 2012, 22:47:28 ip
Vastaus #23

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Maaliskuu 23, 2012, 05:40:31 ap
Vastaus #24

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Nythän asia on näin.

Jos joku joukosta on tilapäisesti, tai jopa pysyvästi estynyt osallistumaan keskusteluun näihin kaikkia meitä koskettaviin päivänpolttaviiin aiheisiin, niin jäljelläolevien on tehostettava silloin omaa toimintaansa, ja keskitettävä täysillä kaikki voimavaransa vain tämän foorumin elävänä säilymiseen suomi24 ja muiden vastaavien huuhaajuttupalstojen sijaan.  :D
-pena-

Maaliskuu 23, 2012, 06:08:31 ap
Vastaus #25

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Ei perhana-tää täytyy nyt hoitaa:

Mitäs jos valittaisiin ainakin näille aktiivijäsenille varahenkilöt,
jotka voivat kommentoida asioita silloin,kun jostain syystä
varsinainen jäsen on hukannut itsensä?

Keskustelun taso siitä tuskin muuttuu,koska se on mitä on.
Samantasoista kuin hallituksessa (siis Suomen),jossa paskaa
puhutaan ihan mielin määrin ja otetaan vaan se poliittinen vastuu...

Kyllä semmoiseen kyetään täälläkin helposti.Nyt sitten vaan keksimään-
kenestä ensinäkin tehdään Vara-Pena ?

t. MK

Maaliskuu 23, 2012, 06:38:57 ap
Vastaus #26

ARI JUMPPANEN

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kylkivankkurinkuljettaja Lumiukko
Entäs kun se lähtee sitten kalaan, se Vara-Pena, jää vain perävana?  ???
Muuten voisin ilmottautua, mutta Pohjois-Karjalainen ei voi tuurata Savolaista.
Ensimmäisenä on tuo kielieste, toisena valtakunnan raja joka kulkee Ohtaansalmella.
Ja eikös originaali Penalla ollut sukuakin ruotsissa? Ei oo tällä hetkellä kovassa huudossa
nuo ruotsinkieliset täällä itärajan pinnassa. >:(
Kyllä sen Vara-Penan pitäisi olla joku sudettiSavolainen mopo-pipo mies, mieluiten Muaningalta tai
välittömästä läheisyydestä.
Kannatan kansan äänestystä.... ;D
MC PÖLHÖLÄ President
"mcPölhölä,pakoputkien ja henkseleiden paukuttelua vuodesta 1997"

Maaliskuu 23, 2012, 07:05:02 ap
Vastaus #27

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
mutta Pohjois-Karjalainen ei voi tuurata Savolaista.

Joo, savolaisten mainetta koettellee tarpeeksi jo tuo Oinosen Pena, muka kuopiolainen kansanedustaja vaikka onkii pohjois-karjajalalaisia. :P
-pena-

Maaliskuu 23, 2012, 09:19:03 ap
Vastaus #28

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hiljainen hetki on päättynyt. Vepsi kahtelee korkeammalta tätä pakokaasunkäryistä nettikeskustelua.

Vara-Eskelisen ehdokas asettelu kilpa tulisi käynnistää piakkoin.

Äänestystavastakin tulisi päättää. Huutoäänestys aiheuttaa liikaa melua ympäri Suomen. Voi seurata putkareissuja ja muuta harmia. Pikku sakkoja, naapurisovun menettämistä, uusia jaksoja Poliisit-ohjelmaan. Parhaassa tapauksessa kokonaan uusi tuotantokausi?

Suljettu lippuäänestys ei onnistu, koskapa kaikilla ei ole lippua eikä lipputankoakaan. Tosin huoltoasemien ja markettien pihoilla liehuu lippuja ilman aikojaan, jotenka niitä voitaisiin käyttää.

Äänestäminen kättä nostamalla ei onnistu. Jos äänestää vasemmalla kädellä, sitä luullaan motoristipiireissä tervehdykseksi ja ääni tod.näk. mitätöityy. Oikeaa kättä nostamalla taas vaivoin koneeseen kelatut kierrokset tyrehtyvät ja vauhti hiipuu.

Ehtotuksia?

Maaliskuu 23, 2012, 09:32:56 ap
Vastaus #29

Harri Kauranen

• Vieras
Eiks oteta tuuraajaks joku lapin mies,on kai tasapuolinen kaikille.