Tulipa mieleen että mummon entisillä naapureilla/ tutuilla oli aikanaan mopoja, joskus oli city, tosin ei siitä mitään, exportilla kävivät moottoritietä pitkin Siilinjärveltä-Kuopioon kakspäällä kaupoilla. Ei ikinä ilmeisesti poliisit huomanneet/välittäneet, ei he olleet edes tajunneet ettei saisi mopolla ajaa moottoritiellä saatikka kakspäällä, kypäräpakkoa ei muistaakseni silloin ollut, tai niistä ei välitetty.
Sitten pojannaskalit (tätänykyä ~40-vuotiaat ukot) oli viritelleet mopoa, eikä ollut sen jälkeen toiminut. Olivat ostaneet auton, pari autoa kerkesi olla kunnes ostivat D-kadetin jolla ajavat tänäkin päivänä. Mies yli 85..
Itse olen pojankossi joka työnnättää tigerillä pitkin savoa (eli Juankoskea ja Muuruvettä, joka tosin on Juankoskea) ja olen hommaamassa kolmatta 80-luvun pukkitiikeriä, jotka eivät ole minkään arvoisia, joilla ei tee mitään ja ne pitää raiskata täysin, toisin kuin pappa-tunat jotka maksaa miljoonan kappale, ei saa virittää, ajaa saatikka koskea. Aamen, tätä kutsutaan vaikka Moppoelijan iltarukkookses näen huonolla savon kielellä.