Huomenna voisi tehdä sopparin taas alakerran tallipaikasta kevääksi, niin pääsee tekemään. Mulla on kaksi kertaa jo ollut paikka vuokralla sieltä. Mikään optimi paikka se ei ole remppahommiin, mutta menettelee. 1920-luvun kuosissa lähes täysin yhä, mikä tarkoittaa että siellä on pimeää kuin kuun pimeällä puolella. Muutama pienitehoinen hehkulamppu katossa viiden metrin välein laajalla alueella. Siinä paikassa on patinaa, ja parin teeveejulkkiksen museoauto on siellä, olen nähnyt heidät kulkemassa tallin ovesta. Asukkaiden ajoneuvoja siellä lienee vähemmistö vaikka asukkaat saavat paikan puoleen hintaan, ulkopuolisille markkinavuokra.
Viisi pakettia on tulossa postissa. Uusi etulokari, mittaristonkehyksiä kaksi, sulakekansi, pitkän mallin takalokari. Nykyisessä etuloksussa ei ole kuin pari ilkeää naarmua, tilasin Puolasta uuden kun oli niin edullinen. Ehjän mittaristonkehyksen tilasin Euroopasta, mutta sitten löysin halvemmalla ihan Suomesta. Pitstopilla on vielä yksi projektikuntoinen halvalla, voisi sen vielä hakea sieltä niin sitten mulla on suunnilleen kaikki kehykset mitä maailmalla oli kaupan, jos ei sikahintaista orggisosaa lasketa joita on 2kpl maailmassa jäljellä myynnissä. Mittaristonkehys on osa, mikä on lähes joka yksilössä saatu jotenkin rikki. Pyörässä on hyväkuntoinen lyhyen mallin takalokari, mutta haluan siihen sen pitkän mallin. Sellainen noissa on valmistajan esitteissä ja myyntikuvissa. Yksi löytyi Euroopasta, lyhyttä mallia löytyy helposti.
Sitten huoltoa, eli ilmansuodatin, orggis öljynsuodatin, öljyt, 41-piikkinen takaratas, uusi kumivaimennettu eturatas ja samalla uusi muovinen nopeusanturin pyörittäjä (kannattaa vaihtaa aina samalla), kaasarien putsaus, ja todennäköisesti etujarrusatuloiden huolto. Kaasarien suuttimet tsekattava, sillä Saksan kurkkukuristetuissa kuulemma saattaa olla pienemmät suuttimet. Kurkut tähän on vaihdettu, mutta mitkä lie suuttimet. Sitten se alkuperäinen katelasi täytyy löytää vielä jostain. Alkuperäisessä ei ole terävää yläreunaa eikä listaa, vaan built-in valettu pyöristys muistaakseni.