Miulla oli aiemmin kimppatallilla sellanen sairaalasängystä väsätty. Ite tein siihe just tuollasen saranarampin. Se oli muute käytössä hyvä, mutta kun rojekti jäi vaiheeseen, ja piti kottii lähteissä työntää koko pöytä ommaan nurkkaan hoiettavvinneen päivineen, piti nostaa aina sen verran ettei ramppi raahannu lattiaa.
Jos sais nyt ommaa tallii hommatuks pöyvän (ko menin pöljä muuttaessa myymää sen entisen), ois irrotettava ramppi parempi, ko pitäs rouvan auton tieltä saaha pöytä työnnettyy seinällä olevien hyllyjen alle ihan ala-asennossa. Siinä sairaalasängyssä oli kyllä paljon isommat pyörät (ja nosto ja lasku sähköllä), mitenhän nuo ostopöyvät kulkee pyörä päällä sementtilattialla? Sairaalasängyn rakenne ei kyllä oikein isoa katupyörää kestä, mutta noille maasto-kilpa-peleille se oli mainio. Ja siitä sammaa mieltä monen kanssa, että jos pyörien huoltohommia yhtään tekkee, ja tilat riittää tuollaselle pöyvälle, on kyllä ehoton peli!
Laitan tähän siitä sairaalasänky-pukista yhden kuvan, tai linkin. Takavuosina, kun minulla oli kilpa-ajouran kuumimmassa vaiheessa mekaanikko, kysyin siltä kerran viikonlopun reenistä. Sanoi, että pyörästä puuttuu muutama osa, mutta voit laitella ne itse ennenkuin menet reeniin..
https://c1.staticflickr.com/3/2241/2324490295_e808643e08_o.jpgjv
ps. se mekaanikko kyllä muistutti erehdyttävästi minua ulkonäöltään. ja tavoiltaan.