Ristolle voimia ja jaksamista, kait se siittä lutviutuu. Itsellä takapakkia kun lääkkeet määrättiin yht äkkiä niin et saan aina viikon välein hakea apteekista annoksen joka riittää 5 päivää, ja ne saa vain tuosta apteekista. Suutuin moisesta niin että menin taas yksityiselle ja se lääkäri hoitaa asian kuntoon kunnon lääkärin kanssa, millä ihmeellä mä täältä joka maanantai käyn apteekissa kun vaimo tarvii auton työmatkoihin. En voi ymmärtää kuinka kipupolille jonossa olevaa potilasta nöyryytetään näin, bussilla pääsen ehkä 4 tunnin reissulla. Mitään syytä tähän ei löytynyt kun olin asiaa selvittämässä, lääkkeet ovat kyllä voimakkaita ja aiheuttavat riippuvuutta mutta se ei voi olla mun vika. Eka kipupoli käynti meni munilleen kun 2.11 tuli meille posti klo 13.20 ja mulla olisi ollut aika 2.11 klo 12.15, ei pystynyt menemään ja taas on sitten ruuhkaa.
Mulla rupeaa olemaan mustia ajatuksia enkä ikinä mene apteekkiin hakemaan lääkkeitäni niinkuin narkomaanit, en ikinä. Koskaan en ole syönyt niitä liikaa vaan on aina loppunut huomattavasti myöhemmin, pois lukien lääkkeet jotka otetaan aamuin/illoin ne loppuu just oikeana päivänä. Oli niin rehti yksityinen lääkäri ettei se veloittanut minua ollenkaan kun huomasi mihinkä jamaan on ajettu. Nyt ei mene hyvin, sano.