piti tarkistaa mitä Emotin kaveri kesällä viestitti
Keep in mind,at max hp revs engine is happy with 1,2mm whatever that is in degrees on your igniteg
if you pass max hp revs you can go 1-3 degrees down (retard) the next 1000-2000 rpm (it can help making a few more revs-speed)
Before max hp you can go to advance,and that can be a lot (for example 23 at 8000 to 3 degrees at 13500)
it will help the engine pick up from corners
minulla 1,2mm on 18astetta ja jos myöhästetään vaikka 2astetta pitäs annakkoa olla 16
nyt mulla on käyrä joka laskee 23 ja 8000 sinne 2 asteeseen ja 14000r mikä vois hyvin selittää sinisen pakoputken
ja kierrosten loppumisen siihen 12000
aika sähläystä jos ei ole viestiä luettu tai uskottu-uusi idea pitäs vielä toteuttaa pyörässä ja toivoa parasta
löytyi kesällä tollanen kuva jota mukailin,ei varmaan mulle sopiva,ennakkoa aika vähän jo 1200 kohdalla
[ylläpito on poistanut liitteen]