Hiljaista on. 11 päivää töitä yhteen putkeen terveen papereilla, nyt sitten 3 päivää vapaalla ja flunssassa.

Nyt helpottaa kun huomenna pitäisi mennä taas töihin.
Sylinteri lähti vajaa pari viikkoa sitten Hollantiin pinnailemaan, odottelen sitä takaisin parin viikon sisään. Sillä välin lohkoon tehtiin paikat parille stefalle jotka tehdas oli unohtanut. Koneen alakerran voisi koota, mutta mutta... Löysin kuin löysinkin tuohon kisavaihteiston niin odotellaan nyt sen saapumista. Ei sitten tarvitse pelätä alkuperäisen askin lyhyttä ykköstä.
Tässä kisalaatikossa on ykkösen välityssuhde n. 45% viitosen välityssuhteesta, kun taas vakiossa se on n. 32%. Eli siinä on pidemmät 1. ja 2. vaihde, kolmonen on vakio, ja 4. ja 5. vaihde on lyhyemmät.
Mittari olisi paikoillaan, samanlainen kuin tuossa Jussin kuvassa, ja jalkatappien lopulliset levyt koneistettu ja kiinnitetty.
Että eiköhän tämä tästä, pikkuhiljaa. Kohta pääsisi säätämään ja penkittelemään.