Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli tänään touhuttua  (Luettu 4512015 kertaa)

Toukokuu 01, 2021, 20:21:50 ip
Vastaus #10500

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kunnon työläinen juhlii vappua palkkatyön ohessa.
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Toukokuu 02, 2021, 10:33:43 ap
Vastaus #10501

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Tulipa nyt kumminkin käytyä eilen iltapäivällä vappuajelulla kaksipyöräisellä. Noin 10 km lenkki, ja ihan vaan taajama-ajoa. Ei huvittanut lähteä näillä lämpö asteilla sen pidemmälle.

Toukokuu 02, 2021, 10:39:42 ap
Vastaus #10502

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Mulla meni lähinnä simaa litkien-
itse tehtyä ja hyvää tuli.

t. Markku

Toukokuu 02, 2021, 11:25:10 ap
Vastaus #10503

Taito Nuutinen

• Vieras
Sr500 askartelin vaahtosammuttimesta ja tuuletusritilöistä tuollaisen akun ja muiden sähköhärpäkkeiden kotelon.

Onpa jännässä paikassa sulla virtalukko..

Toukokuu 02, 2021, 16:38:49 ip
Vastaus #10504

Hannu Paananen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tässä  mietin syntyjä syviä ja samalla mietin myös onnistuuko täällä Oulussa missään Jawa Armyn etuiskarin oikaisu, on päässyt hiukan sisäputki vääntymään. Molemmat iskarit on huollon tarpeessa mutta toisessa vain silmin havaittava vääntymä.
On aika tukevaa rautaa se sisäputki mutta saattais sen  jossain prässissä saavan oikenemaan.

hanu p
hanu p

Toukokuu 02, 2021, 18:18:07 ip
Vastaus #10505

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Tuolla aiemmin kertoilin siitä EcoBoostin kansi modifikaatiosta ja uuden pakosarjan teosta,nyt olisi yksi virstanpylväs projektissa tehtynä.Kansi on vaarnapultteja vaille minun puolestani valmis ja pakosarja on tehtynä ja pitäisi sopia paialleen siis konehuoneeseen ja turboon niin ettei tarvitsisi uudestaan pakoputkia ym. tehdä.

Tässä pari kuvaa minkälainen siitä sitten tuli.

Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13,CRESCENT Elda E-Going,Cresent mopo-63,NSU Sportmax Streetreplica

Toukokuu 02, 2021, 20:18:30 ip
Vastaus #10506

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Moro

Tuolla aiemmin kertoilin siitä EcoBoostin kansi modifikaatiosta ja uuden pakosarjan teosta,nyt olisi yksi virstanpylväs projektissa tehtynä.Kansi on vaarnapultteja vaille minun puolestani valmis ja pakosarja on tehtynä ja pitäisi sopia paialleen siis konehuoneeseen ja turboon niin ettei tarvitsisi uudestaan pakoputkia ym. tehdä.

Tässä pari kuvaa minkälainen siitä sitten tuli.

No on se ainakin enemmän kilvanajolaitteen putkiston näköinen 8)
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Toukokuu 02, 2021, 20:18:48 ip
Vastaus #10507

Teemu S. Lindfors

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Nyt on asiallista toimintaa!🙂

Toukokuu 04, 2021, 19:07:17 ip
Vastaus #10508

Taito Nuutinen

• Vieras
Juu..täys päivä ympäri helsinkiä...vaan erään asiakkaan ikkunasta katselin koekäytön yhteydessä ja kas..siellä terassin alla pilkotti joku vanha runko..ei muuta kuin tuumasta toimeen ja ovikello soimaan..alkuun aikas nihkeästi isäntä edes tervehti vaan kun sanoin olevani rehellinen perus suomalainen...niin johan aukes ukkelin suu..tarinaa tuli jopa yli äyräiden..Ja avashan hän autotallinsakkin..voi herran jestas sitä tavaran määrää :o :o
Vaan se runko oli emman..ja jotain osiakin jälellä.mm.vanteet,kardaani,tankki,lokasuojat,kissinsilmä/takavalo ja perunalaatikollinen irto-osia..
Jos jollain osapuutteita annan ukkelin tiedot yksityisviestillä..Ja hinnat saatte sopia keskenänne.Ja huom..vain tositarvitsijoille..jobbarit menkööt "laron taakke".Minulla ruosteroinaa sen verran että tulen näillä toimeen loppu elämäni..joten en itse ole kiinnostunut.Sen verran että ne kuuluisat "kahvipullat" vois tarjota minulle jos joskus samaan baariin..
Yhteys yv:nä jos kiinnostaa niin annan tiedot..hitaat jää nuolemaan..yks kysely tullut jo..
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 04, 2021, 19:53:10 ip kirjoittanut Taito Nuutinen »

Toukokuu 04, 2021, 20:06:47 ip
Vastaus #10509

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Ruosteroinaa ja muutakin roinaa kävin minäkin taas tänään ihmettelemässä. Tuli ostettua kesäasunto jossa on piha täynnä ruosteroinaa, ynnä muutakin roinaa.
 Myyjän on pitänyt tyhjentää ne romut pois, mutta eipä tuolla ole mainittavampaa tavaraliikennettä tapahtunut.
 Pitäis saada sinne tontille kaivinkone fiksaamaan vähän rantaa ja oikomaan vähän muutenkin pihamaata. Ja tekemään tallin pohjia yms.
 Mutta mitenkäs se kaivinkone siellä törkykasassa pystyy mitään tekemään?
 Luulis, että jos ihminen on kiintynyt tavaroihin, niin veisi ne myös mennessään?
 Miettii hän, minimalisti.

Toukokuu 05, 2021, 07:25:12 ap
Vastaus #10510

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Öylönnäpäevänä kävin Ajovarmassa esittämässä vuatimuksen että evveevät multa rekan ja kuorma-auton ajo-oekeuven, eikä siinä männy kun varttitunti kun jo saennii hyväksyvän piätöksen.
Nyt on sitten kenenkää turha ennee kysellä lähtisinkö hakemaan vielä jostae yhen tukkikuorman tae sikalastin, en kyllä varmalla lähe.  ;)
-pena-

Toukokuu 05, 2021, 07:33:34 ap
Vastaus #10511

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Mitenkäs se Pentti käytännössä nyt menee?

Eli taisit saada väliaikaisen kortin ja se uusi ilman liikoja
kirjaimia tulee myöhemmin?

Paljonko antoivat ajoaikaa eteenpäin- ja miten kävi/käy
seuraavan lääkärintarkastuksen?

On tuo touhu nääs ittelläkin lähiaikoina harkinnassa.

t. Markku

Toukokuu 05, 2021, 08:16:30 ap
Vastaus #10512

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Joo, se uus muovinen kortti tulloo kuulemma joskus parin viikon piästä, nyt saen semmosen paperiversion jolla suapi ajjoo A, B, ja BE luokan ajoneovoja 4. 8 asti, jos ei ou jo siihen männessä tullu jo se muoviläpyskä. Ja jos tarviivat liäkärintotistuksen, ni siitä tulloo kuulemma jatkossa toemituskäsky, vuan näellä näkymin ei henkilöautokortille pitäs tarvita.

Luulin että ajo-oekeousluokan tiputuksen voep tehä netissä, vuan ei sitä sua tehtyvä kun käämällä paekanpiällä A-katastuskonttorilla, hintoo tuli kortin uusimiselle ja kirjaemijen vähennykselle yhteesä 37,00 e, kun tarpeeks tuoreet valokuvat oli jo ennestään viranomasten kortistossa.
-pena-

Toukokuu 05, 2021, 09:17:54 ap
Vastaus #10513

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Vaan sen viisi seuraavaa vuotta taas saat ajella ilman
viranomaishätyyttelyä?

t. Markku

Toukokuu 05, 2021, 11:40:42 ap
Vastaus #10514

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Niinhän se männöö, jos oesin antanu niihin C ja CE kirjaenten jiähä uuteennii korttiin, niin jo kahen vuojen piästä oes tuas ollu jottae tehtävä kortin säelyttämiseksi.
Nyt kun suan vettee 3.5 tonnin paenosella autolla 3.5 tonnin paenosta kärrijä aenakii seoraavat 5 vuotta, jos satun niin pitkään elämään tae en muuten jouvu ajeluja lopettammaan, ni semmosen yhistelmän uskon jo minun nykyseen käättöön olevan ihan riittävä.
-pena-