Tässä on joutunut nyt vielä rassaamaan pojan autoa. Taitaa olla öljyrenkaita jumissa kun tyrkkää kaasua polkastessa siniharmaata savua ilmoille. Puristus paineet ok ja hyvät, ja tasaiset. Oliskohan hyvää vinkkiä millä ne jämähtäneet öljyrenkaat sais irti, koko myllyä purkamatta? Juu, ja fortea se on jo saanut sisuksiinsa öljyn sekaan, mutta eipä se auttanut yhtään.
Jälkiviisaana tuli tietty mieleen että kun tuosta oli kansi laitettavana ja irti, niin olis varmaan samoilla löylyillä pitänyt myöskin rengastaa? Eipä käynyt tietenkään mielessäkään että ne öljyrenkaat voi olla myös jumissa.
mikäs vehje tää olikaan ja kuinka paljon ajettu ?
No voorti, Mondeo 3 bensa. 300tkm. Minä vähän luulen että siellä antaa joku eculle väärää tietoa? Ei savuta normaalilämpöisenä, mutta kaikista pahiten tuputtaa puolilämpöisenä. Ei kylmänä eikä normi ajolämmöillä juuri ollenkaan.Testerin mukaan kaikki anturit ok. Öljyt on tehtaan suosittelemat 5/30.
Muoks.
Ja paskat se löpö mitään irrottanut niitä jämähtäneitä öljyrenkaita. Kiinni ovat, ja aivan turhaa läträystä oli koko homma. Kolmesta pytystä juoksee yhdessä tunnissa pari korkillista löpöä läpi. Yksi näytti pitävän.
Tilasin semmoista litkua kuin resurs decarboil, joka pitäis olla "kuulema" se tehokkain irrotusaine noille jumittuneille renkaille? Yksi purkki pitäis jakaa kaikkien pyttyjen kesken tulpan reiistä mäntien päälle, ja toinen purkki öljyn sekaan.
No, niinhän ne on tietysti kaikki litkut ja liemet maailman parasta tököttiä mitä myydään, jos ne valmistajien ja myyjien mainokset uskoo. No minä näköjään taas uskoin.
Saahan nähdä?
Ja suositukset tai moitteet tulee sitten perässä.