Ainut vika on Lapissa, että se on niin kaukana. Vaan menettäisikö tuo hohtonsa, jos olisi lähellä?
Tuo on erittäin hyvä kysymys.
Johtaa siihen ajatukseen, että näemmekö tarpeeksi lähelle...?
Jos työmatka koostuisi 25km siivusta passoa alas kylään, niin tulisikö sitä lomalla lähdettyä naapurimaan passoja ajamaan?
Jos joka työpäivä pitäisi ajaa vuonon reunaa, niin olisiko joka kerta "vau, että on kaunista" fiilis...?
Tai, jos joka päivä pääsee töihin niin, että ei tarvitse ulkona käydä (asunto, kellarista metroasemalle ja metrosta suoraan työmaapilvenpiirtäjään), niin olisiko se kaupunkiloman paikka...?
Kaveri asuu omakotitalolähiössä ja uimarannalle on n. 200 metriä.
Kesällä kaveri kävi eka kerran siellä uimarannalla, kun me muu kaveriporukka oltiin innoissaan, että järvi on ihan rannassa ja vaadittiin päästä sinne.
kaveri on asunut siellä vasta reilu viisi kesää...
Minulla on semmoinen pöljä kaupunkiharrastus, eli kajakilla ajeleminen.
Kotoa autoon mela ja liivit, niin viiden minuutin päästä olen laskemassa kajakkia laiturilta järveen.
Lyhyt kierros vie n. 45min ja pidempi kierros n. 1h 30min.
Reittivaihtoehtoja on ja vaikka niin, että vartin melomisen jälkeen ei kaupungista näy kuin tehtaan piippu.
Helppoa, halpaa ja yksinkertaista, mutta miksi olen melkein yksin harrastukseni kanssa?
No kun muiden pitää päästä luonnonpuistoihin / Kansallispuistoihin ja mihin lie eksoottisille melontareiteille yms. melomaan.
Ei kelpaa se, mikä on ihan siinä vieressä.