Onkos täällä muita Nordean onnellisia asiakkaita?
Oon uskollisesti käyttäny Nordean tunnuslukukorttia päästäkseni laskuja maksamaan netissä. Siitä huolimatta, että ovat jo ainakin toista vuotta uhkailleet, että pittää siirtyä johonkin tunnuslukusovellukseen. Reilu kuukaus sitte toi posti uuven tunnuslukukortin, ko entisestä alko luvut loppumaan. Se on Nordealla sellanen kortti, mistä otetaan järjestyksessä luku sisäänkirjautuessa, viivataan käytetty yli ja otetaan seuraavalla kerralla seuraava. Ja sitten samassa kortissa on erikseen vielä kirjaintunnuksilla vahvistustunnukset, joilla netissä tehty toimenpide vielä vahvistetaan, ohjelma pyytää jonkun arvotun kirjaimen kohdalta tunnuslukua. Mie kovasti huolellisena oon aina leikannu sen vahvistuslistan erilleen ja laittanu lompakkoon, toinen kortti on ollu tietokonneen lähettyvillä. Ihan siks, että jos joku viisas murtautuja tulis taloon, ei pääsis samalta istumalta meijän konneelta siirtelemään vähiä varoja itelleen... No niin toimin sillon kuukaus sitte sen uuven tunnuslukukortin kanssakin. Paitsi että kun seuraavan kerran tarvin, huomasin heittäneeni uuven kortin vahvistuslistan roskiin, ja laittaneeni vanhan lompakkoon. Eli ei ollu ennää laskun maksu mahollista nettipankissa, ko vahvistustunnukset puuttu. Oisin voinu tilata uuden kortin, vaan ajattelin, että tää oli enne, nyt siirryn siihen sovellukseen...
Ei mänt käyttöönotto ihan niiko römpsöössä, ei. Kun siinä käyttöönotossa ois vielä tarvinnu niitä vahvistustunnuksia, mitä ei ennää ollu. Vaan kun oon nykyaikanen nuori nörtti, ni kyllä se onnistu, melko helposti. Vain kolme kertaa pit soittaa neuvontapalveluun, vähän usseemman kerran käyvä kiertämässä talo ottamassa vähän viileetä ilmaa kuumaks käyneeseen tunnelmaan, ja saatto ihan joku yksittäinen ruma sanakin lipsahtaa, tai ainakin nousta mieleen, ja likellä oli sekin, etten puhelimenheittoennätystä lähteny yrittämmään... mutta nyt se toimii.
Hyvä mie.
PS. Onkohan muilla pankeilla yhtä asiakasystävälliset mobiilisovellukset?