Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli tänään touhuttua  (Luettu 4512000 kertaa)

Lokakuu 28, 2017, 15:54:08 ip
Vastaus #8190

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Omenapuiden ympärille verkot,että kyrsijät
pysyisivät loitolla-lähinnä jänikset.

t. Markku

Lokakuu 28, 2017, 17:23:10 ip
Vastaus #8191

Harri Kauranen

• Vieras
Kävin vähän pitkittäinen,eli kytkennässä kuumavesiboilerin.Tarvi siihenkin kympin kupariputki liittää.

Marraskuu 01, 2017, 07:08:12 ap
Vastaus #8192

Taito Nuutinen

• Vieras
Noh..eihän tässä vielä hirveästi tälle päivälle,pannullinen kahvia,pari piipullista kiltaa ja sitten äärettömän kova selvitys emännykselle että miksi taas..
Nimittäin kauniimpi osapuoli tästä taloudesta on saanut kuulolaitteet ja minä taas tuossa aamulla höpisin hiljasella äänellä hakevani "yhden arielin" keravalta...vaan sepä kuuli sen tällä kertaa ja siitähän se tää aamu alkoi valjeta..On ne kehittyneet nuo kuulolaitteet vallan pirusti..ei niitä näe edes jos ne jollain korvassa..ny meidänkin emäntä kuulee jopa stereona kaiken mitä höpötän ja se ei ole hyvä juttu se..Onkohan olemassa jotain kannettavia "häirintä-laitteita" noille..täytyypä pistää Trumpille sähköpostia,vois tietty kysyä myös Keskisen Vesalta onko niillä tulossa myyntiin..
Että tällai..eihän tää nyt varsinaisesti tänne kuulu mutta näköjään nyt kuuluu.. ;D ;D ;D ;D

Marraskuu 01, 2017, 07:14:47 ap
Vastaus #8193

Ismo Hakamäki

• Vieras
Meillä se on menny jo niin pitkälle, että osaa lukee ajatuksia.., seon paha seon paha.

Marraskuu 01, 2017, 20:21:26 ip
Vastaus #8194

Taito Nuutinen

• Vieras
Ei ollu "se" Ariel,kerro toki lisää?? ;D ;D ;D,tää löyty sieltä "pienteollisuusalueelta",pi..n päreinä on hän..siis pyörä..

Marraskuu 03, 2017, 16:39:20 ip
Vastaus #8195

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin

Eilen oirehti ja tänään päällä.  :-[

Flimmeri, eteisvärinä, eteislepatus....
 Ei luvannu lekuri lomaa kirjottaa. Pitää olla potilaan itse paikalla...

Onneks on edellisistä pari droppipurnukkaa......

Mieluummin sitä ois terve nuori, notkee ja nätti, mutta nyt vaan notkee.    Sitäkin kuin rautakanki.

Minulla on ollut Flimmeri, Lepatus, Eteisvärinä, mikälie  "päällä" jo 10 vuotta kroonisena, ensimmäiset puoli vuotta se väsytti oikein kunnolla, vaan eipä tuo enää paljon tunnu, se tuo pumppu vissiin jotenki tottuu siihen, vai minäkö siihen totuin ? En tiiä...
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781

Marraskuu 03, 2017, 18:48:20 ip
Vastaus #8196

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Minulla on ollut Flimmeri, Lepatus, Eteisvärinä, mikälie  "päällä" jo 10 vuotta kroonisena, ensimmäiset puoli vuotta se väsytti oikein kunnolla, vaan eipä tuo enää paljon tunnu, se tuo pumppu vissiin jotenki tottuu siihen, vai minäkö siihen totuin ? En tiiä...

Monen oon kuullu noin sanovan ja toisaalta sitten myös toisinpäin.
 Mulla lähtee vähintäänkin koivet alta ja taju, jos nopeasti nousee.
 Hengästyy ku könkkää vettä juomaan jne...

Seuraava kutsu, jos hengissä ollaan, tulee pallolaajennukseen....

... tuntuu to Bisprolol kyllä onneks helppaavan...   Ihan eri mies ku aamulla.

Minulla se johtuu Kardiomyopatian laajentamasta vasemmasta kammiosta, on vissiin katkonut jotain sydämen eteiseen meneviiä piuhoja se laajentuma, ja ne piuhanpäät siellä heiluvat mihin sattuu ja siksi se eteiskammio lepattaa ja värisee.

Sepelvaltimot ovat puhtaat tukkeumista, vaikka HK blöö ja punanen maito sekä voi on ollut ruokalistalla kymmeniä vuosia ( ei ole enää )

Huhtikuussa ottivat OYS,ssä Thorax-kuvan sydämestä, ei kuulemma ole laajentunut 10 vuodessa lisää, kiitos verenpainelääkkeiden, beetasalpaajien ja ruokavaliomuutosten, se tässä on huono puoli että viinaa ei saa enää juoda, se on myrkkyä eteisvärinälle sanoi Kardiologi, ja uskoin häntä eikä sitten ole tullut juotua viimeiseen 10 vuoteen.

Eläkeikä ( 65 v ) tuli täyteen keväällä, mutta töitä painan joka päivä eikä ole aikomustakaan lopettaa.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 03, 2017, 20:19:35 ip kirjoittanut Reijo Huhtakangas »

Marraskuu 03, 2017, 18:51:57 ip
Vastaus #8197

Harri Kauranen

• Vieras
Vein kaverille sassin osia hänen mopo projektiin.

Marraskuu 03, 2017, 19:17:16 ip
Vastaus #8198

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Tohon on hyvä lääke, sairaseläke. Mulla ku nivusesta menivät sisään niin näyttivät että tässä on eka stuntti semmonen verkko ja nyt tuntuu lämpöstä ku varjoainetta pruuttasivat. Käsittömäntä ettei tuntunut miltään, hetken kattelivat ja vetivät letkunsa pois. Mulla ei ole tukoksia eikä tule kun kaikki suonet ihan auki enkä voi elää niin kauan että tukkeentuisivat, se meni sitten neurologian puolelle ja kun suusta pannaan kameraa sisään niin tällä yökkörefleksillä ei ollu helppoa, tai ultraääni se oli. Kyllä niillä keinoja riittää eli huoletta vaan elää ja melkosen hyviä lääkkeitäkin on keksitty. Mun verenpaine vaatii neljä erilaista pilleriä ennen kuin taantui.

Mutta mitä tein tänään, Tunturi DX:n tankki on paikkamaalattu ja kesällä pikku ruosteessa olevat runkoputket maalataan. Lampun sivutuet hiekkapuhalletaan ja maalataan, sitten museo leima. Pikkusin askelin se jättiläinenki joskus kävelee. Ja kaveri toi reukun jonka ajoitus mennyt ketuilleen mutta korjataan.

Marraskuu 04, 2017, 10:16:48 ap
Vastaus #8199

Taito Nuutinen

• Vieras
Joo.mulla tuli joku vuosi sitten asiakkaalla ollessani outo olo,kylmän hiki,verisuonet häipy esim käsistä,asiakkaan mukaan naama harmaa ja taju meinasi lähteä..noh..tein toki keikan loppuun..ja läksin asiakkaalta ajaen auton lähimmälle parkkipaikalle..sitte soitto 911:een ja taju pois.Sieltä oli tullu sitte ambulanssi ja medihelillä lääkäri paikalle ja  siitä sittten hesaan..kuvasivat suonet ynnä muuta,viikon pitivät letkuissa ja piuhoissa..mitään ei kuulemma tehtävissä..kuukauden sairasloma,pussillinen droppia mm.nitrot.Noh..nyt töissä ollessa aina välillä alkaa taju hämärtää..silloin pitää vaan "himmata",nitrosuihkeesta ei mitään apua..Kerran menin jopa lääkärille tajunnan hämärryttyä mutta kun pääsin lääkäriin "tilanne" oli jo ohi ja eiku terveen miehen paperit..Nää työterveyslääkärit on ihan pers..stä(kukas sitä nyt lypsävää lehmää tappaisi)noh..tässä sitä töitä tehdään välillä "hämärän rajamailla" mutta joka päivä ollaan selvitty.Nuo dropit(atorvastatin,primaspam,cardace ym.)vei loputkin "kuntopohjasta" ja aiheuttivat hirveitä suonenvetoja yms. jotan olen ollut ilman niitä n.1 vuoden ajan,ja sitäpaitsi maksavat niin saat.... että ei tässä tavallisella duunarilla niihin varaa..nyt mennään päivä kerrallaan..eilinen oli erittäin heikko päivä..tänään taas parempi..

Marraskuu 04, 2017, 10:26:42 ap
Vastaus #8200

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Joo.mulla tuli joku vuosi sitten asiakkaalla ollessani outo olo,kylmän hiki,verisuonet häipy esim käsistä,asiakkaan mukaan naama harmaa ja taju meinasi lähteä..noh..tein toki keikan loppuun..ja läksin asiakkaalta ajaen auton lähimmälle parkkipaikalle..sitte soitto 911:een ja taju pois.Sieltä oli tullu sitte ambulanssi ja medihelillä lääkäri paikalle ja  siitä sittten hesaan..kuvasivat suonet ynnä muuta,viikon pitivät letkuissa ja piuhoissa..mitään ei kuulemma tehtävissä..kuukauden sairasloma,pussillinen droppia mm.nitrot.Noh..nyt töissä ollessa aina välillä alkaa taju hämärtää..silloin pitää vaan "himmata",nitrosuihkeesta ei mitään apua..Kerran menin jopa lääkärille tajunnan hämärryttyä mutta kun pääsin lääkäriin "tilanne" oli jo ohi ja eiku terveen miehen paperit..Nää työterveyslääkärit on ihan pers..stä(kukas sitä nyt lypsävää lehmää tappaisi)noh..tässä sitä töitä tehdään välillä "hämärän rajamailla" mutta joka päivä ollaan selvitty.Nuo dropit(atorvastatin,primaspam,cardace ym.)vei loputkin "kuntopohjasta" ja aiheuttivat hirveitä suonenvetoja yms. jotan olen ollut ilman niitä n.1 vuoden ajan,ja sitäpaitsi maksavat niin saat.... että ei tässä tavallisella duunarilla niihin varaa..nyt mennään päivä kerrallaan..eilinen oli erittäin heikko päivä..tänään taas parempi..

Sun kannattaisi yrittää saada ( yksityisen ) lääkärin kautta lähete eteisvärinätahdistinleikkaukseen, sillä nuo oireet saa pois kokonaan, asennetaan paikallispuudutuksessa ja se ei ole edes kallis kapistus.

Marraskuu 04, 2017, 17:00:13 ip
Vastaus #8201

Harri Kauranen

• Vieras
Putsailin kolme mopon kaasareista ja räpeltänny virtavehkeet.Tehny kaksi johtonippua uusiksi vanhaan pikkuisen RD jakkuun,alkuperäiset värit ja kaikki.Alkuperäinen sarja oli vähän kärähtänyt.

Marraskuu 05, 2017, 10:04:35 ap
Vastaus #8202

Ismo Hakamäki

• Vieras
VR hoitanut meidän koirille murkinaa, sitä tässä aamulla palastellu. Otin vain paistit ja ulkofileet talteen, loput jätin luonnolle. Aamulla haaskalle mennessä olikin vanha merikotka ja lauma variksia, harakoita ja korppeja jakamassa evästä.
Lumien lähdettyä istutin talvivalkosipulit maahan. Samalla kuulin erikoista lentoääntä, koppelo lensi ylitse reilusti haulikkohollia korkeammalla muuttohaukka perässä.
Taidan mennä verstaalle...

Marraskuu 05, 2017, 12:58:05 ip
Vastaus #8203

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Minkäs se VeeÄrrä tällä kertaa teloi?

Marraskuu 05, 2017, 13:08:07 ip
Vastaus #8204

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kotipuolessa jäi kerran kolme hirveä lättähatun alle. Suurimmalta oli hävinnyt takajalka ennen kuin virkavalta ehti paikalle.
Kylällä asui mies joka ehti aina ensimmäisenä joka paikkaan. ::)

L&K.