Kyllä nuo japanin pyörät on olleet mielessä. En niistä erityisemmin viehäty tällä hetkellä, mutta ovat kyllä halpoja. Jos nyt ostaisi jonkin kovan kasarikyykyn ja pitäisi hyvänä niin luultavasti 10-20 vuoden päästä hintakin olisi jo toinen... Ja kun pyörän ikä kasvaa niin todennäköisesti minunkin kiinnostus nousee. Ja on niissä jotain viehätystä, en minä niitä missään nimessä kammoksu.
Koo-pyörä on ollut yhtenä todennäköisenä sivuvaunupyörävaihtoehtona. Ihan kiva olisi päästä ajamaan enemmän kuin viimeisen vuoden aikana... Mukavahan näitä on ruuvata, mutta soisi niiden sitten välillä muutaman tuhatta mukavasti kulkevankin. Kyllä kai niistä K-pyöristä ihan hyviä saa kun huolella tekee, näin olen antanut itselleni uskotella. Ja onhan ne kyllä mahottoman hyvän näköisiäkin.
En lähtenyt Teivoon, vaan työpaikalle katsomaan unohtuiko entisöintihallin oven lukko auki eilen illalla. Matkalla pääsin nauttimaan varmaankin samasta räntäihanuudesta kuin rompetorin kävijät. Nyt museon kahvilassa kupposella miettimässä lähtisikö vielä pannukahvin keittoon johonkin rantaan tai mihin lie. Nälkä tosin alkaa tulla kun seisovan pöydän tuoksuja haistelee, ja minä onneton en ottanut evästä mukaan...