Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli tänään touhuttua  (Luettu 4512785 kertaa)

Huhtikuu 04, 2017, 21:21:16 ip
Vastaus #7740

Pekka Puoskari

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • naavaparta
Lainaus
Aloin vaihtaa akkua ja kun irroitin kaapeleita niin huomasin, että miinuskengän ruuvi oli ihan löysä.

Lainaus
Poljinta trumpassa ei ole ja kaksi mukinen 900cc on sitten kevyt työntää yksin käymään.

Tavallisesti akusta hapettuu PLUS napa ja startti sanoo että naks.

Minun TR6R 750 Trumpassa on akku vain valoja ja sytytystä varten.
Potkulla aina lähtee. Akku pitää olla kuitenkin aina kunnossa.

Tässä LYNXissä ei akkua eikä starttia ole.
Narusta nykäisemällä lähtee tulille.

Jännitteensäätimen maadoitusta on kyllä LYNXi hyvä hapettamaan ja ruostumaan.
Säädin on konetilassa sellaisessa paikassa joka kastuu, lämpenee ja herkästi ruostuu.
Sitten kun maadoitus pettää niin kaikki lamput palaa kerta väläyksellä.
Säätimen maadoitus on syytä joka vuosi puhdistaa ja ruosteelta suojata.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 04, 2017, 21:28:34 ip kirjoittanut Pekka Puoskari »

Huhtikuu 05, 2017, 18:10:17 ip
Vastaus #7741

teukka alarotu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kävin tänään parturissa. Reittini varrella on lukuisia partureita, hinnat selkeästi näkyvissä. Hintavaihtelu on 10-45€. Valitsin Turkkilaisen parturin 15€. Olen siinä käynyt ennenkin ja olen ollut hyvin tyytyväinen palveluun. Palvelu ei pettänyt tälläkään kerralla; hyvän päivän toivotukset tuli kolmesta suusta. Kun vuoroni tuli, niin tuoliin istuessani kysyttiin kahvia vai teetä. Valitsin teen. Pienen kartoituksen jälkeen hiustaiteilijalla oli työ rivakassa käynnissä. Mielipidettäni kysyttiin kohteliaasti useaan kertaan. Lopputulokseen olin tyytyväinen. Maksoin ja henkilökunta antoi takin päälleni ja kaikki toivottivat hyvää päivän jatkoa. Olin palveltu ja tyytyväinen.

TA
Nsu Quickly -58
MGA 1600 -61
Bmw Z3 1,9 -98
Finn Flyer 27 -83

Huhtikuu 05, 2017, 20:54:55 ip
Vastaus #7742

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Ei ole mennyt rahaa parturiin sitten 80-luvun. Aikaisemmin tyttöystävät/vaimot hoiti minun tukan leikkuut. Tässä viimeiset 15 vuotta olen leikannut ihan ite, omin pikku kätösin. Eikä ole tarvinnut ostaa shampootakaan, omien leikkuuiden jälkeen. Kauhee säästö. Mihinkähän sen lie säästetyn rahamäärän kanssa vielä joutuukaan?
 Tosin tähän aerodynaamisen kehonrakennukseen on tainnut huvennut jokunen markka ja euro? Kaikkine syömineen ja juomineen.
 Päivän kauneusvinkit,. Tuli vaan tukanleikkuusta ja säästämisestä mieleen.  ::)

Huhtikuu 06, 2017, 18:53:00 ip
Vastaus #7743

Johan Kosunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Lainaus
Motskarikausi avattu.
On se vaan taas hienoa.

On se iso maa tämä Suomi.
Täällä länsi lapissa kakspyöräset seisovat vielä aivana rauhassa tallissa.

Tänään oli 8 astetta lämmintä mutta lunta toista metriä.
Hanget vähän vain pehmeni mutta sulanneet ei.
Oli hienoa kelkkailla.

Ajokausi alkoi viime perjantaina. Tänään kauppareissu tehty moottoripyörällä ja samalla ajeltu n.70km. Siitä se alkaa kesä.
tää on kyllä viimenen itäpyörä jonka mä ostan...

Huhtikuu 07, 2017, 18:50:04 ip
Vastaus #7744

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Niin se mäni tuas tämäkii viikko lumien sulamista katellessa, aenut mitä saen aekaseksi, oli eilinen pilikillä käynti.

Nämä kolome ahventa, ja lisäksi 82 vähä pienempätä sammoo heimoo olevata sieltä tuli. Ja kolome särkee. :-\

[ylläpito on poistanut liitteen]
-pena-

Huhtikuu 07, 2017, 19:39:25 ip
Vastaus #7745

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Niin se mäni tuas tämäkii viikko lumien sulamista katellessa, aenut mitä saen aekaseksi, oli eilinen pilikillä käynti.

Nämä kolome ahventa, ja lisäksi 82 vähä pienempätä sammoo heimoo olevata sieltä tuli. Ja kolome särkee. :-\
Onko tuo alimmainen vähän votosopattu kun se apponen on niin potrassa kunnossa?

Huhtikuu 07, 2017, 19:57:20 ip
Vastaus #7746

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta

Se oli viimesillään raskaana.
Tuossa se vielä köllöttellöö viimekesästen lastesa seassa.  :-\

[ylläpito on poistanut liitteen]
-pena-

Huhtikuu 07, 2017, 20:07:37 ip
Vastaus #7747

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka

Se oli viimesillään raskaana.
Tuossa se vielä köllöttellöö viimekesästen lastesa seassa.  :-\
Minä kun en ymmärrä näistä raskaaksi tulemis jutskista oikein mitään. Äkkiä lihovat naiset, lihavat affenet, ja sitten vielä ne kukat ja mehiläiset?  ???

Huhtikuu 08, 2017, 19:45:54 ip
Vastaus #7748

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
IC:n koneen osia aloin metsästellä, ja päätin sitten soitella yhdelle tutulle, johon tutustuin viime kesänä kun hän pysähtyi auttamaan minua tienvarsiremontissa. Kyselin josko olisi myydä Issikan sylinteriä tai vaikka kokonaista konetta jos sellainen sattuisi löytymään. No tehtiin sitten kaupat kokonaisesta IC:stä hyvin edulliseen hintaan. Suunnilleen kokonainen, eikä ilmeisesti ihan kauhea rytökasa. Ei kuitenkaan niine hyvineen käyntikelpoinen, vaan jonkin verran joutuu sen eteen tekemään ja ehkä jotain palikkaakin asentamaan. Viikon päästä olen ajelemassa Suonenjoen ja Tampereen väliä pakulla, ja sillä reissulla haen pyörän. Jää nähtäväksi johtaako tämä ajo- vai talliajan kaksinkertaistumiseen.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Huhtikuu 09, 2017, 17:53:44 ip
Vastaus #7749

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Kevätkausi on korkattu eli hain skoden siskonluota n. 15Km ja 7 astetta lämpöä+vesisade, ei ihan herkkua. Lähti tokalla käyntiin eikä alipainehana ollut nyt jumissa kun panin pikkasen kaksitahtiöljyä syksyllä tankkiin. Tankki näytti tyjää ja siskolla oli vajaa puolilitraa ruohonleikkurin pensaa, eka kunnon monttu niin mittari hyppä täydelle tankille. Kiinalainen tietenki niin kuin siskon tytön Solifer made in China, ei kait niitä enään muualla tehdä, hyvin oma on toiminut kuhan kaikki ruuvit kiristelin ja pudonneet ruuvit uusin.

Huhtikuu 12, 2017, 17:40:50 ip
Vastaus #7750

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro
Meistä taitaa Mika tulla naapureita Lapualla ja konservatiivikin kai sitten olen.
Pitää oikein alkaa tutkimaan tulevaa kotikuntaa............   https://www.lapua.fi/   
Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13,CRESCENT Elda E-Going,Cresent mopo-63,NSU Sportmax Streetreplica

Huhtikuu 12, 2017, 18:19:45 ip
Vastaus #7751

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
  • MC Debit
Lapualle alkaa olla pian tunkua. Hommataanko Markku kimpparekka muuttoa varten?
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Huhtikuu 12, 2017, 18:21:49 ip
Vastaus #7752

Johan Kosunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Lapua täälläkin. Sitten tarjottiin Keminmaata.
tää on kyllä viimenen itäpyörä jonka mä ostan...

Huhtikuu 12, 2017, 18:26:34 ip
Vastaus #7753

velipuukka

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Huhtikuu 13, 2017, 12:26:58 ip
Vastaus #7754

Perttu Korolainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
IS tarjosi Pieksämäkeä, HS Sastamalaa.
Honda CX 500