Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli tänään touhuttua  (Luettu 4510453 kertaa)

Kesäkuu 18, 2016, 14:42:54 ip
Vastaus #6930

Jaakko Mikkonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tännään piti lähtee muansiirtohommiin kesäpalatsille, Urkonen http://www.elisanet.fi/voimakone/ möe mulle Pantrnerin perrään tuommosen kippoovan muansiirtokärrin, vuan satteen takija siirty sekkii urakka tuas syssymmälle.

Ja sama homma käypi Iisalamen perinnekonepäeviin http://www.koljonvirranvauhtipyora.com/tapahtumat.htm kanssa, niinkun myöskii Runnin romppeille http://rompetori.info/tapahtumat.php?action=getone&id=1003085 lähtö ilimeisesti perruuntuu kurjan kelin takija.  :-X
Minä askartelin penskojen mönkijään tuommosen peräkärrin. Sillä ne on nyt kuskannut polttopuita, eukon multia ynnä muita istutuksia ja puutarha unelmia. Eihän niitä kersoja muuten sais tekemään mitään, mutta kun yhdistää hyödyn ja huvin. Eipähän tarvii enää itse lykkiä niitä kottikärrillä.
Farmarihommilla kun aletaan elvistellä niin mulla oli kans tuollainen kippikärri myytävänä..

Kesäkuu 18, 2016, 16:06:24 ip
Vastaus #6931

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Tännään piti lähtee muansiirtohommiin kesäpalatsille, Urkonen http://www.elisanet.fi/voimakone/ möe mulle Pantrnerin perrään tuommosen kippoovan muansiirtokärrin, vuan satteen takija siirty sekkii urakka tuas syssymmälle.

Ja sama homma käypi Iisalamen perinnekonepäeviin http://www.koljonvirranvauhtipyora.com/tapahtumat.htm kanssa, niinkun myöskii Runnin romppeille http://rompetori.info/tapahtumat.php?action=getone&id=1003085 lähtö ilimeisesti perruuntuu kurjan kelin takija.  :-X
Minä askartelin penskojen mönkijään tuommosen peräkärrin. Sillä ne on nyt kuskannut polttopuita, eukon multia ynnä muita istutuksia ja puutarha unelmia. Eihän niitä kersoja muuten sais tekemään mitään, mutta kun yhdistää hyödyn ja huvin. Eipähän tarvii enää itse lykkiä niitä kottikärrillä.
Farmarihommilla kun aletaan elvistellä niin mulla oli kans tuollainen kippikärri myytävänä..

Vuan elä myö halavalla, ne ouvvat nyt kysyttyjä!

Minäkii maksoen pakkorakosessa ylihintoo varallissuuteeni suhteutettuna, vuan sillon kun semmosta justiisa tarvii, ni sillon sitä ei halavalla sua!
Jaril Uulle vielä kiitoksija, oekein oun kärristä tykänny, ja Rouvakii oekein ihasteli miten se on iso ja kommee kottikärriin verrattuna. :-\

-pena-

Kesäkuu 18, 2016, 16:32:21 ip
Vastaus #6932

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ajelin bussilla Tampereen Lielahden Motonetiin hakemaan tiivistepaperia. Ikävän hiostava kyyti oli ja tuumasin, että taidan hiukan kävellä ennen takaisin vievään bussiin nousemista. Kovin näytti pitkältä ison tien vartta menevä kevyen liikenteen väylä. Kännykän maastokartta neuvoi, että siitä vaan radan yli ja harjun laelle niin siellä menee viihtyisämpi reitti. No sinne vaan sitten. Arvelin taas tielle päästyäni, että samahan tässä vielä muutama pysäkinväli käpöstellä. Kahdeksisen kilometriä takana oudon hiostavassa, sateisessa kesäsäässä. Tuoppi neloskaljaa edessä Kuppila Kulman pöydässä. Tapio Rautavaara soi. Kyllä maistuu. Kävely se on kelpoa hommaa, kun sille päälle sattuu. Ja kalja.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Kesäkuu 18, 2016, 17:50:14 ip
Vastaus #6933

teukka alarotu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Aivan ryhdikkäästi kävelit Hämeenpuiston ja Hämeenkadun kulmauksessa puhelin korvalla. Tunnistin vasta mentyäsi. :)

TA
Nsu Quickly -58
MGA 1600 -61
Bmw Z3 1,9 -98
Finn Flyer 27 -83

Kesäkuu 21, 2016, 15:50:53 ip
Vastaus #6934

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Kävin torilla, muitakii oli, ujostutti, en tykänny, lähin kottiin. >:(

Vuan onneksi mänin Rastaantien Teppoelille asti mobediautolla, ni ei tarvinnu kävellä kun siitä torille ja takasin, muuten oesin tullessa pökähtyny kuumuuteen Inkilänmäen rinteeseen. ::)

[ylläpito on poistanut liitteen]
-pena-

Kesäkuu 21, 2016, 22:02:11 ip
Vastaus #6935

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 5192 (toistaiseksi)
Kun sain eilen jääkaapin toimintaan niin on pitäny pestä ja pulleerata pajamaja-autua. Meleko savotta. Tais mennä eilen jottain kuus tuntia ja tännään meni vissiin vähän enempi. Laitoin kolome ainetta, kun aattelin, että sillä menis koko kesän. Autoklymmin karavaaniaineella pesin, sitten pyyhkäsin kertaalleen Autoklymin violetilla renovaattorilla, sitten piti laittaa Autoklymmin punasta vissiin kolome kertaa, kun muuten ois jääny läikkäseksi. Lopuksi pistin semmosen rotektoriaineen, eli Autoklymmin kullanväristä.

Eihän siitä uutta tullu, mutta jos lopettas vähäksi aikaa vanahanemisen, niin sekin auttas.
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Kesäkuu 22, 2016, 19:36:33 ip
Vastaus #6936

Harri Kauranen

• Vieras
Olin pyörämiesten tallilla vähän aikaa hommissa,saumasin lattian.sitten kotona koitin pienempää kawasakia käymään,no se ei tänään lähtenny,tars vaihtaa se bensaletku.Toi mikä siinä nyt on,on pahasti mutkalla,oikeesti ei siitä kyllä bensa voikkaan liristä.

Kesäkuu 23, 2016, 18:14:50 ip
Vastaus #6937

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
No kylläpä ne on ny kipiänä. Mää taas puolestani oon tällä viikolla ajellu motskarilla nuin kahen kuukauven tauvon jäläkeen. Kevväällä meni muka nivelsije polovesta, mutta tarkemmin katottuna se oliki sääriluun murtuma. Siinäpä sitä meni toista kuukautta keppeillä kinkatessa ja jalakaa varuessa, vaan nythän tuo tuntus olevan aika hyvä.
Kahden pytyn loukussa.

Kesäkuu 23, 2016, 19:20:18 ip
Vastaus #6938

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Tässä iässä lääkäriltä pyydetään lisää jäykkyyttä, joo mä tiedän selän ja niskajumien kirouksen. Sirdaludit jätin syömättä kun pirut väsyttivät mua, mun neurologi määrää aina norsu annokset joita pikkuhiljaa pudottelen. Huomenna mennään vaimon kanssa kesän ekalle ajelulle Busterilla, vein jo salaa venerepun autoon ettei koiro ole kuin maansa myynyt. Täyttää huomenna 11v ja 11kk, tietenki skoden mittariin tuli taas kilsoja kun kiertelin rantoja. Ei poliisit pidättänyt vaikka Honda lippis päässä ajelin, moikkasivat vaan.

Kesäkuu 23, 2016, 19:38:26 ip
Vastaus #6939

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kävin hommaamassa Etralta uuen remmin ruohonleikkurin pöytään ja sen kanssa painiessa tais murtua kylykiluu. V*tun kipiästi se ainakin mutjahti ja nyt ei kestä kumarrella eikä kurkotella, ei kääntää kylykiä maatessa, eikä tehä muutakaan äkkinäistä.

Eikä yskiä.
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Kesäkuu 24, 2016, 09:34:15 ap
Vastaus #6940

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Pystyykö edes nauramaan?😆

Kesäkuu 24, 2016, 11:04:28 ap
Vastaus #6941

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vähän, mutta ei ääneen. :)

Kesäkuu 24, 2016, 11:10:17 ap
Vastaus #6942

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Katsoin YLEn erikoislähetyksen Brexitistä.
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Kesäkuu 24, 2016, 18:49:04 ip
Vastaus #6943

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Kylkiluiden hoito on edennyt, meikä käveli koiron yli pissalle ja takaisin tullessa se nousi. Kaaduin yöpöytää vasten ja kaksi katkes ja kolmas murtui, hoito lepoa ja buranaa. Sanoin etten saa buranaa syödä niin totesivat et onhan sulla särkylääkkeitä, välillä piti nenä sulkea ja puhaltaa, ei muuta. Edellis damagessa kun puhkas keuhkon maattiin jokunen päivä sairaalassa. Niin mä olisin kotonakin maannu, enkä siinä Tohtori Mengelen suunnittelemassa sairaala vuoteessa.

Kesäkuu 24, 2016, 19:00:39 ip
Vastaus #6944

Hannu Kylli

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsennumero 2573
Poltin kokon.

[ylläpito on poistanut liitteen]