Kävin mopokerhon päivä miitingissä ja tilaamassa koirolle ruokaa, nyt suunnittelen parran siistimistä eikä mitään muuta tänään, annan kipeiden polvien ja selän levätä. Kaveri jolla läppäri sekosi oli käynny huollossa kysymässä ja parillasataa ne olis vetänyt koneen sileäksi jos satasen maksava tutkimus ei kerro mistään viasta. Soitti saako tuoda maanantaina mulle ja mitä maksaa, sanoin juu ja vaimon kanssa pitää päästä pitsalle. Mulla ei maksa mitään jos en saa kuntoon, rannassa kävin ja kiekkamittarin lasi ihan puhdas eli öljyt joko haihtui tai valui ales. Pitihän se koittaa toimiiko ja toimi ja neula nollaan ku sammutti, tulis nyt se sade kunnolla päälle että näkee toimiiko automaatti pilssi, ainakin katkaisijasta hyrisee.
Niin taloyhtiössä tehdään maalaus remppaa ja mahdollisesti joitain lautojen vaihtoa, sanoin miehille et meille ei kannata tulla yleis avaimella kun kotona on 51Kg dopperi jolla takajalat kipeät. Printtaan ikkunaan vielä lapun jossa mun numero, en kaukana ole koskaan näin viikolla. Koirohan ei ole vihainen mutta kun kukaan muu ei ole kotona ja hyppää kun ovi rapisee tai kello soi voi tilanne olla eri kun vartiokoiron veri virtaa suonissa. Pitää etsi joku todella ärjy kuva koneelta jossa pari tuumaset kulmurit näkyy (no ei sentään ihan niin pitkät). No ei ole laudan vaihtoakaan kun parvekkeen tippalautoja maalailin ja krapatessa totesin et paskat ja otin irti ja hain uutta lautaa ja kunnon öljymaalia kun taloyhtiön hommaavat oli lateksia mitä ei saisi laittaa mihinkään vaikka onki helppo maalata. Valkoista ferreksiä pohjamaaliksi, vaikkei enään ole lyijyä niin vene valmistajat sillä maalaa sisäkatot ja muut piiloon jäävät osat, eivät homehdu eikä ikinä lähde puusta irti.
Riittääkö eläkeläisen perjantai askareeksi, niin punkkipistos auto oli tossa kaupalla. Ihan turhaa, mä ostan koirolle sen isoimman punkkipannan joka toimii yli 6kk, siitä jää reilu 5cm pätkä jonka liimaan kelloni remmiin sisäpuolelle. En suosittele mutta ohjeessa lukee ettei alle 3kk lasta saa päästää koiran lähelle, mä olen jo pikkasen yli ja on asbestit tullu hengitettyä ja Kemiran myrkky tehtaalla ollu töissä niin mikä pahan tappais. Auttaa muuten hyttysiinki, näin meillä.