Korjasin rannassa paatin kierroslukumittarin, nyt putoo nollille. Lasiin tuli sisäpuolelle vähän puhdistus öljyä mutta on niin ohutta kamaa että taitaa liukua alareunaan. Itse vikakin tuli korjattua eli pääsi merivettä mittariin niin laitoin uuden O renkaan kun vanha (7V) oli ihan muruina, luulis asentajan tienneen että merikäyttöön tulee. No nyt kestää vuosi kymmeniä ja ihan 2€ maksoi. Nyt kieltäydyn kaikista ns. pikkuhommista hetkeksi, kaverit ja niiden tutut luulee että mulla on jokin taikasauva jota heilautan ja kaikki korjaantuu, voishan niistä ruveta ottaan maksun niin vähenis. Osa kavereista kyllä maksaa jotain vaikka sanoin ettei maksa mitään, nyt kahdella uusi kaiku ei toimi eli väärin asennettu. Kun ne ei usko ohjetta joka tulee mukana, meni kuulemma vanhoihin reikiin mut korkeus väärä. Vanhoihin reikiin mäkin asensin mutta mulla onki hissi jossa kiinni ja vähän kulmahioma konetta näytin niin se tarvittava puolitoista senttiä tuli lisää liikerataa. Eikö perkele puhelin just soinut että läppäri on jumissa, sanoin et ensiviikolla on aikaa korjata, mut kun tarttis heti niin sanoin vie huoltoon. Maksaa kuulemma paljon, niin meilläkin nykyään maksaa viikonloppu työt.