Mäkin joskus tota voitelua suorittanu, mutten nyttemmin enää, kun on omalla toiminnalla halutusti laskeva suunta.
Oon ajatellu, että hyvin tehty työ on parasta mainosta, eikä se muuta vaadi.
Kerran kävi niin vielä "lahjomis aikoina", että vein eräälle väliportaan päättäjälle wiskipullon. Aika monellekin itseasisassa, mutta tämä yksi siitä intoutui ja ryyppäsi pallin altaan. Myöhemmin kuulin, että alko-ongelma oli akuutti ja voitelu sattu sitte just sopivaan väliin.
Noukän helpit, mutta opikseni otin.
Kirjanpitäjälleni vein vaatimattoman joulukukan, mutta mun kirjanpitäjä onkin kaiken hyvän arvoinen. 
Aiheesta kimmonneena, että jos jollain on iso laatikollinen jaettavia joulupulloja, ettekä löydä niille sopivaa kohdetta, niin tuokaa ne minulle. 
nim. ongelmaton ottaja
Huono työ ja kalliit hinnat vaatii vähän paremmat lahjukset sekä voitelun?

Pullojen kanssa pitää miettiä tarkkaan että nielaseeko ne itse naamariin vai antaako mennä, niihin huonompiin suihin. Entten tentten...

Siinä on se pointti että se tolkuton joulun aikainen ylensyönti yhdistettynä konjakkiin on melkoinen närästyksen aiheuttaja. Että laittaako ne konjakit muiden kärsittäväksi vai kärsiikö itse? Ja pääkin tulee kipeeksi, jos innostuu nauttimaan sitä konjamiinia oikein pidemmän kaavan kautta. Joskus on käynyt niinkin.

Kirjanpitäjä sai Kalalapin lahjapakkauksen: kylmäsavua, kraavia ja lapin luomousta.
Nim. toinen ongelmaton ottaja
[ylläpito on poistanut liitteen]