Mulla tosi hauska päivä, kävin rannassa turisemassa ukkojen kanssa ja huomenna taas vaimon sanoin syödään lohta, mopo kerholle jatkaan höpinöita ja tuli kiinteistön omistajakin. Siinä on mies jolle mikään uusi kelpaa ja hänen Nokia 6110 ruvennu sekoilemaan, sanoin et mulla on ihan uuden veroinen ja tuon sen sulle. Soitti jo iltapäivällä olenko löytänyt, no olin ja vein sen hänen toimistoonsa. Alkuperäisessä paketissa ohje kirjoineen, miehellä rahaa kuin roope ankalla niin nyt otti lompakon esiin. Sanoin ettei maksa sulle mitään mutta mun nimen edessä on nyt ykkönen kun vapautuu varastokoppi, mahtava tyyppi kun kesät ajelee Austineilla ja nyt uudella fiiulla mallia vanha. Remontoi vanhaa perintö kivitaloa jossa 8 asuntoa, tulee kuparikatto josta taisteli pari vuotta vedoten et vieressä olevassa kirkossakin on kupari katto. On mulla melkoisia kavereita, 3V vanhasta ollaan tunnettu, mentiin konttorille jossa etupäässä vanhoja veneen moottoreita, tietty niin kuin uusia. Oli sillä läppärikin pöydällä ja olisin näyttänyt muutaman kuvan, ihan kauhistui et älä koske kun vain kirjanpitäjä tietää salasanan. Sähköpostit printataan hänelle.