Kävin terkkarissa labrassa ja lääkäri oli määrännyt sydänfilmin, ihan turhaan ku en ole syöny verenpaine lääkkeitä. Niitä kun syön ei paineet laske mutta mittari varoittaa rytmihäiriöistä ja nyt ei mitään muuta kuin alapaine yli 90, siis sama kuin niillä pillereillä. Apteekki aina vaihtaa ne halvempiin. Ylihuomenna lääkäri ja pyydän respaan vaihtokiellon, sama mitä nyt maksaa kun mulla on maksukatto täynnä.
Rannassa kävin ja ukot onnessaan ku tulee oikeaa lohta, annoin mun luvan ja merkin jossa numero niin saat 6 verkkoa lisää ja sitten tuot mulle Joulu lohen, tossa on auton perällä kuusi 42 millistä laatikossa. Heti lähtivät laskemaan ja ilta hämärissä ylös, siikaa en tarvi ku vaimo sanoo et lihaakin pitää syödä. No jos oikein iso tulee niin vien yhdelle joka jo rollaattori kunnossa mut fileoi hyvin ku ikänsä kalastanut eikä pääse enään rantaan ku veivät ajokortin.
Kaikilla joilla on windos 10 vihje, siittä alapalkin ikkonasta hiirun oikealla napilla aja cmd admin moodissa ja komento BCDEDIT /SET {DEFAULT} BOOTMENUPOLICY LEGACY niin vanha F8 valikko tulee takaisin. Pääsee safemodella palautus pisteeseen jos jokin ajuri meni mönkään. Tämä kannattaa tehdä vaikka nyt toimisi hyvin, on joku keino pelastaa kone.. Ei tee muita muutoksi eli suosittelen, sitä voi joskus tarvita, onhan siinä korjaa Windows yms.
Opinpa muutakin tänään, onneksi on näitä ammattilais kavereita. Muuten aika iisisti päivä kulkee, no tein kaupat mun 170Km ajetusta skodesta ja ensi keväänä on alla uusi Kiiwey 125 eli pääsen motarille. Ostajana tyttö joka jakaa ilmaislehtiä ja sanoi et rahat on keväällä säästetty, silmät säihkyi kun käytiin katsomassa. Niin kuin uusi ja takaboxikin on, oma kustannus hintaan eli 500€. Mä ostin uuden akun ja 40€ huolto kun kaasari oli tukossa. Nyt piekone pensaa ja vähän puhdistus ainetta seassa. No yksi ilmakko kauppa on kesken, tuskin ongelmia, mitäpä vanha ukko yhdessä päivässä kerkee enempää.