Kaasulla tai ilman,puhasta jälkeä se vaan tekee.Illalla tuli testattua ekan kerran.
En tiedä miten sattukin,tänään kävin arvioimassa huomista työmaata jossa entinen baari muutetaan ravinteliköökiksi ja olivat purkaneet siitä tommosen pienen,Franken tiskipöydän ja viemärit tiskariliitännällä.
Kuulemma senkin olis saanu tarvittaessa ja ois sentään ollu SUORAkin ei ois tarvinnu vasaralla oikoo

Sitten huolsin vanhan AEG porakoneen jossa pneumaattinen isku eli ei ihan viiti roskiin heittää ennenkuin tutkii.
Luulin että ankkuri oli palanut kun porasin 10 tuuman hirsiseinään ilmastointiputkelle reiän ja oli siinä useampi lautakin ym eli pieni kone joutui vähän turhan tiukalle.Savut tuli ulos ja vauhti hyytyi ja piti lopuksi sitten hakea se iso kone kumminkin jota en alkuun laiskuuttani viitsinyt ottaa esille..
No eihän tässä ollukkaan muuta vikaa kuin lämmöstä kuoleentunut jousi toisessa hiilessä.Sain jousta kiristämällä ja kommutaattorin putsaamalla koneen taas kuntoon eli huominen on pelastettu.Kun tämä on jo toinen samanlainen kone jonka olen saanu käräytettyä.Eka meni laastinsekottajan kanssa..

Ei oo keritty oikein ruohojakaan ajaa viimepäivinä enää mutta tänään aloitettiin ja tuo kesäapparikin joutui lähtemään jo kaupunkiin ja pian alkaa koulu Hämeenlinnassa.Enstöikseen vaihtoi startin pikkukoneeseen kun minä olin jo baanalla.

Siinä sitä ois työkaluja huomiseksi,mistä sais vielä työhaluja-pitkän loman jälkeen