Aralditen epoksiliima. Tunnissa lupasi kuivuvan ja reilun kolmen tunnin päästä lähdin ajolle. Olisi tuossa noita niittejäkin. Pitää laittaa huomenna myös niitä.
Vähän epäilen epoksin kunnollista tarttuvuutta kitkamateriaaliin.Kun kattelee valmiita kenkiä,on se liima ruskehtavaa,erittäin kovan tuntuista.Nimeä en muista millään.
Mulla on vene tehty ilmeisesti samalla liimalla,jalopuusta(öljyistä)niin siihen ei myöskään ilmeisesti tartu tavanomaiset puusepän liimat.Tietysti messinkiruuvit lisänä.Kyllä se maakari sen liiman nimen kertoi mutta kun siitä on aikaa..
Jos joudut itse poraamaan reikiä kitkoihin-ja varsinkin seevauksia tehdessä-varo sitten,se voi murtua hyvin helposti.Kovilla kierroksilla vaan ja vähän painaen poraa.Pylväskone olis tietysti paras.
Toki materiaaleja on erilaisia.Myös niitatessa sen voi saada rikki helposti jos niittaa liian syvälle.
ps.Sitähän minä jo vähän muistelin että ne paistetaan.
Parikin miestä kertoi näin Masinistien palstalla.Lainaus tähän:
Kyllä tuo jarrupalan liimaus onnistuu Postiikilla
Paistetaan uuniss kunnes liima purseet on kahvin ruskeat
Lämpötila on 250 uunissa ,nauha puristetaan kiinni jarru kenkään
Tällä lailla niitä ennen jarrukenkiin nauhoja liimattiin
Löytyyhän jarru nauhaa metri tavarana ,ainakin koto varastos on
Jos nyt jollain nauhan puutetta, voi vaikka Yv laittaaEpoksiliimassa on se vaara että irtoaa kuumettuaan riittävästi.Jos vaikka intoudut rallia IiSeellä ajamaan

Sitten ne vastakkain tulevat pinnat täytyy sopia täysin yhteen-muuten liimauksen onnistumiselle ei ole edellytyksiä.
Eli niittaus tässäkin mielessä varmempi..