Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli tänään touhuttua  (Luettu 4510476 kertaa)

Toukokuu 30, 2015, 16:52:40 ip
Vastaus #5220

Harri Kauranen

• Vieras
Tossa touhunnu sähkötöitä,joista nyt sitten en ymmärtänny yhtään mitään.Hukku eilen mersusta sähköt,ei siis syty mittariin virrat,kyseessä on -65 mallin mersu.Koittanu jo vaikka mitä,mutta mä en ymmärrä.Hälyytin jo autosähkömiehen apuun,tulee kun kerkeiää.Mutta mä oon kyllä kun pöllillä päähän lyöty,ei tuu virtoja,vaikka hyppylangalla oon koittannu.

Toukokuu 30, 2015, 18:03:03 ip
Vastaus #5221

Antti Jokinen

• Vieras

Viktor Klimenko oli oikiassa:

https://www.youtube.com/watch?v=jdMMKguDKdc

En muistanutkaan, että Gode oli kapellimestarina noina varhaisina vuosina. Hänen jälkeensähän Ossi Runne oli 22 vuotta. Nykyään ei ole Euroviisu-orkesteria eikä kapellimestariakaan tarvita.  :(

Toukokuu 30, 2015, 18:35:40 ip
Vastaus #5222

Antti Jokinen

• Vieras
Tämmönen tuli nähtyä. Tunnistaako joku?

Toukokuu 30, 2015, 22:21:31 ip
Vastaus #5223

Antti Jokinen

• Vieras

Toukokuu 30, 2015, 22:29:56 ip
Vastaus #5224

Johan Kosunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
660km pyörän päällä,Sallassa ollaan :) Oli kyllä täydellinen keli ajella 17-18 lämmintä ja Jaffa paistoi 8)
tää on kyllä viimenen itäpyörä jonka mä ostan...

Toukokuu 30, 2015, 22:36:17 ip
Vastaus #5225

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
Tervasin venneen ja lämmitin saunan. Siinäpä oli mukava jäähytellä patiolla ja juua kaks alakoholitonta olutta, kun terva tuoksui. Voiko olla parempaa tuoksua, kuin justtiinsa tervattu vene?
Kahden pytyn loukussa.

Toukokuu 31, 2015, 00:53:29 ap
Vastaus #5226

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Tunnistaako joku?

Ai ei vai?

Kielletyn ajosuunnan merkki (numero lipes mielestä mutta tiedätte kyllä) viipaloituna asfaltille.
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Toukokuu 31, 2015, 04:42:27 ap
Vastaus #5227

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
En tuota Jokisen juttua tiedä. Jyväskylän läksiäiset oli kavereiden kanssa. Hienoa, että paikasta jää paljon kaivattavaa, vaikka mielellään lähteekon. Pari kaveria jotka eivät päässeet tuumasivat että viikon päästä pitäisi toiset läksiäiset pitää. Muutto kahden viikon päässä ja ystävät hyviä, mikäpä siinä.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Toukokuu 31, 2015, 06:33:31 ap
Vastaus #5228

Viljo Lahma

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Allegro con moto
Tässä varmaa arvausta Antin kuvaan. Olisiko niitä moottoritieramppien varoitus"täristimiä"?
"Pidämme kaikki moottoripyöristä jossain määrin"
Bob Dylan: No Direction Home

Toukokuu 31, 2015, 06:47:31 ap
Vastaus #5229

Antti Jokinen

• Vieras

Kielletyn ajosuunnan merkki (numero lipes mielestä mutta tiedätte kyllä) viipaloituna asfaltille.

Jep.

Niitä on kokeilumielessä jyrsitty ja maalattu asfalttiin Porvoon seudulla, jotta vahingossa moottoritielle väärään suuntaan kääntyneet tollot havahtuisivat. Ilmeisen onnistunut kokeilu, sillä minä en ainakaan ole kertaakaan ajanut väärään suuntaan.

"– Henkilövahinkoon johtaneita onnettomuuksia tapahtuu aika vähän moottoritierampeilla. Uudenmaan ely-keskuksen alueella tapauksia on vuosittain vain muutamia. Mutta jos estämme yhdenkin onnettomuuden, niin se korvaa helposti kustannukset mitä merkintöjen tekemisestä syntyy, Vasama muistuttaa." (YLE uutiset)

Toukokuu 31, 2015, 08:09:03 ap
Vastaus #5230

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

Jep.

Niitä on kokeilumielessä jyrsitty ja maalattu asfalttiin Porvoon seudulla, jotta vahingossa moottoritielle väärään suuntaan kääntyneet tollot havahtuisivat. Ilmeisen onnistunut kokeilu, sillä minä en ainakaan ole kertaakaan ajanut väärään suuntaan.

Jep.oon minä noista yli ajanut monta kertaa..
Mutta tuo sinun kuva on niin ovaali ja hailakka,että mieleen tuli enempi skeittilauta,niin en "viitsinyt" vastata.. :D

Kesäkuu 02, 2015, 21:22:53 ip
Vastaus #5231

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Kuvassa puolimatkan varikko,kesätyöläisen kanssa haettin vähän lisää puuta metsästä.
Hyvää koivua ja melko halvalla  :)

Kesäkuu 02, 2015, 21:45:21 ip
Vastaus #5232

Kimmo Riiheläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Juuri tulin saunasta ja ensimmäinen vihta alkaa olleen hakattu hajalle.
"Ensin saunotaan sitten syödään vasta"
trv. kielioppitunneita lintsannut ::)

[ylläpito on poistanut liitteen]

Kesäkuu 05, 2015, 18:23:55 ip
Vastaus #5233

Harri Kauranen

• Vieras
Vaimokullan kanssa koko päivä pihaa siivoiltu.Tahti ollu kyllä sellasta verkkaista ja kahvitaukoja pidetty riittävästi.No nyt koko piha kyllä on ympäri sit käyty,eli tulihan se nyt kuntoon.

Kesäkuu 05, 2015, 23:39:49 ip
Vastaus #5234

Martti Törmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Pubivisakauden finaali,kahden voittokauden jälkeen(osallistuttiin kolmatta kertaa)jäimme kakkoseksi,musiikkikappale Jäljet hiekassa jäi tunnistamatta.Tiesin kyllä aloitussanat"Taas kuljen hiekkarantaa yksin vain"mutta se ei tällä kertaa riittänyt.No runkosarjan voitto tuli,vaikka 4 tai 5 kisaa jäi väliin.