En muuten näin rehkisi, mutta eläkemaksu erääntyy juhannuksena ja pari tonnia on siiheksi revittävä jostain.
Siis puhdasta rahaa, josta on kulut ja verot riivitty. Käytännössä tarkoittaa lähes kymppitonnia. 
Ryhdy yrittäjäksi sanottiin. Voit itse määrätä työtahdin ja tuloluokkasi sanottiin....
Paskaa puhuivat.
No hu huh,kova sulla on "hävikki"(80%) sitten..onko tuo koko vuoden erä eläkemaksusta eli maksat kerran vuoteen ilmeisemmin?
Löysin semmosen liiton kuin SYT,näköjään nyt se on mahdollista saada myös soviteltua päivärahaa yrittäjänkin mikäli työtä on vähemmän muttei ole kokonaan työtön kuitenkaan-jolloin sitten kokopäiväraha.Jäsenmaksuhan menee itse valitun ansaintiluokan mukaan.
Tiedän yrittäjiä jotka sanoo että "mistään en saa mitään rahaa jos työt loppuis".
Ihme asenne,ja paljonpa viititään asioista ottaa selvää.No,ei varmaan tarviikkaan eikä ehdi kun keikkaa on kädet täynnä..
Asensin makuusalonkiin tukevampaa pimennysverhoa aiemman tilalle,viimeyö oli jo niin valoisa että oli hiukka outoa mennä nukkumaan kun menin vielä niin aikaisinkin..muuten ensimmäinen lomapäivä kunnalta tänään ja huomenna töihin uuteen paikkaan,jossa jo olin yhden päivän perjantaina.Vaan oishan sitä kotonakin tekemistä hitsaamista hiomista koivupöllien hakua metästä ja nurmenleikkuuta-oikein mikään niistä ei nyt nappaisi-muistuttaa liikaa työtä