Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli tänään touhuttua  (Luettu 4514181 kertaa)

Lokakuu 02, 2014, 14:00:08 ip
Vastaus #4575

Martti Hänninen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kävin tuossa neurologin juttusilla tuon sarja päänsäryn takia kun on ruoja kestäny jo kolme kuukkautta, tuumas tuo että tuon mallin päitä särkeekin ;)

Lokakuu 02, 2014, 18:46:39 ip
Vastaus #4576

hannu Lahtinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • BMWMZGUZZI
Moro
Nyt kysymyksiä Hannulle.
Minkälaisia kokemuksia sulla on aurinkokeräimestä näin reilun viikon ajalta?Paljonko sulla on kennojen ala ja minkäkokoinen varaaja?Onko varaaja käyttövedelle vai onko käyttö myös lämmitykseen?Missä lukemissa varaajan lämpötila on pyörinyt kun on ainakin meilläpäin ollut aika aurinkoista?Kehtaako kysyä mitä järjestelmäsi tuli kustantamaan?

Aika vähä on kokemusta vielä. 300l varaaja on ja pelkkää käyttövettä lämmitellään. En sitä kennojen alaa tiijä kun ostin vaan paketin asennettuna ja kenno pitäs olla passeli tolle käytölle. Sieltä kennolta on ollu tulossa 60 astetta tai vähä alle kun oon joskus töistä tullessa neljän jälkeen kurkannu, päivällä en oo päässy näkeen. Alle neljä tonnia asennettuna johon kuulu kenno katolle, 300l hybridivaraaja?, putket ja nippelit ja automatiikkavärkit.
HANE

Lokakuu 02, 2014, 19:43:42 ip
Vastaus #4577

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Tännään jalakaavuin ensmäesen kerran uusille Kallansilloelle, ja otin sieltä ylläältä näköalapaviljongista tuon Puijon tornin kuvan. :-\

[ylläpito on poistanut liitteen]
-pena-

Lokakuu 03, 2014, 06:17:41 ap
Vastaus #4578

Antti Jokinen

• Vieras
Nyt on vietettyjä eläkepäiviä takana 1 vuosi 1 kuukausi ja 2 päivää. Tässä kuva entisestä työpaikastani:

Lokakuu 03, 2014, 13:11:26 ip
Vastaus #4579

Harri Kauranen

• Vieras
Koko aamupäivän olen yrittänyt tavottaa sellasta heppua,kuin gardioloogi.On sitten pirun vaikeeta.Mulle viimeviikolla tossa mehiläisessä sano,että tule tänään käymään,niin saat ajan.Perkele meen ennen yheksää,kaikki ajathan oli menny.On se hemmettiä,ettei semmosta ukkoo mistään saa kiinni.

Lokakuu 03, 2014, 18:34:42 ip
Vastaus #4580

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Harri nuo gardiologit ovat melko veijareita, 7V sitten kirjoittivat mut eläkkeelle ja kun kysyin kauanko olis aikaa jäjellä niin 2V. Lopetin samoin tein sydänlääkkeet, verenpainelääkkeet ja kolestrooli lääkkeet. Nytten voin paljon paremmin kuin lääkittynä kipeäksi, kivahan se on että olivat niin väärässä. Jos olisin syöny ne myrkyt olisi ennuste varmasti toteutunut. Älä ainakaan yhtä usko.

Lokakuu 03, 2014, 19:17:30 ip
Vastaus #4581

Johan Kosunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
140 km lenkki MP:llä oli kuiteskin +10 c,lämmintä,näillä mennään Marraskuulle,sitten loppuuu ajaminen lumien tuloon.
Toivossa kunnon lumi talvi. Kunnon kelkka talvi. :)
tää on kyllä viimenen itäpyörä jonka mä ostan...

Lokakuu 04, 2014, 08:19:35 ap
Vastaus #4582

Marko Villikka

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuli noudettua mopon purkuosia ja runkoja  4-5kpl 50-60 luvun tiädä sitten merkeistä ainakin sach koneen osia on paljon,Tankeissa lukee nsu,hergules,dbs tavaraa on täysi h-a peräkärry.

Lokakuu 04, 2014, 18:07:03 ip
Vastaus #4583

Ari Nieminen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Valkeakoskella katsomassa sänki kelkka kisoja
Hullua hommaa

Lokakuu 04, 2014, 18:13:57 ip
Vastaus #4584

Harri Kauranen

• Vieras
Joo niinkunegludkin tossa.Mäkään en oo napin nappia naamaani vetänny ja voinnu aivan loistavasti,aiemmin kun niitä vähän olin syövinään,kunto oli huomattavasti huonompi.Ei ne aikanaan tosin mua eläkkeelle oo laittanu,mutta kolme pallolaajennusta ne silti on tehny.Perkele siitä eläkkeelle pääse.Mun vaan on käytävä sen gardioloogin juttusilla,että saan korttini pitää.Eli käyn sielä ja pyydån uudet reseptit ja lupaan alkaa syömään,vaan en edes apteekkiin meinaa poiketa.Meinaan vaan tehdä tyhjän lupauksen.

Lokakuu 04, 2014, 18:36:18 ip
Vastaus #4585

Anssi Tötterström

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mopetilla mennää... jäsen 5030
Tommosta tuli tänään käynnisteltyä, nätisti kävi. (ja savutti)  :)

[ylläpito on poistanut liitteen]

Lokakuu 04, 2014, 19:16:13 ip
Vastaus #4586

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
Käytiin mökillä nostamassa vene rannalle. Vesi tuntus olevan nyt aika vähänä ja ei nyt ihan varmaksi voi sanua, että onko mun kulukemisten aikana nuin vähänä ollutkaan. Kolome kessää taaksepäin oli niin paljon vettä, ettei voinut laittaa laituria paikoilleen. Meillä kun on laituri ainuastaan kivien päällä.
Kahden pytyn loukussa.

Lokakuu 07, 2014, 11:22:41 ap
Vastaus #4587

Harri Kauranen

• Vieras
Aamusta kävin Markolla,kun se on mun harrastuskaveri,eli sekin on tipparellun juur hankkinut.Kävin vähän vinkkejä kertomassa.No sielä oli tallissa yksi solifer exportti odottamassa maalausta,Marko saa siitä muutaman kympin,kun värjää sen mopon.Oli muuton täydellinen solikka,eli sen "entisöinnit"oli tehty ja huolella,en huomannut mitään moitittavaa.No purkaahan se pitää,ruiskuttaa väri ja ennalleen kasata,eli on siinä vähän hommaa,ehkä pariks päivää.

Lokakuu 07, 2014, 12:54:32 ip
Vastaus #4588

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Metsätyömaalta loppui bensa juuri silloin kun pitikin. Jotkut päivät vaan on semmoisia, että ei hommat kiinnosta pätkääkään. Tänään on semmoinen päivä. Tulipa kuitenkin puoli päivää tehtyä. Seuraavaksi kunnon pullakahvit ja omiin puuhiin.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Lokakuu 07, 2014, 16:01:36 ip
Vastaus #4589

Risto Saastamoinen

• Vieras
Metässähän sitä tuli touhuttua, kun petissä ei näin kippeellä selällä kykene kärvistelemään. Ensin kävin alehallista paikkarasian. Kukahan sanoo uskaltaako polkupyörän paikkarasialla paikata mopon vuotavan takakumin? Siellä kauppakeskuksessa tuli vastaan tuttu, joka sanoi että nyt saisit sen moottorisahakirjan tuolta kirjakaupasta alennettuun 35 euron hintaan. Pitihän se ostaa, ja on sitten mielenkiintoinen kirja!