Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli tänään touhuttua  (Luettu 4512014 kertaa)

Kesäkuu 10, 2014, 14:43:58 ip
Vastaus #4275

Harri Kauranen

• Vieras
No mersuun vaihdoin kesärenkaat,tuskin enää pahaa takatalvea pukkaa.Tyttären tyttären kanssa käytiin syöttämässä aulangolla joutsenia,no pelkästään sorsia syötettiin,kun joutsenent oli lammen toisella puolella.Otin tipparellun pois pukin päältä ja mersun siirsin siihen,kunpitäis pakkivalokatkaisia jostain siitä automaattilaatikosta löytää.Mulla ei pelitä pakkivalot,paitsi kun on vaan muutama lämpöaste,eli kaarvanverran tars säätää.Mutta kun en löydä koko katkaisiaa.

Kesäkuu 10, 2014, 16:39:26 ip
Vastaus #4276

Jukka Rämä

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Kesäkuu 10, 2014, 17:23:58 ip
Vastaus #4277

Arto Juntunen

• Vieras
Laitan tämän viestin uudelleen koska näkkyipä löytyvän mukava esittely Tulipallosta: 

Noo, oikeastaan eilen/tänään. Kirjoitin Pietarin Eremitaasin vieraskirjaan: "Kyllä tää Louvre on sitten hiano!"
Merisotamuseo oli suljettu ja Horse Power -ajoneuvomuseo remontissa joten Fireball -niminen
paikka jossa sentään sai olutta oli erittäin positiivinen yllätys!

Öööhh....niin, sai tuolla Jägermeisteriakin. Suosittelen paikkaa ihan hemmetin oikiasti!
Linkki:
http://www.fireball-club.ru/virtual/index.php
-aju- 

« Viimeksi muokattu: tänään kello 17:21:06 kirjoittanut Arto Juntunen »  Ilmoita valvojille    77.241.34.22 
Kawasika KLR650 -87, Moto Guzzi 850T5 -84, MZ125 -91 "Stasi Spezial",

Kesäkuu 10, 2014, 19:37:49 ip
Vastaus #4278

hannu Lahtinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • BMWMZGUZZI
MZ ETZ:aa tän päivän koitin saada rallinlähtökuntoon. Ja osan eilistäkin. Eilen vaihdoin koneen kun on ollu huonompi  varakone paikalla pari vuotta vissiin kun on laiskottanu. Tänään vaihtelin etupäähän stefat kun on vuotanu jo pitempään (on nin laiskottanu etten o saanu aiemmin vaihettua). Sitte tänään mettästin tästä samasta Mizistä omituista käyntihäiriöö. Sain sen sitte lopulta käymään kunnolla. Mizihommat jatkuu huomena.
HANE

Kesäkuu 10, 2014, 19:45:07 ip
Vastaus #4279

Harri Kauranen

• Vieras
No sitä mä olen tässä ihmetelly sitä mersun pakkivaloo ja sen paikkaa jo useamman tunnin.Ei apua mersumiesten sivuilla,niiltä tarjotaan jotain aataminaikaista lootaa,ei meikäläisen laatikkoo.En vielä mitään oo purkanu,ehk aamusta.

Kesäkuu 10, 2014, 22:10:34 ip
Vastaus #4280

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Olin vähällä ladadada yhen Volovon akkua, vuan kun ei yltäny laturin johto silleen että oes suanu sen laturin konepellin alle satteelta suojaan, niin siirsin koko homman syksymmälle. Läksinpähän sitten torille Marttakahvioon kahville. :-\

Vuan saen minä kuitennii Apumatikin umpikelan ehjättyä, siitä kun oli se siimasiepparitapin jalaka kulunu niin että ei meinannu heiton jäläkeen aena siima kellaantuva. Ei ou huvittanu sillä paljo tänä kevväänä vielä heitellä kuusamon katkorapaloeta, kun kerkes aena uistin paenuva pohjaan ennenkun sae siimoo kelattuva.  :-X
-pena-

Kesäkuu 11, 2014, 19:39:28 ip
Vastaus #4281

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ens'mäinen moottorpyöräkorttiopetusruppeema. Huomasin muuttuneeni hikipinkoksi: peruskoulut ja lukio meni aika paljon opettajan katsetta vältellessä ettei joudu vastaamaan kun ei niitä läksyjä oltu kuitenkaan yleensä tehty. Nyt oli asiat opeteltu jo omatoimisesti etukäteen ja kun ne muut kurssilaiset ei puhua pukahtaneet niin innokkaana vastailin opettajan kysymyksiin.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Kesäkuu 11, 2014, 20:25:52 ip
Vastaus #4282

Harri Kauranen

• Vieras
No niitä pakkivaloja väsäilin,sit sahailin polttopuita,muuton oon vaan lorvinnu.

Kesäkuu 11, 2014, 20:44:18 ip
Vastaus #4283

Seppo Jääskeläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No tuli vaihdettua rättäriin koko etuakselisto ohjausvaihteineen ja vaihdelaatikko vaihtui samalla.Ei se edellinen laatikko kestänyt kuin 20 vuotta ja noin 250000 km. "On ne ranskalaiset hyviä ajaa vaan ei ne kestä".

Kesäkuu 11, 2014, 21:08:43 ip
Vastaus #4284

Harri Kauranen

• Vieras
No no kaverin rättärillä on rullattu jo yli 150000 ja päivittäin yhä liikenteessä.No kyl sitä kieltämättä on rassattu.

Kesäkuu 12, 2014, 14:38:39 ip
Vastaus #4285

Marko Villikka

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vettä pumpannu talon alakerran autotallista kun pikkusen ripsi vettä eikä rännit vetäny kaikkea vajaa 100L oli lattialla Vettä tuli muutamassa tunnissa vajaat 50mm ukkosen kera.

Kesäkuu 12, 2014, 23:50:26 ip
Vastaus #4286

Jaakko Latvanen

• Vieras
Just kuuntelen rokk-musiikkia??? Ihan livenä.  Kun se tullee tuosta järven yli kilometrin päästä tänne kämppään sellasella volyymilla, etten ikäpäivänä ommaa ratiota niin kovaa soita. Kun en saatana muistanu koko perkeleen sataman yötä ja jäin tänne veetun paskakylään yöksi... huomenna täytyy virhe korjata. Niitä säälin, joilla ei pakomahdollisuutta ole, ja saattaa jonkun täytyä aamulla töihinkin...

Toivottavasti ens kesänä soittavat vielä lujempaa, kun en ennää meinaa täällä asua.  Mutta pitäähän nuorisolla huvinsa olla.  Oikeastaan minäkin voisin lainata jotain 60-luvun kilpamoottoripyörää, siis ajalta ennen äänenvaimentajia.  Voisin vaikka pikkusen puolenyön jälkeen aina kiertää Jyväsjärveä tuota rantaraittia, siis kevyen liikenteen väylää, pitkin, hiljasen liikenteen aikaan.  Vaikka musiikkia on sellasen laitteen ääni minun korvissani tuon helvetillisen mökän rinnalla, mitä tuolta just nytkin tullee.

Anteeksi kieli, mutta nyt kyllä veetuttaa oikeesti.

Noituu jv

Kesäkuu 13, 2014, 00:26:15 ap
Vastaus #4287

Jaakko Latvanen

• Vieras
Suottapäiten taas tuli noidutuks; kohta puolen yön jälkeen mökämestarit vaiken.

jv

Kesäkuu 13, 2014, 03:27:35 ap
Vastaus #4288

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Ei ihme jos on ääntä kun bändin nimi Jukka Poika & Sound Explosion...eikös se regee enempi keinuta uneen tuutujan.
Napahulluna on hyvä olla.

Kesäkuu 13, 2014, 04:50:43 ap
Vastaus #4289

Harri Kauranen

• Vieras
No tää on kyllä eilistä.Koko päivän tuli vettä,ettei tullu naamaansa muuton ulos laitettua,paitsi katiskan kävin kokemassa ja sieläkin vain kolme särkeä.Muuton olin vaimon ilona tossa sängyllä ja tuijotin kaikenmailman tulitikkuja lainaamassa ohjelmia.