Kävin konttorilla ja koitin saada kilpiä tohon mun skootteriin.Rupesivat kiukutteleen,kun mulla on luovari,jossa suomeksi seisoo,että olen skootterin ostanut vuonna 1999.Elikkä kyllä minusta tuo kuuden vuoden sääntö täyttyy.No kaveri keneltä sen ostin,oli sen hakenut romuista,eli oli ne kaikki romut saanut ja ne ovat kuolinpesän romuja.Ei kaverilla tietysti ollut luovaria,koska se oli kuollut,kenen nimissä skode oli.Siinä ei ollut kilpiä,kun ne oli syyskuussa palautettu vuonna -70.Eli eikö se kuuden vuoden sääntö pelaakaan,esim mopotkaan ei aiemmin ollu kirjoissa,eikä kansissa,mutta tollanen,mikä joskus on ollut rekistöröitynä.No kai se on väännettävä joku paperi ja ajeltava anjalankoskelle,sieltä pyydettävä nimi siltä keltä aikanaan ne romut on saatu.Elikkä periältä.Vähän hävettää,on hälläkin ikää ainakin kaheksankymmentä vuotta,mutta minäkin hänet tunnen.Mutta kyllä se minusta on selkee sääntö kuus vuotta ja piste.Onko kukaan saanut sen kuudenvuoden säännökllä rekistöröityä,tällästä ajoneuvoo,mikä joskus on ollut rekisterissä.