Minäpä kävin kaverin kotona jo aamuseiskalta ja katkoin parit pultit.Sit tulin kotiin vähän yli kaheksan.Piti tota volvoo vähän laitella,mutta oli sellasta pikkuaskaretta koko ajan,että se homma jäi taas tänäänkin.Iltapäivällä pörähti harrastekaveri kylään mopolla ja koitin kaverin oglandia,eli ajoin parin kilsan lenkin ja hyväksi totesin.Sit volvon kimppuun.No ei menny kai kun puolisen tuntia ja jo tuli hämärä,eli lysti taas loppu siihen.Kello ei tainnu olla ees neljää.Kävin äsken kaupoilla,eli motonetissä ja puuilossa.Tuli ostettua tommonen mitääntekemätön ladattava "roikkalamppu" kuudellakymmenellä ledillä.Mulla vaan on sellanen kuva,ettei noilla leditouhuilla tee yhtään mitään.Mulla meinaan on sellanen niinkun 300 wattinen halogeeni lamppu,mutta ledeillä ja sillä ei valase kun mun agrigaattikoppia.Ei sil pentele ainakaan töihin ruveta.No uuden räikän ja muutaman thorks hylsyn ostin kanssa ja paukkupullon volvon väriä.Sillasia touhuja tänään.Ai niin kävin mä päivällä kirpparikierroksenkin,neljä kirpparia fillarilla.No kun pisin matka kotoo neljä kilsaa ja muut tossa kolmen kilsan hujakoilla.Akuankka kirjoja viis löysin mun keräilyyni.Sellasta tänään.