Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli tänään touhuttua  (Luettu 4511924 kertaa)

Lokakuu 30, 2013, 09:22:18 ap
Vastaus #3660

Pauli Ylikoski

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Keräähän ne vähä sontaa, mutta kun mun raktori ei paina kunnolla sataa kiloa, niin ei meinaa nuolikuviokumeissa pito riittää auran vetämiseen...
MC Röklä - - - - - - - - - - - - - - - -

Lokakuu 30, 2013, 15:01:39 ip
Vastaus #3661

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kyllä on kelepo tavalla päivä lähtenyt liikkeelle! Aamusella lähdettiin vaimokkeen ja ystävän kanssa ns. Keski-Suomen Kolilla käymään. Eli Hyyppäänvuorella siis. Kiipeiltiin kauniisiin maisemiin, luolia nuuskittiin ja tuoreet kahvit kissautettiin. Kelpo reissu. Kotiin tullessa löytyi postilaatikosta kirje jota olinkin jo ehtinyt jännittää ja odotella: "Dekaani on myöntänyt sinulle 25.10.2013 jatko-opinto-oikeuden filosofian tohtorin tutkintoa varten pääaineena museologia." Ehkä minusta joskus ihan kelpo sortin museomies tulee. Seuraavaksi kahvikupposen jälkeen kellariin IC:tä laittamaan, toivottavasti se homma onnistuu vastaavalla menestyksellä kuin tämä päivä muutoin. Alkaisi jo olla sen aika nimittäin, jos tahdon vielä ennen lumen tuloa päästä ensimmäiset ajot ajamaan.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Lokakuu 30, 2013, 15:46:34 ip
Vastaus #3662

Harri Kauranen

• Vieras
Joo no onnea vaan opiskelupaikan suhteen.
Itse äsken väkästin tollasen puomin,siis millä autoja voi vedellä.Velipojan kanssa on dollista ollu puhetta jo useempi vuosi,vaan se on jäänny ja jäänny.Kai sellanen kuitenkin joskus tulee väännettyä.Se on oiva peli,menet vaikka autokaupoille tonne jumalan selän taa,ei tarvi toista kuskia ja ajoneuvot tulee molemmat kotiin.
Töissä tuli oltua puoli päivää,sitten mulla olikin hammaslääkäri,vaikka mulla ei ole omia hampaitakaan suussa.Oli kuitenkin.Nyt vaan odottelen vaimokultaa töitä tulevaksi ja sit kyöhnäämään.

Lokakuu 30, 2013, 17:18:43 ip
Vastaus #3663

Harri Kauranen

• Vieras
Juuri äsken kun oli vähän valosaa,menin ulos ja kokeilin tota mun helikopteria lennättää.Totesin että nurmikko ei ole oikea paikka,jäi jalakset pari kertaa kiinni ja kopteri nurin.No muuton meni sekin homma hyvin,vaan nyt tarvii ostaa uudet lavat ja ne pirut kustantaa 8,06€.Joo ja vielä kun oppis lennättäänkin kyseistä vekotinta.Se ohjainkin on aika hankala,on meinaan siinäkin säätöjä ja liikkeitä lukematon määrä.Kyllä mä sillä takkahuoneessa vähän olen lentänyt (suoraan päin kattoa),mutta tarvii mennä lentokentälle vähän treenaan.

Lokakuu 30, 2013, 19:18:24 ip
Vastaus #3664

Jukka Penttilä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Juuri äsken kun oli vähän valosaa,menin ulos ja kokeilin tota mun helikopteria lennättää.Totesin että nurmikko ei ole oikea paikka,jäi jalakset pari kertaa kiinni ja kopteri nurin.No muuton meni sekin homma hyvin,vaan nyt tarvii ostaa uudet lavat ja ne pirut kustantaa 8,06€.Joo ja vielä kun oppis lennättäänkin kyseistä vekotinta.Se ohjainkin on aika hankala,on meinaan siinäkin säätöjä ja liikkeitä lukematon määrä.Kyllä mä sillä takkahuoneessa vähän olen lentänyt (suoraan päin kattoa),mutta tarvii mennä lentokentälle vähän treenaan.

Pistä Harri sopivan mittaiset sähköasennusputket ristiin niihin jalaksiin kiinni, niin ei tartte olla ostamassa uusia lapoja koko ajan.  :) 
No, tässä sitä mennään jonnekin tulevaisuuteen, 2-pyöräiset jää vain harrastukseksi, vähintään 3-pyöräinen pitää olla alla jos meinaa pystysä pysyä, ei voi mittään.

Lokakuu 31, 2013, 08:58:31 ap
Vastaus #3665

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit

Pistä Harri sopivan mittaiset sähköasennusputket ristiin niihin jalaksiin kiinni, niin ei tartte olla ostamassa uusia lapoja koko ajan.  :)

Taitaa Harrin kopperi olla (lapojen hinnasta päätellen) semmoinen pikkuruinen, mutta jos on vaikka ohutta virvelinpätkää tai muuta kevyttä jatkeeksi niin jaksaa kones noustakin :) Pojalla on tuollainen härveli, hauska laite mutta ei sillä tosiaan helppo lentää ole, liimailtu on sieltä täältä jo pariin otteeseen. Tarttee ittellekin hommata samanlainen :)
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Lokakuu 31, 2013, 23:14:01 ip
Vastaus #3666

Johan Kosunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Runsaita öljyvuotoja pyöräkoneesta paikallistaen töissä.
La tallille rojektin kimppuun :o
tää on kyllä viimenen itäpyörä jonka mä ostan...

Marraskuu 02, 2013, 17:56:22 ip
Vastaus #3667

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Käytiin vastarannan kirpparilla,löytyi Rouvalle collari ja mulle läppäriin kajarit,yllättävästi soivat vaikka virtajohto on melkein poikki,pitää arjen tullen hakea Kiinalaiselta piuhaan sokerpalanen.Jaa,kulut...Ostoksiin 6€,ruokaan ja juomaan 20...Nyt voi heittää kinkiltä ostetut pöntöt roskiin,läppäri huutaa lujemmin ilman P.R.C.:n kaiuttimia >:(

Marraskuu 02, 2013, 18:49:24 ip
Vastaus #3668

Harri Kauranen

• Vieras
Tuli aamupäivällä kans kirpparilla poikettua,löyty ainoastaan nippu ruutuvihkoja hintaan 2€.Sit polttopuita haalin motin verran ja koitin rentoutua,eli olla vaan.Siinä tämä päivä sitten onkin menny silleen.

Marraskuu 02, 2013, 20:16:49 ip
Vastaus #3669

Jari Räsänen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ei, tää mikkää ruoska oo tää on Tunturi Taikeri!
Autiotalosta tuli roinaa kerättyä talteen ja sitten pellon tieltä se ja ulkorakennus paloi mystisesti :) Löytypä mate in swiiden moposahan laikka, tunturi osaa, vanhoja kippoja ja muutahi kivvoo.

[ylläpito on poistanut liitteen]
2-pyöräset:
Tiger 84,85 S,87,87 S
RottaChopperpappis -72
Suzuki s1 80cc
Ken taigerilla ratsastaa, se lannalta haiskahtaa.

Marraskuu 03, 2013, 08:52:28 ap
Vastaus #3670

JarnoPonkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Armoton ss tallille huolto hommiin, keulaksi tulee tiikerin levy keula, luukki hieman kärsii mut kun etu jarrua mantsa miehenä käytän enimmäkseen ja rumpu jarru, no hidastin,  ei toimi mulla. Samalla taka rengas irti, ketjun nakkaan lähimpään kuusikkoon, 1000 km kesti vahvistetut 415 ketjut,onpi näitä kmc vai mitä nyt olikaan, paskaa kummiskin ja tehty vain niille jotkaa ajaa silloin kun aurinko paistaa  ;D
Samalla ekan tonnin öljyn vaihto ja muuta pientä parannusta kohti ultra kevyttä matka enskaa jolla mennään sinne minne muut ei halua  8)

Marraskuu 03, 2013, 18:09:00 ip
Vastaus #3671

Heikki Veijanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moikka

Kello soi 02.00, jonka jälkeen peijaisia valmistelemaan. Rokkalihojen keitolla se alkoi. Yhden kaljan jälkeen en ole varma muistiko sulkea silmät ennen nukahtamista.

Hessu

Marraskuu 03, 2013, 18:51:43 ip
Vastaus #3672

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Krapulapäivä. Tai väsynyt pikemminkin, ei tässä niin kohmeloinen olo ole ollut, vaan neljän tunnin yöunet ei oikein riitä. Ne on nuo geenit vaan semmoiset, että kun tottuu aikaiseen heräämiseen niin sitä sitten herätään puoli yhdeksältä viimeistään, vaikka miten on juopumuspäissään neljän jälkeen petiin painuttu. Moporetki vähän olisi kiinnostanut, mutta kun alkoi olla jaksavainen olo niin kello oli jo sen verta, että olisi suunniteltu reissu vajaaksi jäänyt lyhyen päivän vuoksi. Voipi kyllä olla että pienellä ajelulla vielä tulee illan aikana käytyä. Onhan siinä kuitenkin lamppu. IC:tä tuli vähän laiteltua, huomenna tulee lisäpalikkaa ja pääsee kokeilemaan josko kunnon kipinän saisi viimein.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Marraskuu 03, 2013, 19:00:32 ip
Vastaus #3673

Harri Kauranen

• Vieras
Tuli tallissa vähän Kawasakia huollettua.Laskin öljyt ja laitoin uudet tilalle.Akku ois latauksessa,sais varmaan mennä ottaan jo laturin pois,kyl puoli päivää lataukseksi saa riittää.Kaupassa vaimokullan kanssa kävin ja parikin kaveria on tänään piipahtanu ja velipoika.Sit vielä vähän leikin junanradalla,ehkä pari tuntia.Nyt olis vielä tarkotus koittaa tota yhtä autoradan autoo korjailla ja hiilet siihen vaihtaa.Siinä ois pikkasen vikaa,kun on jossain pieni kontaktihäiriö,ei voi olla vaikee juttu,kun johdot on vaan parisenttiä pitkät.Voihan se olla tosin vikaa moottorissakin,mutta kohta katon.Semmonen tää sunnuntai on ollu.

Marraskuu 03, 2013, 19:51:17 ip
Vastaus #3674

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ajelin reilut kaksisataa kilometriä Tranalpilla vaihtelevissa olosuhteissa.

Mutta vaihteleviin olosuhteisiinhan se on tarkoitettukin.
Kommentteja uuninpankolta.