Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli tänään touhuttua  (Luettu 4510476 kertaa)

Tammikuu 25, 2013, 21:42:43 ip
Vastaus #2550

Hannu Kolm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei mitään. Eka päivä saikkua (pienellä), enpä muista koska on viimeksi ollut. Huomenna saatan jo kääntää kylkeä, mutta en varmana ennen kuin morsian on lähtenyt töihin.
Brittipyörien osat ja tietojakin:
      www.hannukolm.com

Tammikuu 27, 2013, 14:55:01 ip
Vastaus #2551

Ilkka Ylipekkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tulipas peräkärry Volvoon valmiiksi lopulta

[ylläpito on poistanut liitteen]

Tammikuu 27, 2013, 16:43:46 ip
Vastaus #2552

Esko Simonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kävin kokeilemassa, että lähteekö se Roitsu käyntiin levättyään kylmässä liiterissä ja lähtihän se mokoma ja ensimmäisellä oikeaoppisella potkaisulla. Varsin mustat savut se tuprautti kylläkin.
Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat

Tammikuu 27, 2013, 17:13:41 ip
Vastaus #2553

Risto Saastamoinen

• Vieras
Kävin kokeilemassa, että lähteekö se Roitsu käyntiin levättyään kylmässä liiterissä ja lähtihän se mokoma ja ensimmäisellä oikeaoppisella potkaisulla. Varsin mustat savut se tuprautti kylläkin.

Minkäslaiset toimet siinä ennen tuota oikeaoppista polkaisua pitää tehdä? Hehkutus 12,5 sekuntia tietty?

Tammikuu 27, 2013, 17:22:31 ip
Vastaus #2554

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta

Minkäslaiset toimet siinä ennen tuota oikeaoppista polkaisua pitää tehdä? Hehkutus 12,5 sekuntia tietty?
Asiasta perilläolemattomana eppäelen että opaut 50 viäräoppista polokasua. ::)
-pena-

Tammikuu 27, 2013, 18:25:00 ip
Vastaus #2555

Harri Kauranen

• Vieras
Tuli poikettua tuola kavereiden harrastustallilla.Oli sielä pari pojista hommissa,itse vaan istuskelin ja tupakoin.Työn alla pojilla oli fordin kenttiläinen kone,siis se oli ihan atomeina ja pojat alko sitä kasaamaan.Putsailivay ja maalailivat moottoria.En mä dielä kovin kauaa ollu,kun puuttu ne mun paremmat tutut porukoista,mutta olin nyt jonkun aikaa.

Tammikuu 27, 2013, 18:37:46 ip
Vastaus #2556

Henri Lipsanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tulipa laiteltu SM Solihveriin uudet etupumppujen stefat ja tilailtua pientä tilipehööriä. Jospa tuon ronttosen saisi ajokuntoon kevääksi, kenties kilpiinkin. Ehkä kesällä jopa Vesijärven ajoihi?

Tammikuu 27, 2013, 18:51:38 ip
Vastaus #2557

Esko Simonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Eijei, eihän siinä mitään hehkua ole. Ainut mitä pitää tehdä on kääntää "tarkkailuvipu" päälle, sitten hiljaa käynnistyskampea painetaan kunnes vipu kilahtaa, mistä tiedetään koneen olevan oikealla hollilla. Sitten poljin yläasentoon ja päättäväinen polkaisu pohjaan asti. Heti lähtee. Ja tyhjäkäynti on tasainen vaikka kone on kylmä. Myönnän polkaisseeni yhden kerran tuota ennen aivan kokeillakseni onko jäykkä.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 27, 2013, 18:54:05 ip kirjoittanut Esko Simonen »
Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat

Tammikuu 27, 2013, 18:53:32 ip
Vastaus #2558

Jari Räsänen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ei, tää mikkää ruoska oo tää on Tunturi Taikeri!
Kävin kylillä aiheuttamassa pahennusta Tunturilla, poliisinkin huomion herätin ja useamman kerran pysähtyivät kattomaan minua ja aina samaan paikkaan tulivat minne menin, mutta sitten ajelin niin hankalia reittejä, että eivätpä pysyneet perässä. Mitään laitonta siis ei tapahtunut, korkeintaan pari käsimerkkiä jäi näyttämättä kun ei joutanut huitomaan. Poliisin diskokaan ei välkkynyt. Oisivat varmaan halunneet tunturin "Hillittyjä" ääniä kehua, sekä renkaan mahtavaa sadasosamillin pintaa kehua (pitää pirun hyvin silti vaikka sakoilla on), sekä töötittömyys ja tukijalattomuus olisi voinut kiinnostaa. Ja vaikka peiliä ei olekkaan pakko olla kai, niin siitäkin olisi saattanut tulla sanomista. Saatikka ketjurattaiden koot olisi voinut kiinnostaa, ne onkin ainoa ulospäin näkyvä muutos noin teknillisesti.
2-pyöräset:
Tiger 84,85 S,87,87 S
RottaChopperpappis -72
Suzuki s1 80cc
Ken taigerilla ratsastaa, se lannalta haiskahtaa.

Tammikuu 27, 2013, 20:01:59 ip
Vastaus #2559

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Olin unohtanut Jupiterin bensahanan auki ja oli sitten jostain syystä laskenut maahan kaiken bensan mitä tankista antoi... En tiedä paljonko oli, mutta voi hyvinkin olla että toista litraa tuli. Kävin ajelulla ja jätin varatankille hana auki mutta ei sieltä enää mitään tullut. Mikähän se siinäkin on ollut. Varmaan joku roska päässyt ja jumittanut kohon, en muuta selitystä keksi. Keski-Suomen ilmailumuseossakin tuli käytyä puoliskon kanssa, hyvä museo, hyvä reissu.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Tammikuu 27, 2013, 20:14:21 ip
Vastaus #2560

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Värkkäsin lisävaloja takapenkittömään farmariautoon. Lisäpitkät.

Eilen värkkäsin samanlaiset kapistukset takapenkilliseen farmariautoon.

Sulakkeita meni korkeintaan kaffikupillinen.
Kommentteja uuninpankolta.

Tammikuu 28, 2013, 22:01:58 ip
Vastaus #2561

Stefan Holmström

• Vieras
Hain tänään tilaamani MV Agustan postista. On hieno  8)

(Minulla oli kakarana Agostinin pyörä, ajattelin että voisihan olla sellainenkin nyt "tallissa")

[ylläpito on poistanut liitteen]

Tammikuu 28, 2013, 22:29:59 ip
Vastaus #2562

Kimmo Riiheläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hain tänään tilaamani MV Agustan postista. On hieno  8)

(Minulla oli kakarana Agostinin pyörä, ajattelin että voisihan olla sellainenkin nyt "tallissa")

Ahaa!
Ago-fani löytyi kotikaupungistani ::)
Poikkee pajalla, jos ajelet...
mulla on täällä agon omakätinen nimmari
Proton takakatteessa
saat (ehkä) sormella koskettaa ::)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 28, 2013, 22:48:08 ip kirjoittanut Kimmo Riiheläinen »

Tammikuu 28, 2013, 22:45:36 ip
Vastaus #2563

Stefan Holmström

• Vieras
Lupaan pestä kädet ja hengittää sisäänpäin  :)

Tammikuu 28, 2013, 22:50:05 ip
Vastaus #2564

Kimmo Riiheläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa