Keskiviikona ajettiin vähälumisestä HaparandaTorniosta kärryn kans Raaheen mökille, Revonlahella piti tankata auto (= unohtu tankata lähtiessä) ko vei helevatusti korkian kärryn kans pensaa. Jätettiin kärry Raaheen ja eilen sitten lähettin Junnon Timon kotikuntaan, sieltä sitten eestiläisen miehistön avustuksella norjalaisella koneella Hesan kautta Arlandaan, jossa nuorin tyttäremme odottikin jo meitä(= kone myöhässä). Tukholmassa tuntuu olevan hyvä lumitilanne, lunta kasattuna joka paikkaan, joten parkkipaikat nada.
Tänään sitten naisten kans shoppailemassa, naiset shoppaili, minä vain mukana kun olin maksumiehenä vaimon kortin kans. Huomisesta en muuta tiedä kuin, että vanhempi tytär vihitään huomenna tuon
http://www.mc-collection.com/ samassa pihapiirissä olevassa rakennuksessa, vihkimisen jälkeen taidan livahtaa sinne, mutta luultavasti naiset saattaa keksiä jonkun tekosyyn, etten pääsekkään.

On se vain keksinyt hienon paikan vihkimiselle ja on se mun kans käynyt kattomassakin tuota kokelmaa, mutta menköön nyt sitten ensin naimisiin ja käydään myöhemmin kattomassa vanahoja pyöriä uuvestaan.