Tänään JO... ehdin selailemaan kesällä räpsittyjä kuvia ja tollanen tuli vastaan, kun yks kesäilta saunaa lämmittelin (nesteiden kera)
Huomasin että joku objekti oli ilmestynyt peltoon, jossa 10min. sitte ei varmasti ollut mitään muuta kuin vilja

ÄÄK!... "UffO"... Tais mennä hiekkaratojen MM. Satasella uusiks kun juoksin kameran paikalle...
Muutama kuva,... Transmultipliplikaattori sekä sinko kainaloon, sukelsin bunkkeriin, taisteluliivi päälle, persikooppi ylös
kaminaan tuli, kahvivesi lämpeemään...minibaarista kylmä...
Tarkkailin tilannetta n. 25min. jolloin olin aika varma että vihollinen ei ole hyökkäävä...
Silmäni verestivät vielä, kun toissapäivän kova panosammunnoissa 25kg:n lentopommi räjähti juuri n.10cm päässä naamastani.
Polvissa tuntui adrenaliini, aivot viestittivät primitiistä taistelu...
Rambon veitsi hampaisiin, öljynen rätti tallista hikinauhaks ja kohti uhkaa, kävi miten kävi...
Kahlasin viljapellossa vältellen itse asettamiani miinoja, tappajanilme kasvoilla, tunsin kuinka adraniliini...Jne...

Sitten mä täytin sen vedyllä ja laskin vapaaksi, tietenkin kirjoitin välietapin ositteen ja ajan.
Oli sellainen 6m. pohjoista... aikaliukkaasti se hävis horisonttiin kun sai vähän korkeutta

[ylläpito on poistanut liitteen]