Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli tänään touhuttua  (Luettu 4511407 kertaa)

Maaliskuu 30, 2012, 19:54:58 ip
Vastaus #1320

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Meillä kun on tuo Rissalan sotilaallinen lentokenttä niin ei arvaa näyttää maailmalle milloin ja millä täällä lennellään. ::)
-pena-

Huhtikuu 01, 2012, 15:50:59 ip
Vastaus #1321

Esko Simonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minä olin aivan varma, että aprillaavat. Että vettä tihkuu vessan katon rajasta. Ei auttanut kuravesikommentit, pakko se oli uskoa kun itse katsoin. No se oli sitten yhden liittimen vaihto ja koteloitten purku ja kuivatus päälle. Nyt olis kastuneita villoja ja lastulevynpalasia, lähtis halvalla.
Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat

Huhtikuu 01, 2012, 15:54:55 ip
Vastaus #1322

Harri Kauranen

• Vieras
Putsailin ja rasvasin mopon takajarrun,sit oon vaan laiskotellu.No päiväunetkin vetäsin.Nyt olis illaks kyllä kaikkee askaretta tiedossa.

Huhtikuu 01, 2012, 16:19:36 ip
Vastaus #1323

Vesa Takala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • V.I.P. jäsen
Kevään ensimmäiset kulotukset on suoritettu ja turvallisesti. :police:
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Huhtikuu 02, 2012, 06:34:18 ap
Vastaus #1324

Antti Jokinen

• Vieras
Asensin arkimotskariin (Suzuki gs1100g) led-päivävalot. Näkyy paremmin kuin 35W ajovalo ja vie vähemmän sähköä. Kaupunkiajossa sähkönkulutuksella on merkitystä, rupeaa vilkku hidastumaan heti jännitteen vähän laskiessa.

Tämän tyyppiset siis:

(Laitan kuvan omastani, kuhan kerkiän)

Huhtikuu 02, 2012, 09:26:33 ap
Vastaus #1325

Uula Kuvaja

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Viikonloppuna olin lievässä humalassa kävin baarissa. Harvinaista herkkua. Viimeksi kävin jouluna ja sitä ennen.....olisko ollut edellinen uusivuosi. Perheellisellä vähän vähissä tuo juopottelu. Vaan eipä tuo haittaa. Siellä kun oli taas myös amatöörejä liikkeellä. Ilta loppui hyvissä ajoin, kun eräs jolppi tuli haastamaan riitaa. Väen väkisin yritti saada tappelua aikaan. Ilmoitin kohteliaasti, että minulla on jo kivekset laskeutuneet, eli ei tarvi väkisi kaivaa esiin. En ala humalaisten kans nujakoimaan. Tulee vain pahamieli kaikille. Peli on reilumpi selvin päin. Vaan, eipä tartte taas vähään aikaan mennä, kun muistui mieleen, mikä on meno. Ehimpä silti yhden värssyn karaokessa nykästä. :D

Huhtikuu 02, 2012, 12:07:25 ip
Vastaus #1326

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Justiinsa sain päätökseen tuon yli kolomekymppisen AEG :n pyykkienpesukoneen takuukorjauksen.
Startissa oli vikaa, ei lähteny illalla käyntiin kun Rouva olis pessy minun pilikkireissulla tuoksumaan alakanutta urheilualusvaatekertaa.
Nyt skulaa kone taas kuin uusi.
Jos Nikkanen sulle sattuuvat tuomaan tuommosia laitteita laitettavaksi joihin päälle et mittään bonjaa, niin laita vaan mulle. Jätän jo kaikki työssä tarvittavat erikoistyökalut, plus ja miinus meisselin esille, niin ei hukkaannu aikaa sitten niitä ehtiessä.  ;D

[ylläpito on poistanut liitteen]
-pena-

Huhtikuu 02, 2012, 13:28:54 ip
Vastaus #1327

Antti Jokinen

• Vieras
Jos mun alusvaatteet haisis kalalta kotiin tullessa, niin armas rouvani rupeais heti epäilemään.  ???

Huhtikuu 02, 2012, 13:37:03 ip
Vastaus #1328

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Jos mun alusvaatteet haisis kalalta kotiin tullessa, niin armas rouvani rupeais heti epäilemään.  ???

Siksipä justiin on hyvä olla kaloja kassissa kun kalasta palajaa. Millä sen aromin muuten selittäisi. :P
-pena-

Huhtikuu 02, 2012, 13:59:01 ip
Vastaus #1329

Antti Jokinen

• Vieras

Huhtikuu 04, 2012, 15:20:14 ip
Vastaus #1330

Harri Kauranen

• Vieras
Tulipa tänään oltua kaverin tallilla aamu kaheksasta tonne kahden korville.Koitettiin saada ic:tä käyntiin huonolla menestyksellä.Lupas kyllä monesti,vaan käymään ei saatu.Kai se on vaan putsailtava vielä kaasaria ja tarvii sytkän ajoituskin tarkistaa.Ne jäi toiseen kertaan,kun vaan polettiin yltiöpäisesti,ei siis alettu remontoimaan.

Huhtikuu 04, 2012, 20:38:37 ip
Vastaus #1331

Leo Valliovuo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Pojalle kaverina olin kun pösö xps:n sylinterin ja männän vaihtoa teki...rupeaahan tuo jo luonnistumaan, ettei tarvi ite tehä kaikkia :laugh:

Vieläkö sais koulutettua, että korjais ne muutkin särkemänsä mopot...niin pääsisin minäkin ajelemaan >:(

Huhtikuu 04, 2012, 22:18:05 ip
Vastaus #1332

Risto Saastamoinen

• Vieras
Tänään opin taas että omatoimisuus kannattaa. Tosin tuo tyär saapi hyödyn, 75 euroa. Sen autossa ilmeni vika sumuvalokatkaisijassa, että ylämäkeen ajettaessa takasumuvalot vilkuttivat. Uudesta peukalonkynnenkokoisesta katkasijasta olisi pitänyt pulittaa 75 euroa!
Purkaamollahan noita carinoita makasi vierivieressä pitkä rivi, mutta yhtävaille kaikista oli katkaisin varastettu. Tyyppivika vissiin?
Purin katkaisimen ja löysin kylmäjuotoksen.

Huhtikuu 05, 2012, 21:41:51 ip
Vastaus #1333

pasi heikkilä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Aamutuuri suurelle ja mahtavalle Rautaruukille, iltapäivä menikin sitten  Mondeon takakaarten hitsuussa ja maaluussa :) Huomenissa sitten kait joku Tojotan puskuri maaleihin  ?
Pasi
Röklä

Huhtikuu 06, 2012, 10:35:44 ap
Vastaus #1334

Ilkka Ylipekkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Haettiin åkerman h12 että voi vaikka onkimatoja kaivella,hyvin meni hakureissu ,traileri paskana,kardaani katkes Scaniasta mutta lopulta päästiin kotiin

[ylläpito on poistanut liitteen]