Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli tänään touhuttua  (Luettu 4510817 kertaa)

Syyskuu 18, 2011, 22:36:17 ip
Vastaus #930

Markku Hakola

• Vieras
Duunikaveri  oli tökänny edelläajavan vetokoukkuu nalkuviikosta.
Tänään sitten purettiin puskurit, etukehikko jaj muut hilkkeet.
Oiottiin pitkittäispalkki ja maalattiin puskuri.
Saatiin kaikki paikalleen ja auto takas liikenteeseen.

Syyskuu 19, 2011, 22:17:32 ip
Vastaus #931

Pekka Koivu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 8930
Tuli koettua onnistumisen iloa, kun Johnssoni lähti remontin jälkeen taas käymään. Poraus ja uudet männät, kaasuttimetkin tuli putsattua. Jospa tuolla toiset 20 vuotta pöristelisi. Kuvassa syyllinen tuohon touhuun, laihalla on tainnut käydä...

[ylläpito on poistanut liitteen]
Honda VF1000F2: "Hillittyä charmia" TM 15/1985
Honda V65 Sabre: "A great,big bike" Cycle World 05/1984
Aprilia RST1000 Futura 2001

Syyskuu 20, 2011, 15:58:12 ip
Vastaus #932

Esko Simonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Rööriroopein apumiehenä. Vaihdettiin keskuslämmityksen patteriputket. Olivat ihan täynnä mustaa töhnää. Huuhdottiin lattialämmitysputket samalla. Nyt saa tulla syysviileet sen puolesta, olen valmis.
Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat

Syyskuu 20, 2011, 21:29:04 ip
Vastaus #933

jere olmari

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kaverin pappista kunnostin,ja koekäytössä sammahti,eikä enää käyntiin.Siinä vimmatusti polkiessa jalka lipsahti ja käynnistyspoljin paukautti sääreen.Nyt siinä on golfpallon kokoinen patti :-\

Syyskuu 21, 2011, 05:05:45 ap
Vastaus #934

JarnoPonkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
En tiennyt itkenkö vai nauran, kun eilen rakastani roplasin tallissa, imu kurkku lopullisesti halkija samoin ilman putsarin kurkku samoin kaput, ilmanputsariksi mahtuis just ja just tarvike, mut eipä ruuvit halunneet aueta, niin jätin sen siihen suosiolla ja tilaan uuet. Nyt jää vaan vkl reissu väliin ja maanantaille rekisteröinti  >:( mistäköhän nuita saa halvemmalla ja nopeesti?

Syyskuu 26, 2011, 21:47:56 ip
Vastaus #935

Uula Kuvaja

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kävin töissä (täyden päivän). Ostin Lidlistä pätkän sähköjohtoa. Tilasin tiskikoneen. Sain rivarini myytyä ( nyt voi keskittyä remonttiin). Verolärpäke tuli. Jäin voitolle! Kävin hakemassa halpakaupasta hanskoja. Ei ollu. Kävin lasten kanssa leikkipuistossa. Ostin kunnon lohkareen mansikkakermakakkua. Pätkittiin se porukalla naamaan. Ihan kivasti meni päivä....

Syyskuu 26, 2011, 22:02:18 ip
Vastaus #936

Pauli Ylikoski

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Eilen sanoi fatalismiin taipuvainen kuormurikuski, etteipä tainnut olla sunnuntain työllä siunausta, kun pärähti hiabin letku poikki meitin pihalla. Onneksi oli saanut pihakivikuorman juuri purettua. Ja onneksi sai vielä tukijalat ylös, niin ei jäänyt Scania siihen liikennettä tukkimaan. Meleko siivo kyllä kartanolla oli.

No tänään maanantaina sitten meinasin lätkyttää niitä kiviä pihalle – niin vääriähän ne peevelit olivat. Eivät tosiaan olleet rautakauppiaalla henkiolennot puolellaan.
MC Röklä - - - - - - - - - - - - - - - -

Syyskuu 26, 2011, 22:26:55 ip
Vastaus #937

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Olisit Pauli polttanut sen öljyn pois josei ihan tuvannurkalla ollut, mulla aurinko hapersi 40l jäteöljypöntön joka siinä pihalla osotti roskaroopea joka saaristosta kerää roskat pois ku on roskaroopen jäsen. Vähän lamppuöljyä pääölle niin paloi iltamyöhälle ja sinne kivikkoon kasvoi niin nopeasti uusi heinä. Lopuksi sammutettiin vedellä ettei jää maanalle kytemääm ja meni siinä jokunen kusiaispesäkin samalla.

Syyskuu 27, 2011, 08:39:19 ap
Vastaus #938

Pauli Ylikoski

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hyvä vinkki! Nyt tuli otettua työläämmän kautta...

Syyskuu 27, 2011, 15:34:13 ip
Vastaus #939

JarnoPonkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tänään sutkin loppuun kasaamista, sain hommattua vara osa pyörän ja siitä mikuni tilalle ilman putsari kurkku samoin ja etu loksu yläkautta, samoin kanssi 2 tulpalla. Kyllä oli riemussa pitelimistä, kun huomasin et sama loksu on tuossa vielä myymättömässä tunska aquassa  :D Valo tehoo jää kaipaan, kun pimeessä tulee ajeltua kans, varsinkin kun näin syksyisin kun pimee yllättää, kun koluaa tiettömiä polkuja suomen mettässä  :) nakkilan pyörässä oli xenon enska valot halvalla, vois jopa hommata

Syyskuu 27, 2011, 21:54:51 ip
Vastaus #940

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei tänään mutta viime pyhänä. Kolmisensataa kilsaa päästelin Transsulla ja mm. Pulkkilan ABC:lta soitin Paulil Y:lle ihan vakoilutarkoituksissa, mutta "tämä on vastaaja" vastasi puhelimeen.

Ajelin ilman karttaa ja välillä olin syrjäkylillä hukanteillä vaan iltapäivällä olin kotona. Mukava päätäpahka/ummetlammet/umpimähkä/salamyhkä- reissu.
Kommentteja uuninpankolta.

Syyskuu 27, 2011, 21:59:25 ip
Vastaus #941

Pauli Ylikoski

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No perhana! Misähän mulla on puhelin ollu...

On muuten se sorareissu – johon teikäläistäkin yllytin – jäänyt ajelematta, kun iski tuo piharojekti yhtäkkiä päälle (piti aloitella toukokuussa, mutta kaivuri saatiin vasta ny).

Otin siinä pohjille Guzzilla yhden rankemman rypemäkeikan, niin ei tartte alvariinsa käydä (selkä jo toimii, mutta mustelmat on vielä aika kirjavia).

Syyskuu 28, 2011, 17:56:29 ip
Vastaus #942

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Patistin itseni kokeilemaan Yamahaa,kuvittelin ettei kumikurkkujen vaihto poistanut käyntiongelmia,vaan sepäs pelittikin erittäin hyvin,joskaan ei täydellisesti,pientä putkessa-ampumista jäi vielä.Pitää varmaan nikkaroida noi valmiiksi hankitut vaimentimet suorien putkien päihin...Koska olin niin reipas niin palkitsen itseäni Jellolla tässä pönttöuunin lämpenemistä vahtiessa...

Syyskuu 28, 2011, 18:04:53 ip
Vastaus #943

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Saakeli vie ku ollaan sitä ikää että väki harvenee ja itse olen huolestunut ku kolmekymppinen mies ei osaa kiristää/voidella pyörän ketjuja ja paikata kumia. Tein tämän naapurille ja tuli tuomaan palkaksi viinipulloa, sanoin etten noista ymmärrä mitään vaikka lasin joskus saatan juoda ja jos tosiaan haluat sen antaa niin anna emännälle miehen lainasta koska mä autan yleensä pyyteettömästi ja emäntä tuli just koiran kanssa sisään. Teki kuten sanoin ja sanoin että tämä sisltää toisenki huollon tarvittaessa, emäntä katsoi netistä niin 27€ viinipullon toi ja maksusta ei tosiaankaan ollut puhetta vaan sanoin et onneksi olin aika hyvässä kunnossa joka ei ole jokapäiväistä herkkua mutta lisääntymään päin. Olihan se nyt mun mielestä ihan liikaa mutta liikkeessä ne olis rokottanut puolet lisää. Se piti opettaa pumppaamaan kummit ja käskin ostaa spreipullon motonetistä ketvuvhaa niin ei sotke pulttujansa.

Syyskuu 29, 2011, 20:23:03 ip
Vastaus #944

Kari Vähäkainu

• Vieras
Tänään ei tullut touhuttua juuri mitään mutta huomenna pitäis olla aurinkoinen ja suht lämmin keli, ajattelin käydä vetämässä mopolla koko päivän mittaisen ajokaudenpäättämislenkin. Lauantaina sitten pitäisi alkaa tallin tyhjennys ja moponosien hävitys.