Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli tänään touhuttua  (Luettu 4512500 kertaa)

Syyskuu 11, 2011, 21:48:15 ip
Vastaus #915

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Laulatin sirkkeliä... Kattopellit tilattu...

[ylläpito on poistanut liitteen]

Syyskuu 13, 2011, 21:38:59 ip
Vastaus #916

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Meinas kadehdiduddaa aluksi tuo Rautsin lato mutta huomasin sitten, että seinämateriaali on vinossa.
Kommentteja uuninpankolta.

Syyskuu 13, 2011, 22:28:20 ip
Vastaus #917

Uula Kuvaja

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tainnu olla Rautzilla klasit vinossa naamalla, kun on latoaan sirklannu...
Ei sillä, kyllä mulle tuollainen kelpais. Pitäs hommata kanoille koppi ens kesäksi. Kyllähän tuo lato muuhunkin käynee, mutta kun minä tarttisin sen kanakopin... ;)

Syyskuu 13, 2011, 23:10:47 ip
Vastaus #918

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Kyllä se Rautsi on suorassa kamera vaan tekee oikkuja ja vaikka olis vini niin latohan se on kumminki, mäkin tarttisin mutta maattomana voisin rakentaa vaan saareen ja siinä on vettä välissä semmosessa tilassa että toinen pitäis tehä hydrokopterille. Oon mä välillä kateellinin teille jolla on omaa maata jalkojen alla, arvatkaa mitä maksaa ku sanoo et työmatka max 6km. Ei mun eläkkeellä ainakaan ja ikinä en enään velkaa ota ja ne vähät saamisetkaan ei riitä edes kattopelteihin.

Syyskuu 14, 2011, 00:35:43 ap
Vastaus #919

Esko Simonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kappas, satuin juuri eilissä päivänä näkemään linja-autoaseman pihassa tuommoisen Saabin Viitasaarella. Punainen, ihanasti patinoitunut alkuperäinen mustakilpinen. Ihan liikenteessä.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 14, 2011, 00:37:33 ap kirjoittanut Esko Simonen »
Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat

Syyskuu 14, 2011, 05:10:21 ap
Vastaus #920

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Lainaus käyttäjältä: Kari Rautiainen
Myy K.R halavalla tuo mulle halakoliiteriksi.
Ei haittaa vaikka siinä ei ole ovveekaan, ei mulla ole halakojakkaan mitä sinne laittas.
Mitäpä se tyhjä lato ovella tekkee, kunhan vaan on katto ja seinät. ;D
-pena-

Syyskuu 14, 2011, 09:02:02 ap
Vastaus #921

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Lainaus käyttäjältä: Kari Rautiainen
Myy K.R halavalla tuo mulle halakoliiteriksi.
Ei haittaa vaikka siinä ei ole ovveekaan, ei mulla ole halakojakkaan mitä sinne laittas.
Mitäpä se tyhjä lato ovella tekkee, kunhan vaan on katto ja seinät. ;D

Meilläpäin sanotaan että "Ei yhrel laron kohralla paljo sara". Eli mitä sitä katollakaan.
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Syyskuu 14, 2011, 09:25:34 ap
Vastaus #922

Uula Kuvaja

• *
  • Jäsentiedot Poissa
...Oon mä välillä kateellinin teille jolla on omaa maata jalkojen alla, arvatkaa mitä maksaa ku sanoo et työmatka max 6km. Ei mun eläkkeellä ainakaan ja ikinä en enään velkaa ota ja ne vähät saamisetkaan ei riitä edes kattopelteihin.

Ei tarvi arvata kun tietää  ;)
Kokemuksella sanon, että esimerkiksi Mäntäsälässä tontti 1-6km päässä keskustasta 30-60.000€. Silloinen työpaikka oli 65km päässä.
Nyt Kemijärvellä työmatka alle 1km. Etäisyys kaikkiin palveluihin maksimissaan 4km. Yllä mainittuun tontin hintaan saa parhaimmillaan mukaan talon.

Lyhyesti: Henry täältä saa tontin 8.000€. Kävelymatka järvellle. n. 2km keskustaan.  Merta en voi sulle hommata. enkä töitä luvata...
Tai jos "loma-tontin" haluaa, niin vaikka tästä reilu 8.000€ http://www.k-skv.com/tontit/details/11-/81-lomatontti-1400-m2.html
Ei ole minun omistuksessa. mainostan omaksi ilokseni.

Syyskuu 14, 2011, 10:06:19 ap
Vastaus #923

Kalevi Sundqvist

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen Nro: 3603
Moro Esko

Juu on niitä viä. Meillä täälä
Hämeenlinnassa yks YsiKuuppa
Saappi liikennöi joka päivä.
Ja on ihan nätissä kunnossa.

Ruottista niitä sais
edullisesti, rekisterissä, katsastettu ja
ajokunnossa hintaan 1200 - 1500 eeroo...
Neljällä tonnilla sais jo vimosenpäälle
laitetunki...

Joskus pistäny miettiin ... :-[

Nooh, eilen tuuli hiekkapuhallettua
Vee-nelkun vesiputket, kannatinraudat ja
laturin tukiteline. Saa maalata viikolla...

Kallu
Den Glada Gamla YsiViippaGubbe
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 14, 2011, 10:11:38 ap kirjoittanut Kalevi Sundqvist »
email: kalevi.sundqvist@gmail.com

Syyskuu 14, 2011, 10:33:13 ap
Vastaus #924

Harri Holopainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ateisti, takapiru, vastarannankiiski, humaani?
Kun kerran leuhkii aletaan, niin , tulipahan (eilen) pystytettyä kaarihalli veneen päälle, 40 neliöö, mahtuu jotain muutakin sisälle ja korjaa vanhaa venettäkin kun kerkee! Syysmyrskyt tässä hirvittää, että onko halli aamulla naapurin tontiilla vai omalla ?
Mutta kyllä pakko sanoa että "elintaso" on korkeampi minun mielestäni täällä köyhyysrajan alapuolella kuin Helsingin rikkaassa kiireistössä  ;)
Pakko elää tätäpäivää, ei huomista ???

Hullu ja humalassa saa olla muttei tyhmä

Syyskuu 14, 2011, 12:25:41 ip
Vastaus #925

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tiedän että saisin juuri rempatusta alle 20v vanhasta kolmiosta ja katetusta autopaikasta senverran kun Vaasan keskustaan on alle 6 km ja parikilsaa metsää alkaa meidän tontin rajalta, kaksioita ne on myyny ny tästä 100 000€ ja menneet heti eli 20-25km saisin tontin taloineen ja akalle uuden auton mutta kun olen rantojen mies, josen näe merta niin edes haistaa pitäää. Vene niinkauankuin voin pitää pysyy turviikin rannassa jossa odotan ns. kelluvaa paikkaa ja alle kilometrin päässä on uusi satama missä uusia paikkoja ja heti saisin mutta olen ikäni ollut turviikinrannan mies ja tuhkastani sinnekkin vahingossa vähän ripsahtaa. Että mun vaihtoehdot kariutui 6v sitten kun sairastuin ja olisin hyväpalkkaisessa työssä viieläkin, tai eihän se työtä ole jos vahtii missä muut surffailee ja käy ottamassa korvasta kiinni, lukee lokejja vartin ja vilkaisee että backupit on menny. Loppu sit surffailua ettei näytä ettei tee mitään.

Syyskuu 15, 2011, 18:41:58 ip
Vastaus #926

Esko Simonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kallulle silimäniloksi

Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat

Syyskuu 15, 2011, 20:07:28 ip
Vastaus #927

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mullakin keuhkokuvissa näkyy pohjalla sakkaa, senverta on rälläkkä pyörinyt rosterin ja lasikuidun kimpussa että sinne kerääntyy mutta nouhätä kun kuulemma pesevät ja imuroivat pois jos haittaa ja ohan sielä asbestia kun senverran raskaan kaluston kytkimiä ja jarruja silloin vielä kun oli asbestia on ruuvattu. Sydämmestä on virta loppunut ja iskeny flimmerin päälle niin kunnon lataus semmosella virralla että hypähtää niin tässä ollaan, on sitä maatu tipassa veneessä kun eivät saaneet luukusta nostettua lääkäri vieressä joka sanoi että nestettä pitäis nauttia niin join pari bisseä ja se ei tykänny mutta ei mulla wissyä ollu mukana ja niin sekin lähti kun tei tukevan paukun ettei krapula puske päälle ja toivotti hyviä unia. Emäntä ne hommas ku en vastannu puhelimeen, Juise sanoi laulussa lähinnä maksasta että kestää koko elämän mutta sama koskee noita muita elimiä. Kardiolokin mukaan olis pitäny kuolla 4v sitten ja nyt uuden kokeen jälkeen odotetaan taas parinvuoden aikaa mutta ne ei tiedä että alkoholi on mailman parhaita säilöntäaineita. Koulussa oli kyy pullossa jossa spriitä ja kmmeniä vuosia henkeä lukuunottamatta ihan jees kunnossa joten kippis.

Syyskuu 17, 2011, 22:21:35 ip
Vastaus #928

Uula Kuvaja

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Odottelen kun rouva kaunistautuu! Itse katsoin parhaaksi siirtyä levysoittimen ääreen mukanani pullo shamaanitervaa (entisten työkavereiden lahjoituksia/vittuilua). Matka jatkuu paikalliseen kuuntelemaan kun väänäsenkari vetää tom waitsia tai laulaa/vastaavaa. Ismo alanko esiinty kera tehon... Voipi olla kivaakin :-P

Syyskuu 17, 2011, 23:13:22 ip
Vastaus #929

Kalevi Sundqvist

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen Nro: 3603
Moro Esko

No on ilo silmälle oiva PitkäKattonen
ja ihan pelittävässä kunnossa.

Mun omalla on mäennousukyky
kunnossa kunhan vinssillä vetää...  :P

Kallu